  • 51. Data: 2016-09-01 15:43:49
    Temat: Re: ładowarka samochodowa
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Scobowski" napisał w wiadomości grup

    >No widzisz. Ch* wiesz, ale wieszczysz.
    >A co powiesz na 18V w nowych urządzeniach?
    >https://www.qualcomm.com/products/snapdragon/quick-
    charge

    Pisalem o ladowarce do S4, Samsunga S4.
    Zwykle USB, a nie USB-C, gdzie przewidziano wysokie napiecie.

    J.

  • 52. Data: 2016-09-01 21:55:43
    Od: Scobowski <s...@t...pl>

    W dniu 01.09.2016 o 15:43, J.F. pisze:

    > Zwykle USB, a nie USB-C, gdzie przewidziano wysokie napiecie.
    Ok, przepraszam, ja TEŻ mogę się pomylić.
    To było 9V ;-)
    http://forums.androidcentral.com/attachments/samsung
    -galaxy-note-4/141486d1413557126t-s-there-aftermarke
    t-charger-supports-fast-charging-note-4-2014-10-17-1
    0.44.28.jpg

  • 53. Data: 2016-12-18 12:00:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Budzik b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj ...

    > Belkin praktycznie nie sieje. Belkin sie nie grzeje. Ale belkin ładuje
    > tylko 0,5A pomimo tego, ze według opisu powinien dawac 2,1A. Koszt ok
    > 30zł.
    >
    > Reasumujac - belkin niezgodny z opisem i własciwie kwalifikuje sie do
    > reklamacji.

    Mała erata - wczesniejsze testy był wykonywane na telefonie oukitel 4000
    pro.
    Obecnie podłączyłem xiaomi redmi note 3 pro i belkin ładuje pieknie:
    szybko, bez zakłócen.
    Nie zmierzyłem jeszcze ile daje, ale podejrzewam, ze pod 2A.
    Jak widac, predkosc ładowania to nie tylko to ile daje ładowarka ale
    również to ile wynegocjuje z telefonem.

    Pytanie tylko dlaczego oukitel z belkina bierze mało ale z griffina czerpie
    pełnymi garsciami?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Dyplomata potrafi powiedzieć "idź do diabła" w taki sposób,

  • 54. Data: 2016-12-19 10:08:09
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2016-07-23 o 06:15, uciu pisze:

    Mam ładowarkę firmy Energizer za około 50pln.
    Używam do ładowania telefonu z włączoną nawigacją.
    Wszystko działa jak należy.