    From: Mirek <i...@z...adres>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: oscyloskop radziecki C1-101
    Date: Fri, 2 Dec 2016 22:04:05 +0100

    Szkoda go wy.. utylizować, a zupełnie stracił jasność tzn. wolne
    przebiegi przy przyciemnionym świetle jeszcze idzie zobaczyć, ale to już
    na siłę.
    Jedyne co mogę stwierdzić, to napięcie po zasilaczu 12V jest prawidłowe.
    Po zdjęciu obudowy zapał do naprawy całkiem mi przeszedł ;)
    Wszytko upchane, polutowane, poskręcane, każda śrubka inna.
    Gdybym miał choć rozpiskę napięć na lampie...

    --
    Mirek.