  • 11. Data: 2016-05-25 09:19:05
    Temat: Re: spawarka w mieszkaniu?
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 25 maja 2016 08:56:46 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
    > Przeczytałem ten post i dosłownie za chwilę w drugim okienku otworzyłem stronę
    allegro.
    > A tam na samej górze proponują mi zakup spawarki inwerterowej.
    > Szybko to google działa;)

    Szubko, szybko. Teraz idź do sklepu z bielizną damską. I od teraz każda strona będzie
    miła dla oka :)

    Ja to bym chciał aby google mialo taki guzik:
    "google, ja juz kupiłem" :)

  • 12. Data: 2016-05-25 10:38:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >Przeczytałem ten post i dosłownie za chwilę w drugim okienku
    >otworzyłem stronę allegro.
    >A tam na samej górze proponują mi zakup spawarki inwerterowej.
    >Szybko to google działa;)

    No ba, ja wklepuje literki, a on mi slowa podpowiada, naprawde szybko.

    Ale czy w tym przypadku google winne, czy przypadek ?
    Allegro z google korzysta ?

    Przeczytales post przez przegladarke czy jakims programem ?
    A moze wyszukales przez google "spawarka"

    J.

  • 13. Data: 2016-05-25 10:42:25
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    ps.com...
    > Szubko, szybko. Teraz idź do sklepu z bielizną damską. I od teraz każda
    > strona będzie miła dla oka :)

    > Ja to bym chciał aby google mialo taki guzik:
    > "google, ja juz kupiłem" :)

    To prawie na pewno zechce ci wciskać "a kup lepsze", lub "a to dokup coś" :P

    --
    Ludzie, którzy podniecają się swoim IQ, to frajerzy.
    (C) Stephen Hawking

  • 14. Data: 2016-05-25 17:21:05
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 25.05.2016 o 10:38, J.F. pisze:
> [...]
    > Allegro z google korzysta ?
    >
    > Przeczytales post przez przegladarke czy jakims programem ?
    > A moze wyszukales przez google "spawarka"

    Przeczytał przez Google Mail czyi prawdopodobne przez przeglądarkę.

    --
    Czarek

  • 15. Data: 2016-05-25 17:41:12
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 25 maja 2016 10:38:46 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > Przeczytales post przez przegladarke czy jakims programem ?
    > A moze wyszukales przez google "spawarka"

    Post przeczytałem przez przeglądarkę i za chwile w drugim okienku alegro otworzyłem a
    tam mi sugerują zakup spawarki inwerterowej.
    Raczej nie przypadek chyba.
    Jak tu kiedyś o miernikach ze złomu sprzedawanych na allegro gadaliśmy to też później
    mi reklamy mierników podtykali. Ale wtedy chociaż kliknełem w linki z dyskusji
    prowadzące do strony allegro z ty popękanym miernikiem.

  • 16. Data: 2016-05-25 17:54:40
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    insynuujesz, że ja z po?
    europa opowiada, że moja strona to z jej grantów...

  • 17. Data: 2016-05-25 19:30:37
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Kris pisze:
    > Przeczytałem ten post i dosłownie za chwilę w drugim okienku otworzyłem stronę
    allegro.
    > A tam na samej górze proponują mi zakup spawarki inwerterowej.
    > Szybko to google działa;)

    Zamiast google news użyj dedykowanego klienta NNTP i będzie wolniej.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 18. Data: 2016-05-25 19:41:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...

> [...]
    >chociaż kliknełem w linki z dyskusji prowadzące
    >do strony allegro z ty popękanym miernikiem.

    Otoz to - otwarles allegro.
    Ja tez pamietam niedawno ze o czyms dyskutowalismy, a allegro to
    chwile pozniej proponuje. Przekaznik to byl chyba.
    Ale dosc daleka droga od przegladarki do allegro w telefonie ... moze
    jednak przypadek ?

    A mam wrazenie ze allegro na swojej stronie w ogole z googla nie
    korzysta.
    No wiec dla testow ... odpalilem przegladarke, wyszukalem "spawarka",
    otworzylem pare stron, otworzylem strone allego ... nie ma zadnych
    spawarek.

    No i ogladam teraz rozne strony ... kto ma panel reklam google, bo na
    razie zadne spawarki sie nie chca pokazac :-)

    No chyba, ze inaczej trafilo - czy na stronie wyszukiwania czy z innej
    z reklamami googla wyswietlil ci sie panel ... z allegro.
    Bo sie akurat reklamowali. Google przekazalo, ze interesuja cie
    spawarki, gdzies tam maly obrazek sie wyswietlil - ale cookie
    zapamietalo.

    No i teraz juz allegro wie czego chcesz.

    J.

  • 19. Data: 2016-05-25 21:58:38
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > insynuujesz, że ja z po?
    > europa opowiada, że moja strona to z jej grantów...

    Nie. Ty to z pisiu.

  • 20. Data: 2016-05-25 22:00:19
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 25 maja 2016 19:30:43 UTC+2 użytkownik AlexY napisał:

    > Zamiast google news użyj dedykowanego klienta NNTP i będzie wolniej.
    Ale niewygodnie.