  • 11. Data: 2015-09-01 12:38:30
    Temat: Re: podwójna ciągła
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:ms3uur$9bo$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 2015-09-01 o 12:27, masti pisze:

    >No nie, masz zawrócić :)

    Chyba na podnosniku.

    Mozesz wycofac na wstecznym ..

    J.

  • 12. Data: 2015-09-01 12:38:55
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-09-01 11:53, Liwiusz wrote:

    > No dobrze, śmichy chichy, ale jaki jest formalny przepis zezwalający na
    > przekraczanie ciągłej w tym przypadku?

    Zdrowy rozsądek. Ten sam co zabrania nekania właściciela pojazdu na
    lawecie. I pewnie jakiś stan wyższej koniecznosci, zakazu tamowania
    ruchu itp. Z tym, że to już wyższa szkola abstrakcyjnego myślenia,
    charakterystyczna dla prawników. Jeden nie będzie widział nic złego w
    zachowaniu pani funkcjonariusz, drugi znajdzie pewnie z 10 przepisów na
    jej niekorzyść. Mi się nie chce tak bezproduktywnie czasu tracić.

    Na co dzień powinien wystarczyć zdrowy rozsądek. A jak ktos nie ma tyle
    zdrowego rozsądku, żeby pierdolić pod nazwiskiem kocopoly do
    dziennikarzy jako funkcjonariusz, to zapewne wystarczającym przepisem
    formalnym powinno byc to, że można takiego funkcjonariusza przenieść do
    jakiś mniej eksponowanych zajęć. Na przykład pilnowania archiwum w
    piwnicy, bo do szlifowania krawężników strach takiego wysłać ze względu
    na potencjalny kontakt ze społeczeńtwem, nigdy nie wiadomo co takiemu do
    łba strzeli. Choć idealnie byłoby wypierdolć ze służby uzasadniając to
    utratą zaufania do pracownika, w wyniku braku bądź utraty umiejętnosci
    trzeźwego rozumowania, co jest cechą wskazaną dla funkcjonariusza
    publicznego. Pytanie czy ona była jebnięta wcześniej, czy nabawiła się
    tego w wyniku służby. Pytanie wbrew pozorą ważne, bo powinno wpływać na
    procedury policji. Chodzi o to, czy należy zmodyfikować procedury
    przyjęć, żeby takich eliminowac na wejściu, czy procedury pracy w
    Policji są tak popieprzone, że ze zdrowych ludzi robią upośledzonych
    umysłowo. Wtedy jest potrzebna głebsza reforma no i należy się liczyć z
    pozwami o odszkodowanie ze strony tak uszkodzonych funkcjonariuszy;)

    Przykład pana komendanta z Czerska pokazuje, że jak jest wola, to
    odpowiedni przepis się znajdzie, czego pani z całego serca życzę;)

    Shrek.

  • 13. Data: 2015-09-01 12:39:30
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-09-01 12:34, Liwiusz wrote:

    > No nie, masz zawrócić :)

    Przez podwójną ciągłą?

    Shrek.

  • 14. Data: 2015-09-01 12:42:47
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-09-01 o 12:38, J.F. pisze:

    > Chyba na podnosniku.
    >
    > Mozesz wycofac na wstecznym ..

    Nie widzę problemu z zawróceniem.

    --
    Liwiusz

  • 15. Data: 2015-09-01 12:43:53
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-09-01 o 12:39, Shrek pisze:

    > Przez podwójną ciągłą?

    Zachęcam aby przed zabraniem głosu zapoznać się z tematem, na który się
    chce dyskutować.

    --
    Liwiusz

  • 16. Data: 2015-09-01 12:52:25
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-09-01 o 12:21, Liwiusz pisze:

    > No tak, czyli baba powiedziała rację, może nawet błysnęła inteligencją,
    > bo to był sarkazm, a internet po niej jedzie jak po burej suce.

    Otóż to. Pani wykazała bezsens przepisów, za co została (nawet w tym
    wątku) zmieszana z gównem przez domorosłych mędrków, którzy przecież
    znają się na wszystkim.

    --
    MN

  • 17. Data: 2015-09-01 13:05:30
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Marcin,

    > Otóż to. Pani wykazała bezsens przepisów, za co została (nawet w tym
    > wątku) zmieszana z gównem przez domorosłych mędrków, którzy przecież
    > znają się na wszystkim.

    Ta pani kazała ZAWRACAĆ autobusowi na wąskiej uliczce.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 18. Data: 2015-09-01 13:09:15
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Ta pani kazała ZAWRACAĆ autobusowi na wąskiej uliczce.

    O wilku mowa.

    --
    Liwiusz

  • 19. Data: 2015-09-01 13:22:54
    Od: masti <g...@t...hell>

    RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Ta pani kazała ZAWRACAĆ autobusowi na wąskiej uliczce.

    tak? ;)
    <http://bi.gazeta.pl/im/49/4b/11/z18133321Q,Zaklinow
    any-autobus-w-Wawrze.jpg>

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 20. Data: 2015-09-01 13:34:38
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-09-01 12:43, Liwiusz wrote:

    > Zachęcam aby przed zabraniem głosu zapoznać się z tematem, na który się
    > chce dyskutować.

    Przeczytaj jeszcze raz - autobusem. Tam nie bardzo da się zawrócić
    autobusem. A przynajmniej nie w sposób bezpieczniejszy i bardziej
    przepisowy niż po prostu przejechanie tej ciągłej. Nie mówiąc już o tym,
    że nawet jakby się dało, to pani oficer _prasowy_ proponując takie
    rozwiąnie działa po prostu na szkodę pracodawcy, ośmieszając instytucję,
    bądż co bądź zaufania publicznego. Jeśli ją popierasz, to znaczy, że też
    ci się na głowę rzuciło. Wygląda na to, jakby ci się pogłębiało.

    BTW - na komornika od traktora też podobno przepisu nie było, a dalej
    zawieszony. I zdaje się trzech asesorów razem z nim. Także polecam
    jednak brać zdrowy rozsądek pod uwagę, bo okazuje się, ze jak
    odpowiednio mocno komus odbija z "praworządnością", to jednak odpowiedni
    przepis się na niego znajdzie, i jak przegnie, to mu ta "praworządność"
    od drugiej strony wejdzie - w dupę:P

    Shrek