  • 11. Data: 2019-04-26 22:51:47
    Temat: Re: stan budowy S5
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 26-04-2019 o 13:49, J.F. pisze:

    > Raczej ogranicza sie do 110 na ekspresowce.

    > Musialbym zajrzec w log z gps ... ale skoro predkosci sie nie boje, a na
    > zwyklych krajowkach srednia jest raczej 75 niz 80, to i to 70 jest chyba
    > optymistyczne.

    Nie pisałem nic o średniej 70....
    Tylko o wleczeniu się za lokalsami z taką prędkością w najgorszym przypadku.

    > Wlacz sobie zapis trasy, to zobaczysz jak do Olsztyna wyjdzie.

    Wyszło 4,5 h.

    > Natomiast oplotki ... drogi bywaja mniej zatloczone,

    Ale nawierzchnia taka, że i 70 ciężko jechać.

  • 12. Data: 2019-04-27 00:15:27
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Zrob sobie kwit ze gluchawy jestes i to pies przewodnik. Darmo w kabinie pasazerskiej
    jak panisko bedzie latal.

  • 13. Data: 2019-04-27 00:23:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 26 Apr 2019 22:51:47 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Nie pisałem nic o średniej 70....
    > Tylko o wleczeniu się za lokalsami z taką prędkością w najgorszym przypadku.

    A ja nic nie pisalem o przestrzeganiu 90 :-)

    Wiec jesli chwilami jade szybciej, a strednia wychodzi 75 ... to czy
    aby na pewno w najgorszym przypadku 70 ?

    > Wyszło 4,5 h.

    335km ... 74.4 km/h.

    Jakos malo ekspresowki pomogly :-)

    > Ale nawierzchnia taka, że i 70 ciężko jechać.

    Roznie bywa. poza tym im szybciej, tym mniej kola w dziury wpadaja :-)

    J.

  • 14. Data: 2019-04-27 06:19:42
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 27-04-2019 o 00:23, J.F. pisze:

> [...]
    >
    > Wiec jesli chwilami jade szybciej, a strednia wychodzi 75 ... to czy
    > aby na pewno w najgorszym przypadku 70 ?

    Pomogły, po prostu wczoraj popołudniu, przynajmniej do Torunia ruch był
    niesamowity (początek długiego weekendu), zazwyczaj sznureczek po horyzont.
    Do tego kraksa pod Szubinem i chyba więcej aut przez Toruń właśnie jechało.

    No i ekspresówek to tam w sumie nawet 100 km nie było.
    I tak parę korków ominąłem dzięki yanosikowi, który mnie kilka razy
    opłotkami albo przez centra miast prowadził, zjeżdżając z DK15....

  • 15. Data: 2019-04-27 10:50:25
    Od: spider <"spajder78[wytnij]"@wp.pl>

    W dniu 2019-04-27 o 06:19, Cavallino pisze:

    > No i ekspresówek to tam w sumie nawet 100 km nie było.
    > I tak parę korków ominąłem dzięki yanosikowi, który mnie kilka razy
    > opłotkami albo przez centra miast prowadził, zjeżdżając z DK15....

    Z tym Yanosikiem i omijaniem korków to bym raczej był ostrożny. Odpalam
    jednocześnie Google Maps i Yanosika i czasami Yanosik takie bzdury
    pokazuje że głowa mała. Jakby nie miał rzeczywistych danych o ruchu
    tylko czerpał z jakiejś historycznej statystyki z dupy. Dużo lepiej GM
    przewiduje czas dojazdu i sytuację na drodze.

  • 16. Data: 2019-04-27 14:00:59
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 27-04-2019 o 10:50, spider pisze:

    > Z tym Yanosikiem i omijaniem korków to bym raczej był ostrożny. Odpalam
    > jednocześnie Google Maps i Yanosika i czasami Yanosik takie bzdury
    > pokazuje że głowa mała.

    Też zazwyczaj jestem.
    Ale jak wczoraj w Trzemesznie stanąłem w kilkukilometrowym korku, bo nie
    posłuchałem yanosika, gdy kazał skręcić w miasto, po czym zawróciłem i
    przejechałem przez miasto bez zatrzymania, to odechciało mi się z nim
    kłócić.
    To samo w Gniewkowie - jechałem kilka km za jakąś cysterną, ale po
    objeździe przez miasto już jej nie widziałem ani w lusterku, ani nie
    musiałem jej wyprzedzać na drodze do Torunia.

