  • Data: 2020-05-15 21:51:46
    Temat: Re: nietypowa prosba dot. telefonu komórkowego z radiem
    Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.05.2020 o 19:02, Jestem Nowy pisze:

    > samodzielnie wyszukałem takie słuchawki na allegro:
    > https://allegro.pl/oferta/sluchawki-nauszne-micro-sd
    -radio-fm-9193706367
    > https://allegro.pl/oferta/sluchawki-skladane-mp3-pla
    yer-micro-sd-radio-8289407236
    > jest tam mowa o jakimś kablu dżeku, ale chyba mogę dać babci bez dżeka?!
    >
    > w sensie: czy będzie działało radio na słuchawkach i czy na pewno
    > urządzenie nie pozwoli używania "funkcji kołchoźnik" (czy radio
    > nie będzie dudniło na cały pokój jak kiedyś telefon na głośniku)

    Cosik mi się zdaje, że sobie jajca robisz, z nudów, będąc na
    kwarantannie. Ale dobrze, jeszcze raz przyjmę za dobrą monetę
    te opowieści dziwnej treści - babci raczej, a nie wnuka, bo
    wnuki tak nierozgarnięte teraz nie są w kwestiach telefonicznych.
    Niech Ci będzie, więc:
    1.kupujesz nowy telefon starego typu BEZ radia;
    2.kupujesz wspomniane słuchawki z radiem, a załączony do nich
    kabelek zostawisz sobie, bo nie jest on potrzebny do słuchania
    radia (używany jest do czego innego). Siła głosu jest regulowana
    w słuchawkach, ale nigdy nie da się używać słuchawek jako dwóch
    głośników stereo, bo aż tak głośno - ze zrozumiałych względów
    laryngologicznych - żadne słuchawki nie grają, nawet gdy ktoś
    jest przygłuchy.
    3.zestaw telefon+słuchawki przekazujesz babci, z prośbą, by
    posłuchała ojca Muchomorka i przekazała mu swój wdowi grosz.