  • 31. Data: 2018-06-26 14:37:03
    Temat: Re: samodzielne nabijanie klimy
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    W przypadku stluczki i pozaru ten bardzo drogi nowy czynnik lepszy bo zanim sie
    spalisz to sie gazem bojowym otrujesz. Podobnie z freonem bo on sie w fosgen zmienia
    w wysokiej temperaturze. Tak mowil ktos kto naprawia lodowki, ale nie sprawdzalem bo
    mi sie nie chcialo.

  • 32. Data: 2018-06-26 16:09:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
> [...]
    >temperaturze.
    >Tak mowil ktos kto naprawia lodowki, ale nie sprawdzalem bo mi sie

    To sklamal, bo zarowno R-134a, jak i R-1234yf nie zawieraja chloru,
    wiec fosgen nie powstanie :-)
    Za to zatrujesz sie HF :-)

    Z freonami mial racje, ale one od dawna wycofane.

    Trudno ocenic na ile istotne jest ryzyko, ale Mercedes odmawia
    stosowania tego nowego 1234yf i motywuje ryzykiem pozaru.
    Ale moze to tylko o cene chodzi.

    Ale pod maska mozesz miec troche PCW/PVC, jak sie przysmazy - bedzie
    fosgen.
    Wiec lepiej nie smazyc :)

    J.

  • 33. Data: 2018-07-02 00:50:23
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    pueblo <n...@n...pl> wrote:
    > Witaj ToMasz, 19 kwi 2018 w news:pbaq53$t3g$1@dont-email.me

    > tutaj gościu nabija zapalniczkowym
    > https://www.youtube.com/watch?v=wDR7Hx7e4Ys

    To jest fake. Nie wierze ze udalo mu sie spiac te zawory "uszczelka"....