  • 41. Data: 2016-08-20 00:16:35
    Temat: Re: ładowarka samochodowa
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2016-07-25 o 15:18, r...@k...pl pisze:
    > Kabel musi być przyzwoitej firmy (długość i grubość mają mniejsze znaczenie,
    > straty biorą się na kiepsko zarobionych końcówkach).
    > Mam ok. 1m kable i daję radę. Teraz zamówiłem 3-metrowy -- zobaczymy :)
    Mam kabel 0,5m, gruby, solidny mechanicznie i dysku zew podłączonego do
    lapka nie użyje. Mam inny kabel cienki, długi na 1,5m. Na tym wszystko
    śmiga jak należy.
    Więc najważniejsza jest grubość powłoki zew. kabla i materiał z którego
    jest zrobiony ;)

  • 42. Data: 2016-08-20 14:01:00
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 20 Aug 2016 00:16:35 +0200, w <57b78544$0$659$65785112@news.neostrada.pl>,
    Jawi <g...@p...fm> napisał(-a):

> [...]
    > śmiga jak należy.
    > Więc najważniejsza jest grubość powłoki zew. kabla i materiał z którego

    Właśnie przyszedł 3m kabel USB-microUSB z aliexpress.
    Tak jak się spodziewałem -- szału nie ma.
    Przy włączonym tablecie 8" starcza na podtrzymanie, słabo ładuje dopiero po
    wyłączeniu ekranu. Zmiana ładowarek nic nie daje.

    Na plus -- wygląda na solidnie wykonany.

    PS. Program Ampere, który nawiasem polecał Roman, oczywiście pokazuje bzdury,
    na nim każdy mój kabel ma ~1000mA. Jeżeli urządzenie nie ma chipa pokazujące
    realny prąd ładowania, pozostaje tylko zmierzyć fizycznie prąd.
    Chyba będę musiał sobie taki miernik nabyć.

  • 43. Data: 2016-08-20 14:54:21
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 20.08.2016 o 14:01, r...@k...pl pisze:

> [...]
    > na nim każdy mój kabel ma ~1000mA. Jeżeli urządzenie nie ma chipa pokazujące
    > realny prąd ładowania, pozostaje tylko zmierzyć fizycznie prąd.

    Jest drugi podobny program o podobnej nazwie, wskazania obu potrafią
    bardzo się różnić
    https://play.google.com/store/apps/details?id=zaka.c
    om.amperemeter

    > Chyba będę musiał sobie taki miernik nabyć.

    Też do takich wniosków doszedłem i wczoraj kupiłem ten:
    http://allegro.pl/show_item.php?item=6306613111

    Zobaczymy za kilka dni co pokaże.

    --
    Czarek

  • 44. Data: 2016-08-20 15:32:56
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Radekp,

    Saturday, August 20, 2016, 2:01:00 PM, you wrote:

    [...]

> [...]
    > realny prąd ładowania, pozostaje tylko zmierzyć fizycznie prąd.
    > Chyba będę musiał sobie taki miernik nabyć.

    Jeśli program pokazuje bzdury, to przełącz w opcjach metodę pomiaru.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 45. Data: 2016-08-20 15:36:45
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 20 Aug 2016 14:54:21 +0200, w <np9jus$3iv$1@usenet.news.interia.pl>,
    Czarek <c...@n...fm> napisał(-a):

    > Też do takich wniosków doszedłem i wczoraj kupiłem ten:
    > http://allegro.pl/show_item.php?item=6306613111
    >
    > Zobaczymy za kilka dni co pokaże.

    To chyba to :)
    http://www.aliexpress.com/item/USB-Volt-Current-Volt
    age-Doctor-Charger-Capacity-Tester-Meter-Power-Bank-
    Wholesale/32499676339.html
    Chociaż wolałbym na microUSB, aby mierzyć u celu, a nie u źródła.

  • 46. Data: 2016-08-20 16:01:15
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 20 Aug 2016 15:32:56 +0200, w
    <9...@p...pl.invalid>, RoMan Mandziejewicz
    <r...@p...pl.invalid> napisał(-a):

    > Hello Radekp,
    >
    > Saturday, August 20, 2016, 2:01:00 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Jeśli program pokazuje bzdury, to przełącz w opcjach metodę pomiaru.

    Raczej nie zadziała, tablet nie ma chipa mierzącego prąd.

  • 47. Data: 2016-08-20 17:32:47
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 20.08.2016 o 15:36, r...@k...pl pisze:

> [...]
    Wholesale/32499676339.html
    > Chociaż wolałbym na microUSB, aby mierzyć u celu, a nie u źródła.

    Teoretycznie ten co kupiłem jest inny od tego, który pokazałeś, on jest
    dostępny na All od około 12 zł + przesyłka.

    --
    Czarek

  • 48. Data: 2016-08-21 18:11:13
    Od: Czarek <c...@n...fm>

> [...]
    Wholesale/32499676339.html
    > Chociaż wolałbym na microUSB, aby mierzyć u celu, a nie u źródła.

    Ten jest z microUSB
    https://www.aliexpress.com/item/LCD-USB-Charger-Mobi
    le-Power-Detector-Battery-Tester-Voltage-Current-Met
    er-HY/32650653550.html?ws_ab_test=searchweb201556_8,
    searchweb201602_3_10057_10056_10055_10054_10059_1005
    8_10017_10060_10061_10052_414_10062_10053_413_10050_
    10051,searchweb201603_1&btsid=2d370e7a-c926-4ddd-b20
    a-2b61696dfc15
    ale i tak kabelek trzeba będzie podłączyć
    --
    Czarek

  • 49. Data: 2016-08-21 23:19:09
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 21 Aug 2016 18:11:13 +0200, w <npcjs3$dqe$1@usenet.news.interia.pl>,
    Czarek <c...@n...fm> napisał(-a):

> [...]
    10051,searchweb201603_1&btsid=2d370e7a-c926-4ddd-b20
    a-2b61696dfc15
    > ale i tak kabelek trzeba będzie podłączyć

    Nie załatwia sprawy ani trochę, że z 2 stron musiałoby być microusb.

  • 50. Data: 2016-09-01 01:46:41
    Od: Scobowski <s...@t...pl>

    W dniu 18.08.2016 o 13:57, J.F. pisze:
    > 8V raczej nie osiaga

    No widzisz. Ch* wiesz, ale wieszczysz.
    A co powiesz na 18V w nowych urządzeniach?

    https://www.qualcomm.com/products/snapdragon/quick-c
    harge