  • 11. Data: 2018-11-13 11:33:16
    Temat: Re: samokrytyka
    Od: klaus <k...@p...onet.pl>

    W dniu 13-11-2018 o 08:58, spider pisze:
    >Z opisu: "Jeżeli ktoś by pytał - z przodu ogumienie nówki sztuki, z tyłu
    >z zeszłego sezonu, solidny bieżnik. Zimowe."
    >
    >Widać na tylnej osi miał jakieś gówniane zimówki to go zarzuciło.

    Śniegówki (przez marketoidów zwane zimówkami coby wyrobić w ludzie
    przekonanie że niby są na zimę) jakiekolwiek by nie były to na mokrym
    zawsze(*) będą gorsze od zwykłych opon (potocznie zwanych letnimi,
    analogicznie jak z "zimówkami").

    * - w zbliżonej klasie/firmie/jakości

  • 12. Data: 2018-11-13 12:14:47
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 12 Nov 2018 20:29:34 +0100, J.F.

    > Jaki blad popelnil kierowca ?

    Może napęd na tył i za dużo gazu na łuku, może łyse opony, może zjechane
    amory (coś go zabujało i chwilę później był poślizg), może wszystko na raz.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 13. Data: 2018-11-13 12:15:33
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 13 Nov 2018 07:59:07 +0100, J.F.

    > Tak jakos ludzie pisza, ze stara, ze twarda - osobiscie jakos nigdy
    > nie doswiadczylem.

    Ja owszem, na starych kapciach się gorzej jeździ.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 14. Data: 2018-11-13 18:00:36
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    Uzytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

    > https://youtu.be/GjnIRRRltNw?t=55
    >
    > Jaki blad popelnil kierowca ?

    Tez to wczoraj ogladalem i sie zastanawialem. IMHO wykonal jakis gwaltowny
    manewr kierownica plus mial lyse opony plus aquaplaning.

    Pzdr

  • 15. Data: 2018-11-13 18:15:43
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.11.2018 o 21:14, Tomasz Pyra pisze:

    > Do tego jeździć nie umie, bo nie skontrować tak powolnej rotacji, to trzeba
    > chyba dostać ze strachu jakiegoś paraliżu.

    Tomek - przecież doskonale wiesz, że większość kierowców a pewnie i
    mądrali z grupy by tego nie ogarnęła właściwie. I tak dobrze że nie
    wyleciał na rybkę.

    Shrek

  • 16. Data: 2018-11-13 21:16:45
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > Tomek - przecież doskonale wiesz, że większość kierowców a pewnie i
    > mądrali z grupy by tego nie ogarnęła właściwie. I tak dobrze że nie
    > wyleciał na rybkę.

    No ba.. a mnie się zdarzyło. Wiecie co mi najbardziej pomogło?
    Wspomaganie kierownicy!
    Bez niego nie zdążył bym tak szybko kręcić kierownicą. Serio.

    Miłego.
    Irek.N.
    ps. lato, sucho, około 90km/h, zupełnie inna dynamika zdarzenia

  • 17. Data: 2018-11-13 21:31:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Irek.N." napisał w wiadomości grup

    >No ba.. a mnie się zdarzyło. Wiecie co mi najbardziej pomogło?
    >Wspomaganie kierownicy!
    >Bez niego nie zdążył bym tak szybko kręcić kierownicą. Serio.

    Irku, ale bez treningu, to wspomaganie nic nie da.
    A trening ... gdzie ...

    No, mozna jeszcze miec wspomaganie z ESP :-)

    >ps. lato, sucho, około 90km/h, zupełnie inna dynamika zdarzenia

    uuu, to chyba musiales duzo driftow trenowac :-)

    I co - stare opony, nadzwyczajnie sliskie ?

    J.

  • 18. Data: 2018-11-13 21:45:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.11.2018 o 21:16, Irek.N. pisze:

    > No ba.. a mnie się zdarzyło. Wiecie co mi najbardziej pomogło?
    > Wspomaganie kierownicy!
    > Bez niego nie zdążył bym tak szybko kręcić kierownicą. Serio.

    Ja tam jestem krytycznie nastawiony. Trenowałem na śniegu - potem testy
    - przy 60-80 pax zaciagał na chwilę ręczny i szarpniecie kieownicą, żeby
    jakikolwiek czynnik zaskoczenia był. Tak ze 2/3 się "udawalo", to znaczy
    dupa nie wyprzedzała przodu i można zaryzykować stwierdzenie, że gdyby
    to była droga (pusta) to bym na niej został. Nie zawsze jest pusta, nie
    zawsze się spodziewasz. Zaryzykuje tezę, ze w realu to pewnie coś koło
    1/3 skuteczności bym miał, a to już robi się hardkorowa zabawa, tym
    bardziej, że na razie w realu testowałem raz i się udało:)

    Shrek

  • 19. Data: 2018-11-14 08:55:53
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 13 Nov 2018 21:16:45 +0100, Irek.N.

    > No ba.. a mnie się zdarzyło. Wiecie co mi najbardziej pomogło?
    > Wspomaganie kierownicy!
    > Bez niego nie zdążył bym tak szybko kręcić kierownicą. Serio.

    Ja wpadłem w poślizg przy ~100/h na Wale Miedzeszyńskim w DC, też na suchej
    nawierzchni. Wyprowadziłem, do dzisiaj nie wiem jakim cudem bo prawko
    miałem wtedy niecały rok i praktycznie zero umiejętności, przy czym
    uratowała mnie ewidentnie wysepka autobusowa. :P I nie miałem wspomagania w
    mojej gołej do cna Astrze I.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 20. Data: 2018-11-14 08:57:42
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 13 Nov 2018 18:00:36 +0100, miumiu

    > Tez to wczoraj ogladalem i sie zastanawialem. IMHO wykonal jakis gwaltowny
    > manewr kierownica plus mial lyse opony plus aquaplaning.

    Nie wiem gdzie Wy tam aquaplaning widzicie...
    Jakby popłynął na wodzie to by wyleciał w krawężnik.

    --
    Pozdor
    Myjk