  • 21. Data: 2011-08-22 22:56:35
    Temat: Re: [piątkowo] Fred Flinstone, amerykański kumpel Dzidka
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-08-22 18:23:13 +0000, 'Tom N'
    <n...@2...dyndns.org.invalid> said:

    > Zeznał: "niekiedy się zdaża"

    Tak, najwyraźniej czasami się spóźnia.
    ;>>>

    > 5,98 km po obwodzie

    Dziękuję, podana długość odcinka nie jest mapką z zaznaczoną trasą...

    --
    Bydlę

  • 22. Data: 2011-08-22 22:58:09
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2011-08-22 22:55, Bydlę wrote:

    > No właśnie! Jedzie do pracy, jedzie przez miasto, w żaden sposób nie
    > jest to imputowane mu _jeżdżenie po_ mieście.
    > :)

    Nie no skąd - pewnie przelatuje nad miastem...

    Shrek.

  • 23. Data: 2011-08-22 23:22:44
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-08-22 20:58:09 +0000, Shrek <u...@d...invalid> said:

    > Nie no skąd - pewnie przelatuje nad miastem...

    "jeżdżenie po mieście" oznacza coś innego, niż "przejazd przez miasto".

    On napisał, że czasem jedzie bez używania hamulca, ty - że on tak sobie
    jeździ po mieście.
    Zupełnie inny ładunek.
    ;>

    --
    Bydlę

  • 24. Data: 2011-08-22 23:23:29
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-08-22 19:51:57 +0000, Adam Płaszczyca

    A tego mi góglemaps nie znajduje.
    Osiedle, czy Jagiellońska?

    --
    Bydlę

  • 25. Data: 2011-08-22 23:31:46
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-08-22 19:51:57 +0000, Adam Płaszczyca
    <t...@o...spamnie.org.pl> said:

    > Jagiellońskie 13 - Pana Tadeusza 8.

    Dobra, mam. :-)

    <http://www.zumi.pl/Krak%F3w_Jagiello%F1skie%2013,Kr
    ak%F3w_Pana%20Tadeusza%208,on,20.0007248,50.0657216,
    1,5,trasa.html?trasa=233-234-235-232-246&trasa=234-2
    35-232-246>

    Widzę dwa

    niebezpieczne (dla jazdy bez prawa używania hamulca) miejsca, ale
    tragedii nie ma.
    :-)))

    --
    Bydlę

  • 26. Data: 2011-08-22 23:33:33
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2011-08-22 23:22, Bydlę wrote:

    > "jeżdżenie po mieście" oznacza coś innego, niż "przejazd przez miasto".
    >
    > On napisał, że czasem jedzie bez używania hamulca, ty - że on tak sobie
    > jeździ po mieście.
    > Zupełnie inny ładunek.

    A ja czasem biegam maratony. Ale zwykle kończę je po 1 kilometrze;)

    Shrek.

  • 27. Data: 2011-08-22 23:36:06
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2011-08-22 23:31, Bydlę wrote:

    > Widzę dwa
    > niebezpieczne (dla jazdy bez prawa używania hamulca) miejsca,

    Ja tam widzę więcej przejśc dla pieszych;)

    > ale
    > tragedii nie ma.
    > :-)))

    Chyba w innym matriksie żyjemy.

    Shrek.

  • 28. Data: 2011-08-22 23:58:52
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "Shrek" wrote:
    > Ja tam widzę więcej przejśc dla pieszych;)

    Aj tam aj tam, dobry klakson i kręgle uciekają gdzie pieprz rośnie. ;-)

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 29. Data: 2011-08-23 12:36:38
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-08-22 21:33:33 +0000, Shrek <u...@d...invalid> said:

    > A ja czasem biegam maratony. Ale zwykle kończę je po 1 kilometrze;)

    Daj pan spokój! Forma nie taka, czy trasa nudna?
    (pytam, bo mnie w pracy namawiają, bym przeszedł z sekcji śpiewaczej(!)
    do biegaczej(!) i maratonami się zajął. mówią: "wiesz, Bydlę, świat
    zwiedzisz, nogi rozruszasz, serce będziesz miał jak dzwon, schudniesz,
    samochód zacznie ci mniej przez to palić, do pracy będziesz truchtem
    zasuwał, na biletach przyoszczędzisz... no, i przestaniesz śpiewać!" -
    więc się waham. :-))

    --
    Bydlę

  • 30. Data: 2011-08-23 12:39:14
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-08-22 21:36:06 +0000, Shrek <u...@d...invalid> said:

    > Ja tam widzę więcej przejśc dla pieszych;)

    Tak, ale nie ma jeszcze obowiązku zatrzymywania się przed nimi, gdy nie
    ma takiego obowiązku ani potrzeby.
    :-)

    > Chyba w innym matriksie żyjemy.

    ???
    Opisałem co widzę na mapie - przecież, by uczciwie to ocenić,
    muslielibyśmy wsiąść w samochody i spróbować pokonać ten odcinek w
    danym kierunku o danej godzinie - póki tego nie zrobimy (co i tak może
    dać rozbieżności wynikające z umiejętności i drygu), to poruszamy się w
    tym samym matriksie...

    --
    Bydlę