  • 11. Data: 2019-11-07 00:46:42
    Temat: Re: [pewnie było] Żel do zalania elektroniki
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom>

    W dniu 07.11.2019 o 00:14, Pawel "O'Pajak" pisze:

    > To jest zwykle wazelina techniczna. Tym się właśnie zabezpiecza kable
    > sygnałowe, które mają leżeć w ziemi.

    Wygląda bardziej na silikon.

    P.P.

  • 12. Data: 2019-11-07 07:52:36
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-11-07 o 00:14, Pawel "O'Pajak" pisze:

    > To jest zwykle wazelina techniczna. Tym się właśnie zabezpiecza kable
    > sygnałowe, które mają leżeć w ziemi.

    W nazwie wazelina nie występowała. Kolor nie był wazelinowy. Co nie
    przeczy, że to była ona.

    Robert

  • 13. Data: 2019-11-07 10:01:39
    Od: yabba <...@...pl>

    W dniu 05-11-2019 o 13:50, k...@g...com pisze:
    > Pewnie było, ale co tam... Spaliła mi się ładowarka indukcyjna szczoteczki do
    zębów, okazało się że nie jest na 230V... Tzn. momentalnie wybuchł elektrolit, poza
    tym niewiele tam jest więc mam nadzieje naprawić, ale pozostaje kwestia tego żelu
    wodoodpornego. W internecie znalazłem tylko jakieś wiadra 5-litrowe... Macie jakiś
    patent na to? Idealnie coś dostępnego również w USA. Oczywiście oprócz zalania klejem
    termincznym :)

    https://www.castorama.pl/masa-uszczel-310ml-gel-id-1
    096985.html

    yabba

  • 14. Data: 2019-11-07 12:55:14
    Od: Gregorius <n...@m...adresu.pl>

    W dniu 2019-11-05 o 13:50, k...@g...com pisze:
> [...]
    patent na to? Idealnie coś dostępnego również w USA. Oczywiście oprócz zalania klejem

    Poszukaj na rynku czegoś takiego:

    https://www.raytech.it/product/low-voltage/happy-joi
    nt?lang=en

    i wydłub żel ze środka. Kiedyś dał się te pudełka kupić w PL, bardzo
    drogie nie było.

    --
    Gregorius

  • 15. Data: 2019-11-07 13:56:16
    Od: viktorius <v...@i...pl>

    W dniu 2019-11-07 o 12:55, Gregorius pisze:

> [...]
    nt?lang=en

    > i wydłub żel ze środka. Kiedyś dał się te pudełka kupić w PL, bardzo

    Był taki kawał jak blodynka obgryzała pączki, żeby mieć marmolade...

    Ale nakierowałeś mnie, gurosil gel:
    https://ie.rs-online.com/web/p/cable-joints/8282027/
    Jest tubka w zestawie, nie trzeba wydłubywać.

    A tu solo tubka. Porównując ceny wychodzi, że puszka z kostką z linku
    powyżej kosztuje ~160 złotych ;)
    https://www.reichelt.com/pl/pl/masa-zalewowa-na-zimn
    o-gurosil-gel-250-ml-heit-43159-p227714.html

    --
    viktorius

  • 16. Data: 2019-11-07 15:03:08
    Od: Gregorius <n...@m...adresu.pl>

    W dniu 2019-11-07 o 13:56, viktorius pisze:

    > Był taki kawał jak blodynka obgryzała pączki, żeby mieć marmolade...

    Czasami tak jest szybciej/łatwiej.

    > Ale nakierowałeś mnie, gurosil gel:

    Mądrej głowie dość dwie słowie :-)

    --
    Gregorius

  • 17. Data: 2019-11-07 15:05:23
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom>

    W dniu 07.11.2019 o 13:56, viktorius pisze:

> [...]
    >
    > Ale nakierowałeś mnie, gurosil gel:
    > https://ie.rs-online.com/web/p/cable-joints/8282027/
    > Jest tubka w zestawie, nie trzeba wydłubywać.

    Za jedyne 63 EUR...
    A mona tak:

    https://allegro.pl/oferta/smar-silikonowy-cx80-spozy
    wczy-atest-nsf-40g-8269983908

    P.P.

  • 18. Data: 2019-11-07 15:36:13
    Od: k...@g...com

    On Thursday, November 7, 2019 at 3:05:39 PM UTC+1, Paweł Pawłowicz wrote:
    > A mona tak:
    >
    > https://allegro.pl/oferta/smar-silikonowy-cx80-spozy
    wczy-atest-nsf-40g-8269983908

    I to jest myśl! A reszta przyda się na skrzypiące drzwi. Znalazłem chyba odpowiednik:
    https://www.amazon.com/Super-Lube-92003-Lubricating-
    Translucent/dp/B0081JE0OO

    Dzięki!

  • 19. Data: 2019-11-08 20:11:23
    Od: Grzexs <g...@w...pl>

    wczy-atest-nsf-40g-8269983908

    > I to jest myśl! A reszta przyda się na skrzypiące drzwi. Znalazłem chyba
> [...]

    To może idź do jakiegoś marketu budowlanego i kup tubkę silikonu albo
    akrylu za parę PLN?

    --
    Grzexs

  • 20. Data: 2019-11-08 20:44:13
    Od: Desoft <b...@a...pl>

    W dniu 2019-11-08 o 20:11, Grzexs pisze:
> [...]
    wczy-atest-nsf-40g-8269983908

    Translucent/dp/B0081JE0OO

    > To może idź do jakiegoś marketu budowlanego i kup tubkę silikonu albo

    Tego nie rób. Takie coś zeżre całą płytkę.

    --
    Desoft