  • 21. Data: 2019-11-11 08:15:48
    Temat: Re: smart zarowki
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2019-11-09 o 02:20, jaNus pisze:

    > Zenuś, Zenuś, jesteś całkiem niekumaty!
    > Pisałem, że zaczął tak notować, gdy już mu szwankowała pamięć. A miał
    > wtedy ponad dziewięćdziesiątkę, i tej Twojej "władzy ludowej" nominalnie
    > już nie było.
    >
    > Otrzeźwiej!

    Ale zeniu jest trzeźwy. On to pisze, bo sam kiedyś współpracował z SB.
    Notował w notesiku i uprzejmie donosił. Wielu sąsiadów pogrążył i w
    realu nie ma żadnych przyjaciół czy znajomych. Nawet rodzina się go
    wyparła. Liczy na to, że będąc anonimowym na grupach może się poczuć kimś.

    Teraz nienawidzi władzy, bo mu obcięto emeryturę na mocy ustawy
    dezubekizacyjnej.

    Uważa, że jak on chodził z notesikiem-kapownikiem i donosił to wszyscy
    też tak robili.

  • 22. Data: 2019-11-11 10:18:03
    Od: jaNus <p...@b...pl>

    W dniu 11.11.2019 o 08:15, Uzytkownik pisze:
    > On to pisze, bo sam kiedyś współpracował z SB.

    Może i tak, ale jednak *może* nie! tedy:

    > Liczy na to, że będąc anonimowym na grupach może się (...)

    Hm, ale przecież i Ty raczej na to "liczysz", wszak "Uzytkownik" to
    chyba nie jest Twoje nazwisko? Tak tedy opluwasz Zenka jakoś tak "zza
    węgła"... Nie za ładnie to, nie za ładnie!

    > Uważa, że jak on chodził z notesikiem-kapownikiem i donosił to
    > wszyscy też tak robili.

    W NRD podobnież /na każdego mieszkańca jeden szeryf przypadał/
    /Jeden szeryf na każdego mieszkańca/ jak śpiewał nieodżałowany Jan
    Kobuszewski. No ale i u nas takich drobnych kapusiów było zatrzęsienie:
    - w niektórych zawodach nasycenie niemal stuprocentowe!

    Bez "zapisania się" do kapowania nie można było dostać koncesji na
    taksówkę, skierowania na szatniarza, no i jeszcze inne takie branże
    pewnie były. Choć oczywiście pracowali tam i ludzie raczej porządni, i
    produkowali na potrzeby ubecji samą makulaturę. Ale i z niej eksperci
    coś-tam potrafili wyniuchać.

    A była też i super-agentura, lecz że z natury nieliczna, tedy plasowano
    ją jedynie w najbardziej newralgicznych miejscach, poczem, gdy nadszedł
    moment *kontrolowanego*, no i w zasadzie *pozornego* "oddania władzy",
    to ich teczki skasowano w pierwszej kolejności, do cna.

    W IPN-ie jest teczka /profesora/ B. Geremka. Znaleziono jedynie *trzy*
    kartki! A był wszak "w opozycji" kilkadziesiąt lat, uchodząc za jej
    główny, a może nawet najgłówniejszy mózg! Ot, taka sobie "ciekawostka"...

    --
    Matematyka to księżniczka: jest taka... piękna!
    Fizyka to prawdziwa potęga.

  • 23. Data: 2019-11-11 19:23:32
    Od: "Dudzik" <s...@m...spam>

    J.F. wrote:
    > bo "inteligentne" to chyba za duzo powiedziane ?
    >
    > Bylem w Liroju ... jak ta ich marka sie nazywa - Lexman ?
    > Pelno "zarowek" LED z dodatkowymi funkcjami:

    W lidlu widzialem zarowki z czujnikiem zmierzchu ale co wazne... Ra na poziomie
    92-97 jesli dobrze pamietam? Bardzo fajne. Zwykle filamenty z allegro maja
    chyba 80 albo 85, slabo. A do lamp jakie mam filament jest najlepszy (brak
    cienia na szkle).
    Ktos widzial filamenty duzych mocy (100W ekwiwalent) o tak dobrym Ra jak tez
    lidla (tam mieli ale jakies smieszne moce).

