  • 201. Data: 2017-06-24 22:49:37
    Temat: Re: tesla u zachara
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> wrote in message
    news:oimdu6$jf4$1$m4rkiz@news.chmurka.net...

    > zeby wytlumic pewne dzwieki

    Żeby zwiększyć komfort jazdy, bo hałas obniża komfort.

    > dlaczego z kolei byly samochody z wtryskiem paliwa do tlumikow czy
    > odtwarzajace dzwiek silnika w systemie audio?

    Bo niedojrzała młodzież myśli często że jak ma dziurę w tłumiku
    swojego Subaru to ma od razu większego kopa - o tyle większego
    o ile głośniejszy ma hałas.

    > po raz kolejny - ciche auta sa fajne, szybkie auta sa fajne, auta ktore
    > spelniaja obydwa warunki wg MOJEJ oceny nie sa wyjatkowo
    > pozadane ze wzgledu na wlasnie te dwie konkretne cechy

    Masz prawo do swojej, jednej opinii, nikt Ci tego nie odbiera :-)

    > cisza i osiagi - przypadkiem niezle wyszlo, ale za te cechy naraz nikt sie
    > nie da pokroic ani w sumie nawet nie upomina ani nie upominal

    Zdefiniuj nikt? I skąd to niby możesz wiedzieć? Na dzielni tak mówili?

    > czy auta luksusowe kupuje sie ze wzgledu na ich przyspieszenia?
    > czy jest to drugie miejsce na liscie zaraz po ciszy?

    Dla jednych na drugim miejscu na innych na pierwszym...
    Osiągi w luksusowych autach nie są czymś wyjątkowym
    więc możesz wybierać i przebierać - wpólną ich cechą
    jest to, że są i mocne i ciche.

    > czy w autach sportowych zaraz po przyspieszeniu nastepne na liscie jest
    > niezle wygluszenie?

    W autach do ścigania się na wyścigach nic poza siłą silnika się nie liczy.
    One zwykle nie mają nawet świateł do jazdy po ciemku..
    Ale my nie o torze wyścigowym mówimy, prawda?

    > "Zastanów się, możesz po cichu, możesz nie odpowiadać... :-)"

    Ależ chętnie Ci odpowiem :-)

  • 202. Data: 2017-06-24 23:16:08
    Od: j...@i...pl

    On Sat, 24 Jun 2017 12:53:11 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:

    >No ale zastanawiam się dlaczego to dla Ciebie takie ważne?

    Mnie to koło pędzla lata. To Ty się zafiksowałeś, że najczęściej
    kupowanym autem w Polsce jest Octavia za 80kPLN. Ja Ci pokazuję, że
    owszem, ale przez firmy. Bo klienci indywidulani mają inne
    preferencje, i to na poziomie 50-60kPLN. Co do 40kUSD ma się nijak.
    Żeby w Poslce się ten elektryk sprzedał, to musi mieć sensowną cenę,
    tak jak ktoś już to napisał, na poziomie 40 tys. Ale polskich złotych.
    Tym abrdziej jak to ma być drugie auto w rodzinie i jeszcze do
    popierdalania nim po mieście. Tu jest Polska, nie USA, zrozum to
    wreszcie.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 203. Data: 2017-06-25 00:23:49
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <j...@i...pl> wrote in message

    > Mnie to koło pędzla lata. To Ty się zafiksowałeś, że najczęściej
    > kupowanym autem w Polsce jest Octavia za 80kPLN. Ja Ci pokazuję,

    No ale po co mi coś pokazujesz skoro Ci to koło pędzla lata?

    > Żeby w Poslce się ten elektryk sprzedał, to musi mieć sensowną cenę,
    > tak jak ktoś już to napisał, na poziomie 40 tys. Ale polskich złotych.

    Abyś Ty go kupił, ma się rozumieć... Bo inni kupią za więcej :-)

    > Tym abrdziej jak to ma być drugie auto w rodzinie i jeszcze do
    > popierdalania nim po mieście. Tu jest Polska, nie USA, zrozum to
    > wreszcie.

    Ależ ja to od początku rozumiem :-)

  • 204. Data: 2017-06-25 08:43:42
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.06.2017 o 22:22, Pszemol pisze:

    > Mówimy o kupowaniu nowych samochodów od samego początku.

