  • 12. Data: 2014-08-28 15:39:18
    Temat: Re: tani pecet
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Thu, 28 Aug 2014 09:03:38 +0200, GAD Zombie napisał(a):

    > Hobbystycznie, to PS nie będzie żadną kobyłą. Pytanie, która wersja i
    > jakie obrazy są edytowane. Do zastosowań domowych PS CS2 spokojnie
    > działa z 2 GB RAMu.

    CS2 już nie kupisz. Fakt, że co chwilę pojawiają się promocje na abonament
    na CC, ale pytanie brzmi - czy naprawdę trzeba dużego Photoshopa? :)

    [ Fortuna to niestała dziwka. ]
    [ (Konował, Glen Cook "Czarna Kompania") ]

  • 11. Data: 2014-08-28 15:39:18
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Thu, 28 Aug 2014 00:21:50 +0200, RD napisał(a):

    > Głównie edycja foto, przeróbki itp. Nie chodzi o jakieś zaawansowane
    > zadania graficzne, wielopoziomowe, itd.

    To może nie ma co szaleć z kupowaniem pełnego Shopa, tylko zainteresować się
    czymś mniejszym? Choćby Photoshop Elements.

    > Rozumiem, że wraz z "przyinwestowaniem" jak wyżej cena kilka setek,
    > jeśli nie tysiąc do góry?

    Płyta pod FM2+ - ceny zaczynają się od około 150 PLN
    Procesor - za A10-5800k Black Edition zapłacisz około 360 PLN

    Płyta pod AM3 - taż od około 140-150 PLN
    Procesor - FX-4130 wyceniają na około 310 PLN, za Athlona X4 635 dasz około
    380 PLN.

    Tylko sprawdzić, która płyta, który procesor i wio. :D

    [ Work hard. Play hard. Die young. Leave a good looking corpse. ]
    [ (Gil Grissom, "CSI 4x20 Dead Ringer") ]

  • 13. Data: 2014-08-28 15:47:34
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-08-28 15:39, Przemysław Ryk pisze:

    > To może nie ma co szaleć z kupowaniem pełnego Shopa, tylko zainteresować się
    > czymś mniejszym? Choćby Photoshop Elements.

    Liczysz na to że ktoś kupi org PS ??

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 14. Data: 2014-08-28 15:49:45
    Od: "R.e.m.e.K" <p...@w...pl>

    Dnia Thu, 28 Aug 2014 15:39:18 +0200, Przemysław Ryk napisał(a):

    > To może nie ma co szaleć z kupowaniem pełnego Shopa, tylko zainteresować się
    > czymś mniejszym? Choćby Photoshop Elements.

    [...]
    > CS2 już nie kupisz.

    Kupowaniem... hehe, naiwny :-P

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 15. Data: 2014-08-28 16:37:20
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    On 28.08.2014 15:39, Przemysław Ryk wrote:

> [...]
    > 380 PLN.
    >
    > Tylko sprawdzić, która płyta, który procesor i wio. :D

    Kupowanie najtańszej płyty głównej niekoniecznie jest dobrym
    pomysłem. Niby nie ma na niej żadnej popularnej "liczby"
    jak ilość GHz czy GB, ale to dość ważna cześć potrafiący
    ciągnąć inne elementy w dół.

    pzdr
    bartekltg

  • 16. Data: 2014-08-28 17:10:01
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Thu, 28 Aug 2014 16:37:20 +0200, bartekltg napisał(a):

    (ciach...)

    > Kupowanie najtańszej płyty głównej niekoniecznie jest dobrym
    > pomysłem. Niby nie ma na niej żadnej popularnej "liczby"
    > jak ilość GHz czy GB, ale to dość ważna cześć potrafiący
    > ciągnąć inne elementy w dół.

    Czy ja gdzieś sugeruję, żeby kupić najtańszą? Po prostu początek zakresu
    cenowego podałem. :)

    [ Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when ]
    [ there is nothing left to take away. (Antoine de Saint-Exupery) ]

  • 17. Data: 2014-08-28 18:13:21
    Od: k...@g...com

    tez chcialem tanio i wyszlo cos takiego

    proc - fm2 a4 x2 4020 3.20 ghz - 135 zl

    plyta - fm2+ asus a88xm-plus - 279 zl

    dysk - hdd - 1 tb - 220 zl

    ddr3 - 4 gb - 149 zl

    geforce gtx - 350 zl

    dvd - 60 zl

    obudowa - 90 zl

    zasilacz - feel2 - 130 zl

    razem 1400 zl bez systemu i monitora

  • 18. Data: 2014-08-28 21:06:06
    Od: RD <r...@g...com1>

    W dniu 2014-08-28 14:45, JD pisze:

    > W tym, że to pewnie zasilacz spalił tą płytę. :)

    Czy nie warto najpierw zapytać, zanim wydasz wyrok? ;)
    Płyta padła od strony LAN-u, podpiętego w modem adsl orange, a ten z
    kolei od wyładowania atmosferycznego niedaleko. W całej wsi popadały
    modemy i to, co było do nich wpięte. Zasilacz działa. :)

  • 19. Data: 2014-08-28 23:57:40
    Od: "\(c\)RaSz" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RD" napisał w
    : od wyładowania atmosferycznego niedaleko. W całej wsi
    : popadały modemy i to, co było do nich wpięte.
    : Zasilacz działa. :)

    Mógł też oberwać :(
    Na wsjakij pożarnyj słuciaj nabądź też za grosze jakąś śmieciową płytę
    główną z CPU, cechującą się większym poborem mocy, i każ zasilaczowi
    pracować z tym kilka dni ciurkiem. To nabędziesz podstaw do sądu, że
    zasilacz jest sprawny, z prawdopodobieństwem fifty-fifty...

    A tak na marginesie: fraza: "zmień zasilacz" jest tutaj swoistym kodem,
    mającym dać znak pytającemu, że to Nie Ta Grupa... Ale Twojego pytania to
    jednak NIE dotyczy.

  • 20. Data: 2014-08-29 08:03:59
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl>

    > CS2 już nie kupisz. Fakt, że co chwilę pojawiają się promocje na abonament
    > na CC, ale pytanie brzmi - czy naprawdę trzeba dużego Photoshopa? :)

    To raz. A dwa, że skoro ten człowiek już hobbystycznie zajmuje się PS,
    to zakładam, że już go ma. Być może starszą wersję, skoro wcześniej jego
    komputer też nie był jakimś demonem prędkości.

    --
    GAD Zombie
    http://gad.art.pl/ http://sadist.art.pl/