    > Jakby nie miał rzeczywistych danych o ruchu
    > tylko czerpał z jakiejś historycznej statystyki z dupy. Dużo lepiej GM
    > przewiduje czas dojazdu i sytuację na drodze.

    Sprawdzam codziennie w necie korki w Poznaniu na AutoMapie, Naviexpercie
    i na Google Maps, porównując je z tym co pokazuje yanosik.
    Nie ma większych różnic, poza większymi wydziwami ze strony NE - czasem
    proponuje nadłożenie kilku km, żeby oszczędzić minutę.

    Niby więcej jedziesz, mniej stoisz, ale sensu tu nie widzę.
    To jest raczej program dla kogoś z adhd.

  • 17. Data: 2019-04-27 18:52:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 27 Apr 2019 14:00:59 +0200, Cavallino napisał(a):

> [...]
    > posłuchałem yanosika, gdy kazał skręcić w miasto, po czym zawróciłem i
    > przejechałem przez miasto bez zatrzymania, to odechciało mi się z nim

    Po dyskusjach z Markiem sprzed paru miesiecy, zaczalem sie baczniej
    przygladac janosikowi ... i niestety, w kwestii korkow jest raczej
    kiepski, choc to trudno rzetelnie ocenic w jeden samochod.

    Informacja jakby kiepska, prezentacja fatalna ... no i odpalam googla
    rownolegle.

    Tu Ci akurat dobrze podpowiedzial ... a ile razy kazal omijac
    nieistniejacy korek ?

    Nawiasem mowiac, to te statystyki IMO tez powinien program
    uwzgledniac. Ominie jeden korek ale wpakuje cie w inny.

    No i na dlugich trasach moze byc dosc istotne jak bedzie wygladal ruch
    na drodze, ktora pojedziesz dopiero za kilka godzin. Bo moze juz teraz
    trzeba wybrac inna.

> [...]
    > Nie ma większych różnic, poza większymi wydziwami ze strony NE - czasem
    > proponuje nadłożenie kilku km, żeby oszczędzić minutę.

    No, ja tam np lubie nadlozyc pare km obwodnica niz przejezdzac przez
    centrum. A paliwa wychodzi jakos podobnie.

    Co wiecej - w yanosiku nigdy nie wiem dlaczego on wybiera akurat te
    trase. I mam wrazenie, ze w miescie nie wie o korkach, tylko sobie
    zaklada stala predkosc. Albo tak jak Marek sugerowal - korek jest
    wtedy, jak wszystko stoi. A jak powoli jada - to korka nie ma.

    Albo wracam sobie z Karpacza do wrocka, na A4 wiadomo - wypadek, korek
    ... ale gdzie dokladnie? Jakos tak i yanosik i GM zawodza :-)

    A pamietam czasy, gdy Y bardzo dokladnie pokazywal gdzie stane w korku
    i gdzie sie skonczy ...

    J.

  • 18. Data: 2019-04-28 08:25:02
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Zrob sobie kwit ze gluchawy jestes i to pies przewodnik. Darmo w kabinie
    pasazerskiej jak panisko bedzie latal.

    Ty zapewne już masz taki kwit? Ale to raczej, że "przygłupawy jesteś".

    Tylko co na to twoje sumienie? Przecież jesteś taki uczciwy i prawy
    obywatel. Przynajmniej takim się kreujesz na grupach.

    Chciałbym ci jeszcze zwrócić uwagę, że to co piszesz kwalifikuje się pod
    odpowiedzialność karną z Art. 18 par. 2  oraz Art. 255 Kodeksu Karnego

  • 19. Data: 2019-04-28 12:35:17
    Temat: Re: stan Zenek PiSzombiak.
    Od: "Graten" <n...@y...pl>

    Użytkownik "Uzytkownik" <a...@s...pl> napisał w wiadomości
    >W dniu 2019-04-27 o 00:15, Zenek Kapelinder pisze:
    >
    > Chciałbym ci jeszcze zwrócić uwagę, że to co piszesz kwalifikuje się pod
    > odpowiedzialność karną z Art. 18 par. 2 oraz Art. 255 Kodeksu Karnego

    Zenek jest z PiS zombiaków. PiSowski sąd takich nie karze.

  • 20. Data: 2019-04-28 12:56:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 28 Apr 2019 12:35:17 +0200, Graten napisał(a):
    > Użytkownik "Uzytkownik" <a...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Zenek jest z PiS zombiaków. PiSowski sąd takich nie karze.

    A jak sie wylosuje POwski sedzia :-)

    J.