  • 21. Data: 2017-05-20 11:35:57
    Temat: Re: problem z siecią
    Od: Miller Artur <n...@d...com>

    W dniu 2017-05-19 o 22:31, sirapacz pisze:

    > Chyba, że wyciągam go komuś z KFa :)

    myslę, że takich osób znajdzie się tu spory tłum...

    a.

  • 22. Data: 2017-05-20 12:28:55
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    SnCu <t...@e...ca> wrote:

    > dziadorouter - znam takie przypadki. Sprzęt TP-LINK (i innych bazujących
    > na tych samych chipsetach, jak 8Level itp.) wyrzucić do kosza i kupić
    > coś porządnego.

    A co to jest cos porzadnego? Pytam serio, tp-linki mi co jakis czas padaja
    i mam juz ich dosyc.

    Tylko nie Cisco, bo cena zabija :)

    --
    [ Email: a@b a=grp b=chmurka.net ]
    [ Web: http://www.chmurka.net/ ]

    Wysłano z telefonu bez polskiej klawiatury, przepraszam za brak polskich znaków

  • 23. Data: 2017-05-20 12:29:52
    Temat: Re: [OT] problem z siecią
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl> wrote:

    > dlaczego ja mam kurwa takie problemy jakich inni w całym życiu nie
    > spotkają? to kurwa jakaś agresja służb?

    To element TZAiR.

  • 24. Data: 2017-05-20 15:38:02
    Od: SnCu <t...@e...ca>

    W dniu 2017-05-20 o 12:28, Adam Wysocki pisze:

    > A co to jest cos porzadnego? Pytam serio, tp-linki mi co jakis czas padaja
    > i mam juz ich dosyc.
    >
    > Tylko nie Cisco, bo cena zabija :)

    Jeśli chodzi o routerki typu 1xWAN + 4xLAN + WiFi, to generalnie poniżej
    400 zł to jest loteria. Powyżej tej kwoty raczej są niezawodne.

  • 25. Data: 2017-05-20 18:36:24
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    to jak chłopaki pomożecie mi odbudować model optymalny lidera popis/eu?

    mimo moich wielokrotnych prób nie jestem w stanie zniżyć się aż do
    waszego powskiego poziomu... potrzeba waszego wsparcia...

    a co myślicie o OLMW? starczy wam odwagi, żeby się wpisać? czy tylko
    postrzelacie z dupy, oczywiście triumfując...

  • 26. Data: 2017-05-20 20:36:23
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > to by oznaczało, że wie co to jest autorefleksja, a ta wiedza jest
    > dostępna wyłącznie osobnikom o 3-cyfrowym IQ

    A czy wynik 12,5 nie jest 3-cyfrowy ?

  • 27. Data: 2017-05-20 22:02:57
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2017-05-19 o 22:58, niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU pisze:
    > to raczej niemożliwe, z tego co się zdążyłem zorientować, sieci nie
    > tworzyli europejscy liderzy wnioskowania...

    Często problemem jest rozparowanie żył w kablu.
    Żyły są skręcane parami i nie można tego ignorować nawet w szczytnym
    celu liderowania w grupie.
    Dla omomierza (i prostego miernika RJ45) jest dobrze ale występują
    przesłuchy zakłócające transmisję.

  • 28. Data: 2017-05-20 22:25:32
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    tak ja jestem głupi (zwłaszcza jeśli chodzi o wnioski końcowe) ale to co
    napisałem wcześniej, chyba wyklucza taką możliwość?

    oczywiście mogę coś tam podłubać - jednak ciekawi mnie co to za ciekawy
    i tajemniczy przypadek... jak wiele w moim dziwnym życiu po wejściu do
    wolnej europy...

  • 29. Data: 2017-05-21 00:11:42
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2017-05-18 o 19:38, niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU pisze:
    > a może się kurwa modlicie, co?

    E tam. Prawdziwy PO-wiec dziewczynek i pacierza nie odmawia.

  • 30. Data: 2017-05-21 00:11:50
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2017-05-18 o 19:37, niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU pisze:
    > dlaczego ja mam kurwa takie problemy jakich inni w całym życiu nie
    > spotkają? to kurwa jakaś agresja służb?

    Te służby to personel POwskiego psychiatryka.

    > P.S.
    > czy Ktoś słyszał coś o moim starym problemie z nowymi psującymi płyty
    > nagrywarkami DVD?

    Tak.