  • 21. Data: 2016-05-25 22:13:28
    Temat: Re: spawarka w mieszkaniu?
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 25 maja 2016 19:41:41 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    .

    > No i teraz juz allegro wie czego chcesz.
    Znowu trafiłem
    https://zapodaj.net/c7716c00d7772.png.html
    Niby "oferta własna allegro"(lewy górnym róg)Też taką macie?

  • 22. Data: 2016-05-25 22:25:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >Znowu trafiłem
    >https://zapodaj.net/c7716c00d7772.png.html
    >Niby "oferta własna allegro"(lewy górnym róg)Też taką macie?

    Musisz troszeczke zjechac w dol - pod obrazkiem masz teksty, bo
    obrazek sie zmienia.
    U mnie sa ekspresy do kawy.
    Ale dalej/za chwile jest Bebiko, Dzien dziecka, Spawarki w super
    cenie, i Raty 0%.

    Nie pamietam - czy rano byly spawarki ?
    Ale Ekspresu ani Bebiko na pewno dawno nie wyszukiwalem.

    J.

  • 23. Data: 2016-05-25 22:40:03
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 25 maja 2016 22:25:32 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    ?

> [...]
    > cenie, i Raty 0%.
    >
    > Nie pamietam - czy rano byly spawarki ?
    > Ale Ekspresu ani Bebiko na pewno dawno nie wyszukiwalem.

    Więc przypadek z tą spawarką.

  • 24. Data: 2016-05-26 08:14:56
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Kris pisze:

    > Ale niewygodnie.

    A cytaty poprawiasz ręcznie czy gugle już to naprawił? Bo nie wiem na
    czym ta wygoda polega.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 25. Data: 2016-05-26 10:09:14
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 26 maja 2016 08:15:03 UTC+2 użytkownik AlexY napisał:

    > A cytaty poprawiasz ręcznie czy gugle już to naprawił? Bo nie wiem na
    > czym ta wygoda polega.

    A co z cytatami nie tak?
    Do pisania na grupy korzystam z 2 kompow i laptopa, czasami tableta- zależy gdzie
    akurat jestem.
    Nieważne z jakiego ustrojstwa piszę wszystko ładnie zsynchronizowane to główna
    zaleta. No i nie muszę nic instalować itp.

  • 26. Data: 2016-05-26 13:41:18
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2016-05-26 o 10:09, Kris pisze:

> [...]
    > Nieważne z jakiego ustrojstwa piszę wszystko ładnie zsynchronizowane to główna
    zaleta. No i nie muszę nic instalować itp.

    To ciekawe, piszesz z google i jest ok wszystko :)
    a taki kogutek nie potrafi się naumieć i cały czas zwala winę na google.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 27. Data: 2016-05-26 13:45:18
    Od: "HF5BS" <v...@i...pl>

    ps.com...
    A co z cytatami nie tak?

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ A m.in to właśnie, czegoś brakuje linijce powyżej...
    (dalej wstawię ręcznie)

    > Do pisania na grupy korzystam z 2 kompow i laptopa,
    > czasami tableta- zależy gdzie akurat jestem.
    > Nieważne z jakiego ustrojstwa piszę wszystko ładnie
    > zsynchronizowane to główna zaleta. No i nie muszę nic instalować itp.

    Zatem nie przeszkadza ci to, że Gugiel wie nawet to, co robiłeś od 2 do 3 w
    nocy? Taki koszt wygody, niestety.

    --
    Ludzie, którzy podniecają się swoim IQ, to frajerzy.
    (C) Stephen Hawking

  • 28. Data: 2016-05-26 18:15:40
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 26.05.2016 o 13:45, HF5BS pisze:

> [...]
    > (dalej wstawię ręcznie)

    > Zatem nie przeszkadza ci to, że Gugiel wie nawet to, co robiłeś od 2 do

    Paranoja?

    --
    Czarek

  • 29. Data: 2016-05-26 18:17:12
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 26.05.2016 o 10:09, Kris pisze:

> [...]
    > Nieważne z jakiego ustrojstwa piszę wszystko ładnie zsynchronizowane to główna
    zaleta. No i nie muszę nic instalować itp.

    Jeśli odpisujesz na pierwszy post w wątku, to dopisuje automatycznie do
    tematu "Re:"?

    --
    Czarek

  • 30. Data: 2016-05-26 18:53:42
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 26 maja 2016 13:41:20 UTC+2 użytkownik janusz_k napisał:

    zaleta. No i nie muszę nic instalować itp.

    > To ciekawe, piszesz z google i jest ok wszystko :)
    > a taki kogutek nie potrafi się naumieć i cały czas zwala winę na google.

    Podejrzewam że on z androda a tam chyba przy odpowiadaniu cytaty wywala google.
    Z windowsa jest raczej ok