  • 24. Data: 2019-11-11 22:20:35
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2019-11-11 10:18, jaNus pisze:

    > W NRD podobnież /na każdego mieszkańca jeden szeryf przypadał/
    > /Jeden szeryf na każdego mieszkańca/ jak śpiewał nieodżałowany Jan
    > Kobuszewski.

    Młynarski. Również nieodżałowany.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 25. Data: 2019-11-11 22:48:09
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2019-11-11 o 10:18, jaNus pisze:

    > Hm, ale  przecież i Ty raczej na to "liczysz", wszak "Uzytkownik" to
    > chyba nie jest Twoje nazwisko? Tak tedy opluwasz Zenka jakoś tak "zza
    > węgła"... Nie za ładnie to, nie za ładnie!

    Wedle zasady jak Kuba Bogu.... :)

    A zenia to chyba jeszcze nie znasz, ale poznasz. Jeszcze Ci wejdzie za
    skórę :)

    > W IPN-ie jest teczka /profesora/ B. Geremka. Znaleziono jedynie *trzy*
    > kartki! A był wszak "w opozycji" kilkadziesiąt lat, uchodząc za jej
    > główny, a może nawet najgłówniejszy mózg! Ot, taka sobie "ciekawostka"...

    Bolek ty ch...., bo nie chcesz się przyznać, że byłeś Bolkiem.

  • 26. Data: 2019-11-11 22:56:09
    Od: jaNus <p...@b...pl>

    W dniu 11.11.2019 o 22:48, Uzytkownik pisze:

    > Bolek ty ch...., bo nie chcesz się przyznać, że byłeś Bolkiem.

    A tak wracając do B.G.: ciekawe, sam ten wypadek zawinił, czy stał za
    nim 1-Putin?

  • 27. Data: 2019-11-11 23:31:39
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 11.11.2019 o 22:56, jaNus pisze:

    > A tak wracając do B.G.: ciekawe, sam ten wypadek zawinił, czy stał za
    > nim 1-Putin?

    Ciekawe jest to, ile kartek jest w twojej teczce?
    A może się nie zachowała :-<

    --
    Kaczin

  • 28. Data: 2019-11-12 00:00:28
    Od: jaNus <p...@b...pl>

    W dniu 11.11.2019 o 23:31, Kaczin pisze:
    > Ciekawe jest to, ile kartek jest w twojej teczce? A może się nie
    > zachowała :-<

    Tysiąąące!
    Wszak tu-i-ówdzie się udzielam, i to od lat.
    A "bezpieczniki" jak działały, tak nadal skrupulatnie notują!
    Bowiem jakieś-tam "oddanie władzy" to była jedynie /maskirowka/!

  • 29. Data: 2019-11-12 00:22:36
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 12.11.2019 o 00:00, jaNus pisze:

    > Tysiąąące!
    > Wszak tu-i-ówdzie się udzielam, i to od lat.
    > A "bezpieczniki" jak działały, tak nadal skrupulatnie notują!
    > Bowiem jakieś-tam "oddanie władzy" to była jedynie /maskirowka/!

    Jednak takie polityczne wtręty czemuś służą.
    Można odsiać czubków od zdrowych.

    --
    Kaczin

  • 30. Data: 2019-11-12 01:02:58
    Od: jaNus <p...@b...pl>

    W dniu 12.11.2019 o 00:22, Kaczin pisze:
    > Jednak takie polityczne wtręty czemuś służą. Można odsiać czubków od
    > zdrowych.

    A wiesz Ty, co to jest "normalność"?
    Z mocy samej definicji to... przeciętność!