  • 251. Data: 2013-10-30 09:09:41
    Temat: Re: punkty za jazde na zderzaku i zajechanie drogi
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 30 Oct 2013 00:47:29 +0100 osobnik zwany John Kołalsky
    napisał:

    > Użytkownik "masti" <g...@t...hell>

    > To przecież nic nie zmusza na progu do zatrzymania się. Możesz jechać np
    > 5km/h

    a zabrania?

    > Jaki przepis taka wesołość

    raczej jaka interpretacja

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 252. Data: 2013-10-30 09:11:13
    Od: p...@g...com

    ciekawa dyskusja ... poziom merytoryczny gdzies w okolicach Kola Gospodyn Wiejskich,
    gdybym w DE wpadl na pomysl zeby zglosic policji kolesia jadacego wspomniane 75/80
    zapewne musialbym dmuchac w alkomat ew. skierowanoby mnie od razu na przymusowe MPU
    ... po drogach moga poruszac sie pojazdy, ktorych konstrukcja wyklucza poruszanie sie
    z max. dozwolonymi predkosciami np skutery, pojazdy rolnicze, budowlane itp i kazdy z
    nich wg. tej absurdalnej teorii "utrudnia ruch" ... to samo dotyczy osob starszych,
    od niedawna majacych prawo jazdy, uposledzonych ruchowo, chorych, zmeczonych itd. ...
    o utrudnianiu ruchu decyduje Policja lub Sad a nie czyjes "widzimisie" choc ten
    konkretny przejaskrawiony, przypadek 75/80 jest tak absurdalny ze nasuwa sie pytanie
    o intencje pomyslodawcy ... to jest oczywisty absurd i sam fakt ze jest dyskutowany
    mocno mnie przeraza :-)

    P.

  • 253. Data: 2013-10-30 09:41:18
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup

    W dniu 29.10.2013 15:09, Ergie pisze:

    [ciach bzdury]

    > A wyhamowanie do zera przed źle wyprofilowanym progiem zwalniającym to
    > złamanie ewentualnego zakazu zatrzymywania.

    O i nowy temat i już zaczynasz od manipulacji. Nie było mowy o złym
    wyprofilowaniu.

    Próbuj dalej może się przeczytać kodeks ze zrozumieniem ze szczególną uwagą
    na to kiedy zatrzymywanie jest dozwolone i zabronione.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 254. Data: 2013-10-30 09:43:26
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "John Kołalsky" napisał w wiadomości grup

    > No ale ... jakim innym ?

    Wszystkim

    > Tym co jadą szybciej od Ciebie czy tym co jadą wolniej od Ciebie ?

    Czego nie rozumiesz w tym prostym zdaniu? Masz jechać z taką prędkością by
    nikomu nie utrudniać (a jednocześnie jechać zgodnie z innymi paragrafami i
    punktami)

    Pozdfrawiam
    Ergie

  • 255. Data: 2013-10-30 09:52:29
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup

    > Zatrzymanie się "na chwilę" przed przeszkodą nie jest rozumiane jako
    > wyłączenie się z ruchu - a by naruszyć zatrzymywania trzeba wyłączyć się w
    > ruchu.

    Po pierwsze wskaż przepis który pozwala zatrzymywać się bez potrzeby "na
    chwilę" na zakazie.
    Po drugie próg nie jest przeszkodą.

    Próbuj dalej :-)

    > Wg twojej "logiki" utknięcie w korku na zakazie zatrzymywania to
    > wykroczenie.

    Nie bo wynika z konieczności nie wjechania komuś w tył. Zatrzymywanie się
    przed progiem nie jest niczym uzasadnione i niczym się nie różni od
    zatrzymania się w dowolnym innym miejscu.

    > Przepraszam powinienem pisać do ciebie prostszymi zdaniami. Wybacz, zwykle
    > zadaję się z ludźmi inteligentnymi.

    > Śpieszę wytłumaczyć:

    > 1. nie wszędzie są pobocza
    > 2. jeśli pobocze jest, to często jest zajęte przez legalnych jego
    > użytkowników
    > 3. jazda poboczem jest nielegalna dla pojazdów samochodowych

    > Zatem twoja metoda jest do dupy. I nielegalna.

