  • 41. Data: 2014-10-07 11:07:44
    Temat: Re: nieoznakowani
    Od: masti <g...@t...hell>

    jerzu wrote:

    > Z PRLu videorejestratory? Hmm...

    wideo to nie ale zdjęcia jak najbardziej
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Traffipax

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 42. Data: 2014-10-07 14:05:31
    Od: Trybun <I...@j...com>

    > Ba, to chyba "zwykły tryb" rządowy, niestety :(
    >
    > pzdr, Gotfryd

    Można odnieść wrażenie że ówczesne władze były mało przyjazne
    obywatelowi, jednak te dzisiejsze są obywatelowi wręcz wrogie.

  • 43. Data: 2014-10-07 15:58:55
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    > Kodeks o ruchu drogowym. Punkt o kontroli pojazdów i kierowców.

    Nie przesadzaj.
    Tam jest tylko "delegacja ustawowa" (art.131, "minister...określi")
    oraz lista uprawnień do ograniczania wolności konstytucyjnej
    (tego nie wolno robić rozporządzeniem - patrz moje zastrzeżenie
    co do rozporządzenia o znakach drogowych, minister może określić
    *jak* egzekwować ograniczenia, ale nie ma prawa do określania
    *jakie* ograniczenia nakłada się na kierowców).

    Przepis:

    http://www.nettax.pl/dzienniki/du/2008/132/poz.841.h
    tm
    +++
    § 2.
    1. Policjant umundurowany w warunkach dostatecznej widocznoœci
    podaje sygnały tarczš do zatrzymywania pojazdów lub rękš,
    a w warunkach niedostatecznej widocznoœci - latarkš [...]
    2. Policjant nieumundurowany jest uprawniony do zatrzymania
    kierujšcego pojazdem wyłšcznie na obszarze zabudowanym.
    3. Policjant nieumundurowany w warunkach dostatecznej widocznoœci
    podaje sygnały tarczš do zatrzymywania pojazdów, a w warunkach
    niedostatecznej widocznoœci - latarkš [...]
    ---
    Akt prawny w nagłówku strony ;)
    <standardowo wniosek o niekrzyczenie o "krzaczki", cut&paste
    między różnymi stronami kodowymi>

    pzdr, Gotfryd

  • 44. Data: 2014-10-07 16:09:42
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 04.10.2014 o 12:33, Trybun pisze:

> [...]
    > powinien dostać porządnego kopa w d*ę, ci co to zatwierdzili po dwa
    > kopniaki. Musisz stanąć pod groźbą kary bo byle chłystek w cywilnych

    Nie wiem, mnie jakoś w DE nigdy nie zatrzymali mnie, a w Polsce
    notorycznie się czepiają, aczkolwiek ostatnio "A to Pan..." i puszczają.
    :) To nie jest kwestia istnienia lub nie nieoznakowanych patroli, a
    mentalności Policjantów. Odnoszę wrażenie, że w DE, aby zatrzymali za
    prędkość, to trzeba naprawdę przegiąć, bo na takie +20 do ograniczenia,
    to oni nie marnują czasu, za to wielokrotnie widziałem, jak pojawiali
    się, gdy podwójna ciągła została przekroczona lub ktoś na czerwonym
    poszedł. Jeszcze inne kwestia, że w DE te ograniczenia jakoś tak
    bardziej z głową poustawiane, a nie jak w PL, gdzie jedna - często
    opuszczona - chałupa i 2 Ha lasu i już 50.

    --
    anacron

  • 45. Data: 2014-10-07 16:12:09
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-10-07, anacron <a...@a...pl> wrote:

    > aczkolwiek ostatnio "A to Pan..." i puszczają.

    Ze lzami w oczach czy bez?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 46. Data: 2014-10-07 20:12:45
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl>

    > Zresztą, który rząd nie miał "nieoznakowanej policji".

    Rosyjski :-)

  • 47. Data: 2014-10-07 22:14:00
    Od: Trybun <I...@j...com>

> [...]
    > ---
    > Akt prawny w nagłówku strony ;)
    > <standardowo wniosek o niekrzyczenie o "krzaczki", cut&paste

    I tu nic sie nie zmianiło od starych komuszych czasów. I nie to mnie
    wk*ia, a idiotyczne machanie lizakiem z pędzącego obok cywilnego auta
    nakazujące zatrzymanie się. Jak ja cywil mam się obronić przed
    potencjalną napaścią bandziorów gdy te osły mnie całkowicie
    ubezwłasnowolniają? Nie tylko to że nie mogę posiadać skutecznej do
    obrony broni, ale jeszcze muszę się każdej łajzie machającej lizaczkiem
    zatrzymać...

  • 48. Data: 2014-10-08 11:48:41
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 7 Oct 2014, Trybun wrote:

    > I tu nic sie nie zmianiło od starych komuszych czasów. I nie to mnie wk*ia,

    Wiem, wiem, ja tylko prostowałem tezę, jakoby przepis "był w PoRD" :)
    Co do meritum nie sposób się nie zgodzić.

    pzdr, Gotfryd

  • 49. Data: 2014-10-09 12:59:36
    Od: "Witolko" <x...@w...pl>

    Użytkownik "Trybun" <I...@j...com> napisał w wiadomości

    > ale jeszcze muszę się każdej łajzie machającej lizaczkiem zatrzymać...

    Nie, nie musisz się zatrzymać gdy każdy policjant macha lizakiem.
    Jest wyjątek. W tym wątku był podany opis rozporządzenia.

  • 50. Data: 2014-10-09 15:08:47
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-10-09 12:59, Witolko pisze:
    > Użytkownik "Trybun" <I...@j...com> napisał w wiadomości
    >
    > Nie, nie musisz się zatrzymać gdy każdy policjant macha lizakiem.
    > Jest wyjštek. W tym wštku był podany opis rozporzšdzenia.

    Nawet sobie nie chcę wyobrażać konsekwencji takiego niezatrzymania..