  • 11. Data: 2014-09-30 23:14:29
    Temat: Re: nieoznakowani
    Od: masti <g...@t...hell>

    megrimsES wrote:

    > to by mnie od razu zaaresztowali za nielegalne nagrywanie

    fuknkcjonariusz na służbie może być nagrywany a nagrania
    rozpowszechniane. Nie podlega ochronie wizerunku.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 12. Data: 2014-09-30 23:18:31
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 30 Sep 2014 22:22:15 +0200, megrimsES napisał(a):

    > 911 turbo z hakiem?
    > chociaż z trumna na narty już widziałem, to i hak może być.

    Ja widzialem z instalacja LPG.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 13. Data: 2014-09-30 23:38:40
    Od: megrimsES <m...@i...pl>

    W dniu 2014-09-30 o 23:18, Maciek pisze:

    > Ja widzialem z instalacja LPG.

    911 turbo z LPG? ML55AMG widziałem z gazem, ale 911 Turbo
    to nie wierzę.

  • 14. Data: 2014-10-01 00:45:11
    Od: tá´Ź

    megrimsES wrote:

    > 911 turbo z LPG? ML55AMG widziałem z gazem, ale 911 Turbo to nie wierzę.

    Może nie turbo, ale 911:
    https://www.youtube.com/watch?v=h5dYCVOggDY

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 15. Data: 2014-10-01 05:21:51
    Od: megrimsES <m...@i...pl>

    W dniu 2014-10-01 o 00:45, t? pisze:

    > Może nie turbo, ale 911:
    > https://www.youtube.com/watch?v=h5dYCVOggDY

    Kurde - ma tempomat. Ja nie mam :(

  • 16. Data: 2014-10-01 06:57:48
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 30 Sep 2014 23:38:40 +0200, megrimsES napisał(a):

    > 911 turbo z LPG? ML55AMG widziałem z gazem, ale 911 Turbo
    > to nie wierzę.

    Nie wiem, czy mial turbo, pod maske mu nie zgladalem.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 17. Data: 2014-10-01 08:22:53
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2014-10-01 o 05:21, megrimsES pisze:

    > Kurde - ma tempomat. Ja nie mam :(

    No, przy 310km/h przydaje się niemiłosiernie. :)
    Po co w takiej furmance tempomat?

  • 18. Data: 2014-10-01 08:24:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 30 Sep 2014 22:49:35 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    > Hello megrimsES,
    > Byłoby wesoło. Zanim tak zrobisz - załóż kamerkę też z tyłu - stać
    > Cię.

    Ich wystarczy. Tylko ... poczekac na jakies czerwone swiatlo :-)

    J.

  • 19. Data: 2014-10-01 09:51:35
    Od: depros <d...@g...com>

    W dniu 2014-09-30 23:38, megrimsES pisze:

    > 911 turbo z LPG? ML55AMG widziałem z gazem, ale 911 Turbo
    > to nie wierzę.

    911 Turbo gorszy?!

  • 20. Data: 2014-10-01 10:26:00
    Od: Kapibara <x...@y...zzz>

    Dnia Tue, 30 Sep 2014 21:56:03 +0200, megrimsES napisał(a):

> [...]
    > w chuj. Nieoznakowani. Wytrzymać aby nie przyśpieszyć ciężko.
    > Kto im kurwa każe tak robić? Dotknął bym hebla i miałbym

    Nie można zgłosić na policję, podając że samochód o nr takim a takim nie
    zachowywał bezpiecznej odległości?