    Naucz się czytać ze zrozumieniem! Ja ni pisałem o jakiejś ogólnej metodzie
    działającej wszędzie i nie pisałem że to legalne. Pisałem konkretnie jak ja
    się zachowałem gdy byłem w takiej sytuacji że byłem zawalidrogą.

    Chwilowa jazda poboczem gdy się ma uszkodzony pojazd jest mniejszym złem niż
    blokowanie ruchu, ale aby to zrozumieć trzeba myśleć o innych uczestnikach
    ruchu a nie tylko o sobie.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 256. Data: 2013-10-30 09:53:21
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@k...invalid napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > A o czym ten przepis według Ciebie mówi ?

    Pisałem wielokrotnie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "TPSA - to ludzka rzecz okradać"

  • 257. Data: 2013-10-30 09:53:21
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail m...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > noop, nie, tak nie robię bo to nie ma sensu...:)

    No widzisz, toż o tym własnie pisze!

    > wyprzedzam tylko pierodły które już kilkaset metrów przez
    > skrzyżowaniem (czasem jeszcze jak tam jest zielone) już zwalniają i
    > zaczynają sie wolno toczyć aby dojechać na kolejną zmianę na zielone,
    > naprawdę mam wiele ciekawszych zajęć niż pilnować aby nie wjechać w
    > dupę jakiegoś debila.

    A to jest inna para kaloszy!
    Jak zielone widac z daleka to palnik byle zdążyć.

    > imho najciekawszą patologią sa kierowcy którzy zwalniają dojeżdżając
    > do zielonego i następnie przejeżdżają z ta samą niską prędkością na
    > .... czerwonym :)

    A takich to rzadko widuje.
    Ale rzeczywiście strach przed przyspieszeniem zeby zdazyc na zielonym widac
    bardzo czesto.
    Nie wiem z czego to wynika - chyba brak umiejetnosci.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Stwierdzono, że demokracja jest najgorszą formą rządu, jeśli nie

  • 259. Data: 2013-10-30 09:53:22
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@k...invalid napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Co za różnica ? Oni nie stanowią ani nie interpretują prawa

    To kto byłby wiarygodny?
    Zapytanie na wiejską?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jesteś tak dumny ze swej inteligencji jak skazaniec, dumny,

  • 258. Data: 2013-10-30 09:53:22
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@k...invalid napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > A ja mam samochód z Włoch :-)

    A ja mam włoskie buty...
    Ej, w sumie fiatem obecnie m.in. jezdze, ale sprowadzonym z Dani, a gdzie
    był produkowany to nawet nie wiem :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Akt urodzenia kobiety jest zawsze starszy od niej

  • 260. Data: 2013-10-30 09:53:22
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@k...invalid napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Wyprzedzam se kiedyś sznur samochodów. Pech, że ten, co jechał za
    > zawalidrogą podjął w końcu próbę wyprzedzenia ładując mi się przed
    > maskę i zmuszając do zwolnienia, ale że widząc mnie wycofał się to
    > mogłem wyprzedzić. Tyle, że z tego zwolnienia, podczas wyprzedzania z
    > naprzeciwka już ktoś zaczął nadjeżdżać tak, że nieco zbyt mało drogi
    > było by nie wprowadzić lekkiego zamieszania. I słyszę na CB gadkę:
> [...]

    Piękna historia tyle nie mająca nic wspolnego z dyskusja.
    Mi kiedys taki wrecz punknął w auto. Ale co ciekawe - musiał jakos
    szczesliwie trafic w plastiki bo nie było ani sladu na karoserii i obyło
    sie bez pisania.
    Ale jak mu tłumaczyłem, ze lewe lusterko to podstawa i trzeba spojrzec
    przed wyprzedzaniem czy skreceniem w lewo to am wrażenie ze nie rozumiał...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Tomasz Waszczynski: "Ja się zastanawia, czy czekoladki z alkoholem