    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: ww <w...@o...pl>
    Subject: taśma led o weryfikowalnych parametrach
    Date: Mon, 7 Jan 2019 09:01:51 +0100

    Witam. Chciałbym zastosować taśmę LED zasilaną z prawdziwego zasilacza
    LED jako oświetlenie główne. W zasilaczu mam do wyboru 5 ustawień prądu
    i określony zakres napięć. W związku z tym szukam takiej taśmy żebym
    mógł sprawdzić dokładne parametry diód i sobie to przeliczyć. Niestety,
    żaden ze sprzedawców taśm (nawet tych najdroższych i najbardziej
    "profesjonalnych") nie jest w stanie podać żadnych parametrów.

    Wie ktoś gdzie szukać takich taśm ? Do tej pory najbardziej pasowała
    mi ta:

    https://allegro.pl/tasma-v-tac-1200led-pro-samsung-4
    000k-2835-5m-ip20-i7623387952.html?fromVariant=76233
    10969

    Bo gdybym wziął 4,5 metra i przyjął 20 mA na diodę to jakoś mi tam się
    to składa. Ale sprzedawca oczywiście wie tylko, że to są najlepsze
    diody na świecie. Nic konkretniejszego sie nie dowiedziałem.

    Ma ktoś jakiś pomysł ?