  • 21. Data: 2019-04-28 14:36:46
    Temat: Re: stan Zenek PiSzombiak.
    Od: "Graten" <n...@y...pl>

    news:14kk7k07ckpeg.1mj5p8tae772l.dlg@40tude.net...

    > A jak sie wylosuje POwski sedzia :-)
    >
    > J.

    Ziobro dopilnuje żeby się nie wylosował,
    o ile jeszcze jacyś POwscy sędziowie są.
    PiSdziaki ich wszystkich wycieli.

    PiSdziaki chcą wyprowadzić Polskę z Unii Europejskiej
    po to żeby im żaden niePiSowski sędzia nie sądził.

  • 22. Data: 2019-04-28 17:49:06
    Temat: Re: stan budowy S5
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie jestes mnie w stanie obrazic albo zniechecic debilu. Bo byle kto nie moze. Uratuj
    ludzkosc przed glodem i daj przepis na chleb wodny.

  • 23. Data: 2019-04-28 18:28:49
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Sun, 28 Apr 2019 08:49:06 -0700, Zenek Kapelinder wrote:
    > Uratuj ludzkosc przed glodem i daj przepis na chleb wodny.

    Być może się mylę, ale czy ogniska głodu na świecie nie pokrywają się z
    miejscami w których brakuje pitnej wody? W takiej sytuacji chleb wodny na
    nic... To tak, jak by beduinom dać przepis na lody waniliowe.

    Mateusz

  • 24. Data: 2019-04-28 20:19:33
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 28 kwietnia 2019 08:25:05 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:

    > Chciałbym ci jeszcze zwrócić uwagę, że to co piszesz kwalifikuje się pod
    > odpowiedzialność karną z Art. 18 par. 2  oraz Art. 255 Kodeksu Karnego

    Że co? Gdzie tu widzisz odpowiedzialność karną dla Zenka?
    Nie wygłupiaj się.

  • 25. Data: 2019-04-28 20:22:48
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wymagasz od glupiego zeby sie nie wyglupial?

  • 26. Data: 2019-04-28 20:57:37
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 28 kwietnia 2019 20:22:50 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder
    napisał:
    > Wymagasz od glupiego zeby sie nie wyglupial?

    Problem znikającej wody z chleba dzisiaj rozwiąże
    Własnie nastawiłem chleb- składniki ważą 900gram(w tym woda też) jak nie zapomnę to
    zważę gotowy chleb i zobaczę czy użytkownik miał rację twierdząc i wyliczając że cała
    woda odparowuje

  • 27. Data: 2019-04-29 08:57:26
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 28 kwietnia 2019 20:57:39 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

> [...]
    to zważę gotowy chleb i zobaczę czy użytkownik miał rację twierdząc i >wyliczając że

    Odparowało 120 gram

  • 28. Data: 2019-04-29 09:08:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 28 Apr 2019 23:57:26 -0700 (PDT), Kris napisał(a):
    to zważę gotowy chleb i zobaczę czy użytkownik miał rację twierdząc i >wyliczając że
    cała woda odparowuje

    > Odparowało 120 gram

    A ile tej wody bylo w ciescie ?

    bo jak bochenek zostawisz w suchym pomieszczeniu, to odparuje z niego
    jeszcze troche, az chleb stanie sie twardy.

    J.

  • 29. Data: 2019-05-03 17:19:11
    Od: K <n...@e...com>

    On 25/04/2019 12:10, K wrote:
    > Na poczatek witam po ok. 10 letniej przerwie. W sobote musze jechac
    > samochodem do Trojmiasta z Cambridge. Jako, ze DK6 sie obecnie jedzie
    > fatalnie, rozwazam podroz A2 -> DK5/S5 i dalej A1/S6. Ostatnio jak
    > jechalem w ten sposob to bylo gorzej niz zle ale kilka dni temu
    > slyszalem od kogos kto jechal tamtedy jako pasazer, ze jest duzo lepiej.
    > Ktos to moze potwierdzic? Mapa stanu budowy drog GDDKiA jest srednio
    > pomocna w tej kwestii. Granice z DE/PL planuje przekroczyc gdzies okolo
    > 20-22 jesli to ma znaczenie dla planowanych zamkniec/objazdow.

    No wiec jechalo sie nadzwyczaj dobrze. W sobote 27, wyjechalem punkt 5
    rano czasu brytyjskiego, i bylem o 23.30 czasu lokalnego w Trojmiescie.
    W srode 1 maja, wyjechalem o 5 czasu lokalnego z Trojmiasta i bylem o
    18.30 w Dunkierce (prom odplywal o 20), a o 23.30 w domu. Gdyby nie
    przerwy na spacer z psem moznaby urwac jeszcze po godzinie w kazda strone.

  • 30. Data: 2019-05-03 19:00:13
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie wiesz o co chodzi to sie nie udzielaj.