    Nie - mówimy o tym, który samochód jest najpopularniejszy. Przynajmniej
    ty o tym piszesz.

    > Tytułowy? Pogubiłeś się, biedaku.

    Zgadza się - tytułowy w sąsiednim wątku.

    Shrek

  • 205. Data: 2017-06-25 08:45:33
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 24 Jun 2017 20:42:37 +0200, m4rkiz

    > chyba troche nie doczytales - ja pisze ze zbior ludzi kupujacych auto ze
    > wzgledu na to ze ma w zasadzie najlepsze przyspieszenie i zbior ludzi
    > ktorym przeszkadza dzwiek silnika maja baaaardzo malo elementow wspolnych

    Mają dużo elementów współnych, bo do tej pory taki czy inny dźwięk był
    wykładnikiem mocy. I ludzie mają to tak zakorzenione, że dźwięk silnika
    Ferrari to super osiągi, że po prostu lubią sam dźwięk i nie wyobrażają
    sobie kupić bezgłośnej Tesli. Mało tu takich choćby na grupie, co twierdzą
    że meleksem jeździć nie będą, że dźwięk silnika MUSI być?

    > nijak nie odnosze sie tu do aut luksusowych

    No tak, bo psują i tak już wyssaną z palca statystykę. :P

    > nie, sprzedala bo sa szybkie, ciche, modne etc. etc.
    > nie twierdze ze tesla sie nie sprzedaje, twierdze ze kupuja ja ludzie
    > ALBO lubiacy cisze ALBO wybierajacy ja ze wzgledu na osiagi, bardzo
    > rzadko ze wzgledu na te dwie cechy naraz - co sugerowal przemol

    Na prawdę trudno jest Ci przyjąć do wiadomości, że tak samo jak są ludzie
    którzy lubią dobre parametry i nie wyobrażają sobie auta bez silnika
    spalinowego który daje dodatkowo charakterystyczny dźwięk, są też ludzie
    którzy przy dobrych parametrach chcą mieć równocześnie ciszę?

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 206. Data: 2017-06-25 09:04:37
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.06.2017 o 08:45, Myjk pisze:

    > Mało tu takich choćby na grupie, co twierdzą
    > że meleksem jeździć nie będą, że dźwięk silnika MUSI być?

    Z ciekawości - a kto? Ja też lubię jak mi v-ka w motocyklu bulgocze i
    pewnie jakbym miał v6 w samochodzie, to też byłbym do tego dziweku
    przywiązany. Ale zwykła 4 cylindrowa rzędówka? Przecież to nijak fajnie
    nie brzmi. Jak rozwiążą problem ładowania i zasięgu to ja będzie mnie
    stać od razu sobie elektryk sprawię. Choćby żeby od czasu do czasu spod
    świateł asfalt zwinąć (taki ze mnie duży chłopiec, że czasem lubię).

    Shrek

  • 207. Data: 2017-06-25 12:18:58
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Pszemol w

    > A wiesz, że jestem inżynierem elektronikiem?

    Wykładasz elektronikę w jakimś storze?

    --
    'Tom N'

  • 208. Data: 2017-06-25 13:17:39
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 22-06-2017 o 22:38, Mateusz Bogusz pisze:

    > Rozumiem, że motocykl, skuter, rower, buty...to wszystko wyjątki od tej
    > zasady? A no i powiedz to właścicielom kabrioletów.

    Jeśli którykolwiek z tych wynalazków został kupiony jako jedyny i
    podstawowy środek transportu, to właśnie podtrzymuję - nikt normalny tak
    nie robi.

  • 209. Data: 2017-06-25 13:18:23
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 22-06-2017 o 22:42, Pszemol pisze:

    > Na większą część roku. Wyjątki można obskoczyć samolotem, pociągiem,
    > autobusem, taksówką...

    Mogę.
    Albo kupić normalny samochód - tak wolę.

  • 210. Data: 2017-06-25 13:19:56
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 23-06-2017 o 02:35, Pszemol pisze:

    > A ile w przeliczeniu na dolary kosztuje porządny Passat w Polsce? Albo Audi
    > A4? Lub BMW 3?

    Żaden z nich też nie pasuje cenowo przeciętnemu Kowalskiemu.