  • 21. Data: 2019-11-08 21:02:49
    Temat: Re: [pewnie było] Żel do zalania elektroniki
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-11-08 o 20:44, Desoft pisze:
> [...]
    Translucent/dp/B0081JE0OO

    > Tego nie rób. Takie coś zeżre całą płytkę.

    Nie żebym polecał, ale są silikony bezoctowe (do kamienia).

    Robert

  • 22. Data: 2019-11-08 23:51:35
    Temat: [pewnie było] Żel do zalania elektroniki
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wez wypierdol popsuta i kup nowa. Ceny nowych, co prawda na baterie, zaczynają się od
    trzech dych.

  • 23. Data: 2019-11-10 22:45:58
    Od: tck <t...@t...Wytnij.net.pl>

    W dniu 05.11.2019 o 13:50, k...@g...com pisze:
    > Pewnie było, ale co tam... Spaliła mi się ładowarka indukcyjna szczoteczki do
    zębów, okazało się że nie jest na 230V... Tzn. momentalnie wybuchł elektrolit, poza
    tym niewiele tam jest więc mam nadzieje naprawić, ale pozostaje kwestia tego żelu
    wodoodpornego. W internecie znalazłem tylko jakieś wiadra 5-litrowe... Macie jakiś
    patent na to? Idealnie coś dostępnego również w USA. Oczywiście oprócz zalania klejem
    termincznym :)

    > P.

    nie zasycha wiec tuba starcza na długo
    https://allegro.pl/oferta/zel-silikonowy-wypelnianie