  • 11. Data: 2016-05-16 22:00:53
    Temat: Re: na przejezdzie
    Od: masti <g...@t...hell>

    sirapacz wrote:

    > moze mu zbraknąć:)

    to ma problem :)

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 12. Data: 2016-05-16 22:12:12
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > to ma problem :)

    on, jego rodzina, rodzina zstępnych......chyba, że sp. z o.o. to mogą mu
    nafiukać (pytanie ile ma kapitalu na spółce ale pewnie 50k jak większość).

  • 13. Data: 2016-05-16 22:17:13
    Od: j...@i...pl

    On Mon, 16 May 2016 20:39:14 +0200, "T." <k...@i...pl> wrote:

    >Zwykle przed zamknięciem rogatek miga światło.

    Nie zawsze. Znam kilka przejazdów, gdzie światło zaczyna mrygać w tym
    samym czasie, kiedy opuszczają się zapory.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 14. Data: 2016-05-16 22:26:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    com...
    >Nie zawsze. Znam kilka przejazdów, gdzie światło zaczyna mrygać w tym
    >samym czasie, kiedy opuszczają się zapory.

    Reczne sterowanie, podglad przez kamery ?

    Przeciez to sie musi zle skonczyc.

    J.

  • 15. Data: 2016-05-16 22:52:20
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    Monday, May 16, 2016, 8:47:33 PM, you wrote:

    >>> http://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/maszynist
    a-uratowa%c5%82-pasa%c5%bcer%c3%b3w-i-zosta%c5%82-bo
    haterem-teraz-zajmie-si%c4%99-nim-prokuratura-%e2%80
    %9em%c3%b3g%c5%82-hamowa%c4%87%e2%80%9d/ar-BBt5DsY
    > Ale trabienie chyba jest i to obowiazkowe.

    A włączenia hamowania awaryjnego nie włącza syreny na stałe?

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 16. Data: 2016-05-16 22:55:24
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    Monday, May 16, 2016, 10:26:01 PM, you wrote:

    > Reczne sterowanie, podglad przez kamery ?

    Blisko mnie jest przejazd z budką dróżnika. I jeden z dróżników
    namiętnie uwielbia opuszczać zapory razem z włączeniem świateł. Raz
    mnie nawet zamknął na przejeździe. Na szczęście zaraz otworzył
    dowcipas.

    > Przeciez to sie musi zle skonczyc.

    Nie pamiętam wypadku na tym przejeździe. Ale połamane zapory były
    często.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 17. Data: 2016-05-17 00:27:39
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Mon, 16 May 2016 18:46:07 -0000 (UTC), masti napisał(a):

    > to resztę dopłaci właściciel

    Raczej winowajca - czyli jednak kierowca.
    Ale tam chyba 1mln eur jest.
    A pociąg też nie sądzę żeby do kasacji poszedł cały - myślę że spokojnie
    naprawią.

  • 18. Data: 2016-05-17 02:04:57
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > skoro mu się szlaban zamknął przed nosem a nie zepsuł się samochód to
    > znaczy, że wjechał po właczeniu sygnalizacji zamykania. Czyli idiota

    Przede wszystkim, to idiota, jesli nie bandyta, jest ten, kto
    zaprojektowal przejazd, w ktorym szlabany moga uwiezic samochod na
    przejezdzie. Tym razem nikt nie zginal, ale moglo byc gorzej.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 19. Data: 2016-05-17 06:32:38
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 17.05.2016 02:04, Pawel "O'Pajak" wrote:

    > Przede wszystkim, to idiota, jesli nie bandyta, jest ten, kto
    > zaprojektowal przejazd, w ktorym szlabany moga uwiezic samochod na
    > przejezdzie. Tym razem nikt nie zginal, ale moglo byc gorzej.

    Jakie kurwa uwięzić? Przecież one z plastiku po to zrobione, żeby je
    można było rowerem wyłamać.

    Shrek.

  • 20. Data: 2016-05-17 07:58:45
    Od: spider <"spajder[wytnij]"@wp.pl>

    > Nie pamiętam wypadku na tym przejeździe. Ale połamane zapory były
    > często.

    Ciekawe kiedy producenci samochodów wpadną na pomysł by
    wideorejestrator był jedną z opcji wyposażenia samochodu, tak jak kamera
    cofania.