  • 51. Data: 2016-05-27 23:50:36
    Temat: Re: spawarka w mieszkaniu?
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 27 maja 2016 20:02:59 UTC+2 użytkownik AlexY napisał:

    > Coś musi? Właśnie mam ciekawy przykład
    >
    > http://alexjones.pl/aj/aj-nwo/aj-informacje/item/864
    22-amerykanski-agent-poznawszy-prawde-o-planach-rzad
    u-palnal-sobie-w-leb

    > Szczególnie zwrócił moją uwagę fragment:
    > "rząd posiada pełną bazę danych wszystkich, tak zwanych, preppersów
    > survival'owców - tłum.). Ludzie ci będą w pierwszej kolejności brani pod
    > uwagę"
    > Daleko mi do paranoika, ale jakoś mam wrażenie że im mniej o mnie
    > wiadomo tym dla mnie lepiej.

    Na dzwonku\domofonie masz Swoje imię i nazwisko wypisane?

  • 52. Data: 2016-05-28 12:54:17
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Kris pisze:
    [..]
    > Na dzwonku\domofonie masz Swoje imię i nazwisko wypisane?

    Przecież te informacje zostały usunięte (u mnie przez zarząd budynków) z
    domofonów wiele lat temu (~15-20), ochrona danych osobowych się to nazywało.
    Chyba Czarkowi chciałeś odpisać.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 53. Data: 2016-05-30 08:36:22
    Od: "Marek" <t...@f...kuku.pl>

    Użytkownik "Uzytkownik" <a...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Nie. Ty to z pisiu.

    On tylko udaje nienormalnego, taką ma misję wyznaczoną przez Tuska albo innego
    PO-wca, żeby swoimi idiotycznymi postami ośmieszać wyborców PIS-u (bo za takiego
    się podaje). Ot, taki prosty i skuteczny sposób na realizację tak zwanego "przemysłu
    pogardy", który ma na celu wywołać w Was negatywne emocje w stosunku do PIS.
    W rzeczywistości ten "agent" to zagorzały PO-wiec! Ignorować trolla!

    --
    Pzdr.
    Marek

  • 54. Data: 2016-05-30 22:35:30
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2016-05-30 o 08:36, Marek pisze:
> [...]
    > ma na celu wywołać w Was negatywne emocje w stosunku do PIS. W
    > rzeczywistości ten "agent" to zagorzały PO-wiec! Ignorować trolla!

    Też mam takie głębokie przekonanie. i ta jego, wielce pielęgnowana
    niezborność przywodzi mi na myśl tekst z dawnej piosenki
    (refren: "Ja jestem pro~, ja jestem pro~, ja jestem pro~ wokator")
    A dalej:
    "To wszystko jest celowe, i dobrze przemyślane,
    niech ktoś zareaguje, i popełni błąd!"