  • Data: 2020-05-15 00:13:37
    Temat: Re: nietypowa prosba dot. telefonu komórkowego z radiem
    Od: RadoslawF <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-05-14 o 23:32, Jestem Nowy pisze:

    > zakładam jednak że dla młodych ludzi to minutka i już
    > są w stanie wyszukać odpowiednią aukcję i ją tutaj wkleić

    Naiwny.Ale to może ja jestem już stary.
    Telefonu z "normalna klawiaturą" nie zaproponuje.
    Co do radia, większość nie zagra bez anteny za którą
    robi kabelek do słuchawek, ale jak podepniesz głośnik
    bezprzewodowy kabelkiem (są takie) to radio zagra.
    Tak jest na przykład w xiaomi redmi 4x, sprawdzone osobiście.
    Ale "normalnej klawiatury" to on nie ma.
    Aktualna cena na alledrogo 200 do 300zł.

    Avast.