  • 51. Data: 2014-04-20 18:15:01
    Temat: Re: podstawka plcc32 dip
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "tusk, donald tusk" <N...@g...pl> wrote in message
    news:lj0rbh$uc$1@node1.news.atman.pl...

    > żart, dzięki za tego pdfa

    Proszę bardzo... Jak będziesz mi chciał doładować mojego PayPal'a
    kiedyś w przyszłości to pisz - chętnie Ci pomogę znowu... ;-)

    p.s. Zgadzam się z Tobą że rysunki nie były super-hiper oczywiste,
    i ten co malował te rysunki dał ciała bo mógł nie obracać rysunku
    dziurek dla 32-pin i zachować jego ustawienie zgodnie z rysunkiem
    podstawki "widok z góry"... ale nie pomyślał.

    Ty jako inżynierm musisz myśleć... nie ma wymówki!
    Trzeba uważać i być czujnym i nie dać się wydymać ;-)

  • 52. Data: 2014-04-20 18:28:03
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2014-04-20 18:15, Pszemol pisze:
> [...]
    >
    > Ty jako inżynierm musisz myśleć... nie ma wymówki!
    > Trzeba uważać i być czujnym i nie dać się wydymać ;-)

    Skąd założenie, że masz do czynienia z inżynierem?

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 53. Data: 2014-04-20 19:08:34
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Mario" <m...@...pl> wrote in message

    > Skąd założenie, że masz do czynienia z inżynierem?

    Nie twierdzę że jest inżynierem, raczej chodziło mi o to, że
    interpretując datasheet odgrywał rolę inżyniera w tym zadaniu.

  • 54. Data: 2014-04-20 19:24:00
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2014-04-20 16:42, tusk, donald tusk pisze:
    > ale wpisałem plcc32 pinout i znalazłem

    padłem :-D

  • 55. Data: 2014-04-20 21:41:00
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Użytkownik Irokez napisał:

    > padłem :-D

    Ty się ciesz, nauczyłeś go używać googli

    BTW jesteś geniuszem, nikt nie mógł mu do rozumu przemówić, a to trzeba
    było do portfela gadać :)

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 56. Data: 2014-04-20 21:41:31
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Użytkownik AlexY napisał:

    > Ty się ciesz, nauczyłeś go używać googli
    >
    > BTW jesteś geniuszem, nikt nie mógł mu do rozumu przemówić, a to trzeba
    > było do portfela gadać :)
    OF to do Pszemola miało iść

  • 57. Data: 2014-04-27 13:57:45
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > na razie EOT, musze zakupić podstawki

    Jak tam? Masz już podstawki? Jak leci robota? Jakieś pytania?