  • 41. Data: 2019-01-02 02:06:16
    Temat: Re: sprzątać czy nie sprzątać?
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-01-01, Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console> wrote:

    > "Marcin Debowski" g9GWD.147052$a...@f...ams1

    > Proponuję praktyczny sprawdzian -- ja mam takowy za sobą.

    Ja również.

    Ponownie, jaki jest sens tej dyskusji, jesli nie znamy ani
    charakterystyki siatki ani wydajności wentylatora, ani po prawdzie
    konstrukcji całego urządzenia? To nie są układy hermetyczne. Przydusisz
    przepływ w jednym miejscu, zacznie zasysać w innym. O ile się wentylator
    w ogóle wyrobi. Tam jest tyle mozliwych scenariuszy, a Ty tu sobie
    uniwersalnie twierdzisz, że będzie działac jak nalezy. Pomijam juz, że
    skoro to ma tak działać, jak w linku, który zamiesciłeś, to żaden
    gromadzacy się kurz nie powinien przeszkadzać, nie? :)

    --
    Marcin

  • 42. Data: 2019-01-02 13:24:46
    Od: ń <k...@t...sie>

    W sumie to można by na wlocie do kompa zamontować elektrofiltr ;-)

    -----
    > Trywializując problem, sprowadzasz zagadnienie do ciagu logicznego gdzie końcowy
    wniosek jest taki

  • 43. Data: 2019-01-02 23:30:18
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ń" q0iaih$j3k$...@n...news.atman.pl

    : W sumie to można by na wlocie do kompa zamontować elektrofiltr ;-)

    W iloczynie -- fotograficzny filtr olejowy.

    Właśnie Evo zaliczył 300 GB TBW -- 2 promile ;) gwarantowanego TBW.
    Mniej więcej:

    - 50 GB to 64W10
    - 100 GB to testy
    - 10 GB moja aktywność świadoma
    - reszta to nadopiekuńczość 64W10
    (dzienniki, kesze przeglądarek, tymczasówki aktualizacyjne,
    katalogi 'tmp' oraz 'temp' itp. -- wyrzuciłem poza Evo;
    SWAP jest wyłączony od czasu kupna dodatkowej RAMki;
    wcześniej był szczątkowy (16 MB) na Evo i duży na HDD;
    12 GiB RAMka wykorzystywana jest zwykle w 3/4)

    Po 42 dniach -- 2 promile, czyli po 21 kdniach pełny TBW.
    (ponad 55 lat)

    64W10 uporczywie coś pisze na Evo -- z zawrotną szybkością
    kilkudziesięciu kilobajtów na sekundę. SSD tego niemal nie
    zauważa, ale HDD jest w efekcie takiego ciągłego zapisu
    niemal stale zapchany...

    --