  • 11. Data: 2017-05-19 18:08:50
    Temat: Re: problem z siecią
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU"
    <N...@g...pl> napisał w wiadomości
    > jest taki problem, jest jeden komp wpięty do switcha,
    > po włączeniu tego kompa sieć działa - pingi ok...
    > następnie włączamy drugi komp - sieć na pierwszym się rwie, pingi
    > tracone...
    >
    > co może być problemem?

    na tym drugim kompie jest wszystko ok z siecią?
    sprawdź adresy mac czy nie są jednakowe

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 12. Data: 2017-05-19 18:09:40
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    > na tym drugim kompie jest wszystko ok z siecią?

    de fakto ;o)))
    tego nie sprawdziłem... odezwę się w poniedziałek

  • 13. Data: 2017-05-19 18:23:53
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    ale jako ciekawostkę powiem Ci, że kompy są wpięte w gniazdka obok
    siebie w ścianie... jak wyciągnę kabel sieciowy z gniazdka drugiego
    komputera - problem znika... ciężko określić czy to zasilacz? jakby to
    szło po zasilaniu to po wyjęciu kabla byłoby to samo chyba? nie wiem
    roman zgadzasz się ze mną?

  • 14. Data: 2017-05-19 22:19:59
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2017-05-19 o 18:23, niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU pisze:
    > ale jako ciekawostkę powiem Ci, że kompy są wpięte w gniazdka obok
    > siebie w ścianie... jak wyciągnę kabel sieciowy z gniazdka drugiego

    ...sprawdź czy jakiś idiota nie rozdzielił sobie sieci jak
    telefonicznej. Z każdej jednej żyły pociągnął do obu gniazdek.

  • 15. Data: 2017-05-19 22:25:00
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2017-05-19 o 09:37, sirapacz pisze:
    > sprawdź jak wygląda aktywność na koncentratorze i sieciówkach. Migają
    > wściekle czy tylko pomigują sobie (w koncentratorze zostaw tylko te 2
    > kompy).
    > I zrestartuj koncentrator oraz router jeśli od tego nei zacząłeś. Ten
    > sprzęt SOHO jest cholernie wrażliwy na wahnięcia napięcia sieciowego. To
    > samo urządzenie w budynku A działa jak złoto a w budynku B wiesza się do
    > 15-30h.

    Przestań tego głupka karmić, jakby mu internet nie działał to by tu nie
    pisał.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 16. Data: 2017-05-19 22:31:05
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Przestań tego głupka karmić, jakby mu internet nie działał to by tu nie
    > pisał.

    A bo to jeden komputer musi mieć? Musi mieć problem w domu?
    Jest głupkiem bo demonstruje swoje fobie polityczne na grupach, ale po
    pewnym czasie da się do tego przyzwyczaić. Nie odnoszę się do jego
    pieprzenia farmazonów po/pis/ue tylko do tego co jest tematyką grupy.
    Chyba, że wyciągam go komuś z KFa :)

  • 17. Data: 2017-05-19 22:31:21
    Temat: Re: [OT] problem z siecią
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    W dniu 18.05.2017 o 19:37, niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU pisze:
    > dlaczego ja mam kurwa takie problemy jakich inni w całym życiu nie
    > spotkają? to kurwa jakaś agresja służb?

    I to jest pierwsze pytanie, które sobie powinieneś zadać już dawno,
    dawno temu...

  • 18. Data: 2017-05-19 22:56:43
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    > Chyba, że wyciągam go komuś z KFa :)

    weź objaśnij ociemniałemu, która to dyrektywa kc-ue?

  • 19. Data: 2017-05-19 22:58:51
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    to raczej niemożliwe, z tego co się zdążyłem zorientować, sieci nie
    tworzyli europejscy liderzy wnioskowania...

  • 20. Data: 2017-05-20 11:34:42
    Od: Miller Artur <n...@d...com>

    W dniu 2017-05-19 o 22:31, sundayman pisze:

    > I to jest pierwsze pytanie, które sobie powinieneś zadać już dawno,
    > dawno temu...

    to by oznaczało, że wie co to jest autorefleksja, a ta wiedza jest
    dostępna wyłącznie osobnikom o 3-cyfrowym IQ

    a.