  • Data: 2020-05-15 20:30:44
    Temat: Re: nietypowa prosba dot. telefonu komórkowego z radiem
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jestem Nowy" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    >samodzielnie wyszukałem takie słuchawki na allegro:
    >https://allegro.pl/oferta/sluchawki-nauszne-micro-s
    d-radio-fm-9193706367
    >https://allegro.pl/oferta/sluchawki-skladane-mp3-pl
    ayer-micro-sd-radio-8289407236
    >jest tam mowa o jakimś kablu dżeku, ale chyba mogę dać babci bez
    >dżeka?!

    Chyba mozesz :-)

    >w sensie: czy będzie działało radio na słuchawkach i czy na pewno

    Poszukaj instrukcji obslugi ... i doczytaj jak sie to obsluguje - na
    ile wygodnie ...

    moze sie przy okazji wyjasni kwestia kabla - ale one z reguly bazuja
    na jakis wewnetrznych antenach

    >urządzenie nie pozwoli używania "funkcji kołchoźnik" (czy radio
    >nie będzie dudniło na cały pokój jak kiedyś telefon na głośniku)

    niemal na pewno nie, bo przeciez ogluszyliby klienta.

    J.