    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Date: Thu, 14 May 2020 14:32:35 -0700 (PDT)
    Subject: nietypowa prosba dot. telefonu komórkowego z radiem
    From: Jestem Nowy <n...@p...pl>

    wymóg aby telefon mógł obsługiwać radio wydaje się oczywisty
    i do tego łatwiutki do spełnienia (setki modeli umożliwiają
    słuchanie radia przy użyciu telefonu komórkowego)

    chodzi jednak o zgodę w rodzinie podczas epidemii

    jedna osoba ciągle słucha na cały głośnik Radia Maryja
    a drugiej osobie bardzo to przeszkadza; nie pomagają prośby
    aby miłośniczka Belzebuba z Torunia używała słuchawek

    nie wiem czy to przypadek czy zrządzenie Boskie :) ale wyżej
    opisanej fance katolickiego radia właśnie telefon popsuł sie
    i w ogóle nie chce włączyć się. => Trzeba kupić NOWY telefon

    padł więc pomysł dokonania zakupu na allegro.pl, ja na ochotnika
    zgłosiłem sie że dokonam tego zakupu, telefon będzie "prezentem"

    potrzebuję wybrać taki model który owszem pozwala słuchać
    radia ale NIE pozwala słuchać na głośniku; chodzi mi o to
    aby technicznie możliwe było tylko i wyłącznie słuchanie
    tegoż radia przez słuchawki, a _na_głośniku_absolutnie_NIE_

    telefon musi mieć "normalną klawiaturę" (bo żadnego ifona
    ipada ani "i-cośtam" :) choćby kosztował mln zł rzeczona
    fanka Tadeusza R. nie przyjmie, gdyż ona chce "normalny"
    telefon starego typu, czyli taki z klawiaturą)

    przechodzę do meritum: czy ktoś z czytelników grupy
    będzie tak miły aby rzucić okiem na allegro i wskazać
    linka do akcji na której kupię używany =niedrogi telefon?
    wymogi tylko dwa: (1) klawiatura i (2) radio na słuchawki
    ale _tylko_ na słuchawki, bez możliwości słuchania na głośniku

    cena od 20zł do max 100zł

    ja jako człowiek średniego pokolenia mimo że obsługuję
    komputer i potrafię samodzielnie zadać pytanie w usenecie
    nie radzę sobie kompletnie z przeszukiwaniem allegro
    pod takimi odjechanymi warunkami...

    zakładam jednak że dla młodych ludzi to minutka i już
    są w stanie wyszukać odpowiednią aukcję i ją tutaj wkleić