  • Data: 2020-05-15 19:02:27
    Temat: Re: nietypowa prosba dot. telefonu komórkowego z radiem
    Od: Jestem Nowy <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > przyznam że ten pomysł przypadł mi do gustu...
    >
    > czy mogę poprosić przedstawicieli młodego pokolenia
    > o wskazanie mi takich aukcji na allegro?! tzn.
    > 1) słuchawki z radiem
    > 2) telefon bez radia, do którego owe słuchawki pasują

    samodzielnie wyszukałem takie słuchawki na allegro:
    https://allegro.pl/oferta/sluchawki-nauszne-micro-sd
    -radio-fm-9193706367
    https://allegro.pl/oferta/sluchawki-skladane-mp3-pla
    yer-micro-sd-radio-8289407236
    jest tam mowa o jakimś kablu dżeku, ale chyba mogę dać babci bez dżeka?!

    w sensie: czy będzie działało radio na słuchawkach i czy na pewno
    urządzenie nie pozwoli używania "funkcji kołchoźnik" (czy radio
    nie będzie dudniło na cały pokój jak kiedyś telefon na głośniku)