  • 261. Data: 2013-10-30 09:54:36
    Temat: Re: punkty za jazde na zderzaku i zajechanie drogi
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    dyskusyjnych:l4oo6n$lsa$...@d...me...

    > Art. 49 pkt 4. Zakaz zatrzymania lub postoju pojazdu nie dotyczy
    > unieruchomienia pojazdu wynikającego z warunków lub przepisów ruchu
    > drogowego.

    Wiedziałem że ktoś poda ten przepis. No to zaczynamy zabawę :-)

    Jakież to warunki albo przepisy nakazują zatrzymanie się przed progiem? Jest
    tak jakiś niewidoczny znak "stop"?

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 262. Data: 2013-10-30 09:59:21
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    7.0.0.1...

    > Granica jest tam, gdzie nie ma obiektywnych przesłanek aby jechac az tak
    > wolno.

    No ale my to właśnie o takiej sytuacji dyskutujemy - gdy nie ma obiektywnych
    przesłanek a po prostu ktoś ma ochotę jechać wolniej i blokować ruch.

    > Dlatego, ze raz to bedzie 10/90 a innym razem 50/90.
    > Trzeba podejsc do tematu zdroworozsądkowo.

    O tym jest inny punkt tego paragrafu mówiący o dostosowaniu prędkości do
    warunków.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 263. Data: 2013-10-30 10:10:17
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 30 Oct 2013 09:54:36 +0100 osobnik zwany Ergie napisał:

> [...]
    >
    > Wiedziałem że ktoś poda ten przepis. No to zaczynamy zabawę :-)
    >
    > Jakież to warunki albo przepisy nakazują zatrzymanie się przed progiem?

    jak już chcesz trollować to bardziej z sensem. Możesz zacząć od podania
    przepisu, który zabrania zatrzymania się, żeby potem powoli przejechać.
    Mozesz też podać przepis, który nakazuje zatrzymanie się przed pojazdem
    stojącym w korku. W końcu możesz przejechać po nim.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 264. Data: 2013-10-30 10:38:16
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail e...@s...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > No ale my to właśnie o takiej sytuacji dyskutujemy - gdy nie ma
    > obiektywnych przesłanek a po prostu ktoś ma ochotę jechać wolniej i
    > blokować ruch.

    Podkreslam - az tak wolno.
    Czyli np.
    - jechałem 60/90 bo droga nierówna
    - jechałem 70/90 bo tutaj jest las i moze zwierze wyskoczyc
    - jechałem 80/90 bo robi sie szarawo a oczy zmeczone
    to są obiektywne przeslanki.

    Natomiast jechałem 10/50 bo sie boje, jechałem 20/50 bo ten gosc mi
    wyjechał i chciałem go przyblokowąc to obiektywne przesłanki nie sa i w
    takich sytuacjiach IMO należy sie mandat.

    > O tym jest inny punkt tego paragrafu mówiący o dostosowaniu prędkości
    > do warunków.

    Do warunków na drodze. Ale sa tez inne uwarunkowania, co starałem sie
    pokazać powyzej.

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 265. Data: 2013-10-30 10:52:49
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

> [...]
    > - jechałem 70/90 bo tutaj jest las i moze zwierze wyskoczyc
    > - jechałem 80/90 bo robi sie szarawo a oczy zmeczone

    Oczywiście i są uwarunkowane w innych przepisach i o tym _nie_ dyskutujemy.

    > Natomiast jechałem 10/50 bo sie boje, jechałem 20/50 bo ten gosc mi
    > wyjechał i chciałem go przyblokowąc to obiektywne przesłanki nie sa i w
    > takich sytuacjiach IMO należy sie mandat.

    Dokładnie!

    > Do warunków na drodze. Ale sa tez inne uwarunkowania, co starałem sie
    > pokazać powyzej.

    Pogoda, ciemność, las itd. też są uwarunkowane w przepisach. Np. obowiązek
    jazdy z taką prędkością by się móc zatrzymać w zasięgu świateł mijania itp.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 266. Data: 2013-10-30 11:11:23
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Dokładnie!

    No to o czym my dyskutujemy?
    :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Każde dziecko jest poniekąd geniuszem w oczach swych rodziców,

  • 267. Data: 2013-10-30 12:49:04
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    > No to o czym my dyskutujemy?
    > :)

    O tym, że niektórzy błędnie twierdza że mogą jechać dowolnie wolno bo mają
    taką ochotę i nie ma przepisu który tego zabrania.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 268. Data: 2013-10-30 13:41:20
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Ergie" napisał w wiadomości grup

    >Oczywiście i są uwarunkowane w innych przepisach i o tym _nie_
    >dyskutujemy.

    Eee tam - dla jednego droga nierowna, inny mowi ze 120 sie tam dobrze
    jedzie - i to jest jak najbardziej obiektywne :-)

    Jeden ze las i zwierze moze, a drugi mowi ze 20 lat tam jezdzi
    codziennie i nigdy mu zadne zwierze nie wyskoczylo :-)

    >Pogoda, ciemność, las itd. też są uwarunkowane w przepisach. Np.
    >obowiązek jazdy z taką prędkością by się móc zatrzymać w zasięgu
    >świateł mijania itp.

    A takiego przepisu to u nas nie znajdziesz.
    Co wiecej - SN juz sie wielokrotnie wypowiadal ze noc jest od
    zapierdalania, a nie od wypatrywania pijakow spiacych na drodze :-)

    J.

  • 269. Data: 2013-10-30 13:46:49
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-10-30, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > A takiego przepisu to u nas nie znajdziesz.
    > Co wiecej - SN juz sie wielokrotnie wypowiadal ze noc jest od
    > zapierdalania, a nie od wypatrywania pijakow spiacych na drodze :-)

    Zaciekawiles mnie, przyklady? ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 270. Data: 2013-10-30 13:59:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > O tym, że niektórzy błędnie twierdza że mogą jechać dowolnie wolno bo
    > mają taką ochotę i nie ma przepisu który tego zabrania.

    Bez powodu - oczywiście ze nie.
    Tylko ze te powody bywają bardzo różniste.

    Ale zwracam uwage ze czesc twierdzi cos jednak innego, mianowicie ze
    kierowca powinien jechac maksymalnie szybko a nie ze moze jechac
    maksymalnie wolno.

    I miałem wrazenie ze raczej o tym rozmawiamy, czyli czy wolno mi jechac 80
    na 90 chociaz droga pusta i auto ma możliwośc przyspieszenia.
    Ale rozumiem, ze tutaj jest miedzy nami zgoda i nie rozciągasz tego
    przepisu do takiego absurdu?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jak dostać się zdalnie na komputer podłączony do sieci Windows ?