  • 11. Data: 2016-06-29 16:03:44
    Temat: Re: praca w LG Electronics
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Krzysztof Gajdemski pisze tak:

    > Przynajmniej ścian Wasyl malować nie musiał.

    a co najmniej sufitów ;)

    --
    Piter

    Let me see your war face.

  • 12. Data: 2016-06-29 19:11:38
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 29.06.2016 o 09:58, PiteR pisze:
    > https://youtu.be/tJvczTtrJU4
    > https://youtu.be/8u9zZCTJMdU
    >
    > http://wroclaw.flagma.pl/ru/518558/vakansii.html

    Widzieliście jak zrzucił telewizor z górnej warstwy palety?
    https://www.youtube.com/watch?v=tJvczTtrJU4&feature=
    youtu.be&t=3m27s

    --
    Czarek

  • 13. Data: 2016-06-29 19:25:09
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Czarek pisze:

    > Widzieliście jak zrzucił telewizor z górnej warstwy palety?
    > https://www.youtube.com/watch?v=tJvczTtrJU4&feature=
    youtu.be&t=3m27s

    Po czym wstawili go z powrotem na paletę.
    Ktoś się nieźle wkurwi po zakupie.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 14. Data: 2016-06-29 19:31:16
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com>

    W dniu 2016-06-29 o 19:25, AlexY pisze:

    youtu.be&t=3m27s

    > Po czym wstawili go z powrotem na paletę.
    > Ktoś się nieźle wkurwi po zakupie.

    Może nawet śladu specjalnego nie być na kartonie, a na sprzęcie to
    pewnie wcale. Kurierzy lepiej tego nie traktują. Inna sprawa, że po
    czymś takim z fabryki nie powinien wyjechać.

    Pozdrawiam

    DD

  • 15. Data: 2016-07-01 00:06:35
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    Ciekawi mnie, jak im się udało to filmować ?
    Byłem w tym zakładzie i podobnych - wydawało mi się, że mocno pilnują
    tam pracowników żeby nie robili "głupstw".

  • 16. Data: 2016-07-01 00:23:25
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    sundayman pisze tak:

    > Ciekawi mnie, jak im się udało to filmować ?
    > Byłem w tym zakładzie i podobnych - wydawało mi się, że mocno
    > pilnują tam pracowników żeby nie robili "głupstw".

    Mocno pilnują na pierwszej zmianie. Na nadgodzinach i w soboty są luzy.
    Może to tez być szopka na zlecenie naganiaczy.

    Jeśli juz komuś nie zależy na robocie to filmuje ile wlezie bo i tak
    się zwalnia. Ja w 2007 roku filmowałem dużym aparatem foto i nikt mnie
    nie przyłapał a teraz są smartfony full hd srade i łatwiej je ukryć.

    --
    Piter

    Let me see your war face.

  • 17. Data: 2016-07-01 08:56:01
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "sundayman" napisał w wiadomości grup

    >Ciekawi mnie, jak im się udało to filmować ?

    Gdyż dostali oficjalne pozwolenie?

    Film jest ewidentnie zrobiony na zlecenie HR LG, albo pośrednika (bardziej
    prawdopodobne) realizującego rekrutacje na Ukrainie.

  • 18. Data: 2016-07-01 18:50:29
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2016-07-01 o 08:56, Ghost pisze:
    > Film jest ewidentnie zrobiony na zlecenie HR LG, albo pośrednika
    > (bardziej prawdopodobne) realizującego rekrutacje na Ukrainie.
    Szczególnie ze sceną spadającego pudła i wstawienie go ponownie na palete :)

  • 19. Data: 2016-07-01 20:47:33
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Jawi" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >Szczególnie ze sceną spadającego pudła i wstawienie go ponownie na palete
    >:)

    Szczególnie w związku z wymową i raczej profesjonalną realizacją całego
    filmu.

  • 20. Data: 2016-07-01 22:31:33
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Szczególnie w związku z wymową i raczej profesjonalną realizacją całego
    > filmu.

    Nie przesadzajmy. Film jest po prostu dość sprawnie zrobiony. Niejeden
    amator potrafi zrobić film z jakimś pomysłem, bez bezsensownego machania
    kamerą itp.

    To nie jest dowód na to, że film jest zlecony.
    A rzucanie TV to już zupełnie nie jest dobra reklama...