  • 11. Data: 2014-07-22 15:08:40
    Temat: Re: tester do instalacji elektrycznych - gdzie kupic?
    Od: A.L. <a...@a...com>

    A jakie testowanie ma sens?

    A.L.

  • 12. Data: 2014-07-22 15:26:25
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan A.L napisał:

    > A jakie testowanie ma sens?

    Czy jest napięcie w gniazdku. A ponadto jak wygląda tam zerowanie
    albo uziemienie -- ale to już bardziej mierzenie, niż testowanie.

    --
    Jarek

  • 13. Data: 2014-07-22 16:04:12
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    A.L. pisze tak:

    > tester do instalacji elektrycznych

    http://www.elmer.krakow.pl/html/body_dy_207.html
    http://www.dyinstrument.com/duoyi/?q=socket_polarity
    _tester_RCD/DY207

    --
    Piter

  • 14. Data: 2014-07-22 16:08:39
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Tue, 22 Jul 2014 16:04:12 +0200, PiteR <e...@f...pl> wrote:

    >http://www.elmer.krakow.pl/html/body_dy_207.html
    >http://www.dyinstrument.com/duoyi/?q=socket_polarit
    y_tester_RCD/DY207

    Dzieki!

    Prawie taki jak moj :)

    A.L.

  • 15. Data: 2014-07-22 16:37:03
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl>

    W dniu 2014-07-22 14:55, A.L. pisze:
    > On Tue, 22 Jul 2014 14:34:13 +0200, Paweł Pawłowicz

    -wire-circuit-analyzer-voltage-tester-reviews/review
    s.htm

    nel=conrad-pl&queryFromSuggest=1&refKey=E1k2QtP7r

    > Mozna, ale nie mam czasu...
    >
    > A.L.

    15 minut...

    P.P.

  • 16. Data: 2014-07-22 17:02:23
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl>

    W dniu 2014-07-22 16:04, PiteR pisze:

    > http://www.elmer.krakow.pl/html/body_dy_207.html

    Zastanawiająca jest ostatnia pozycja w tabelce:

    "Zamienione przewód fazowy oraz przewód PE i PE niepodłączony"

    Czy nie powinno być: pełna faza na PE i "pół fazy" na L?
    A swoją drogą ciekawe, ile to kosztuje.

    P.P.

  • 17. Data: 2014-07-22 18:25:15
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Tue, 22 Jul 2014 16:37:03 +0200, Paweł Pawłowicz

    -wire-circuit-analyzer-voltage-tester-reviews/review
    s.htm

    nel=conrad-pl&queryFromSuggest=1&refKey=E1k2QtP7r

    >15 minut...
    >
    >P.P.

    Musialbym kupic elementy, kupic lutownice, cyne i tak dalej, druciki,
    znalezc stol na ktorym moglbym to robic.

    Problem numer jeden: nie mam stolu

    A.L.

  • 18. Data: 2014-07-22 18:56:09
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    A.L. wrote:

    -wire-circuit-analyzer-voltage-tester-reviews/review
    s.htm

    > Po to zeby stwierdzic w jakim staniesa gnizadka zainstalowane 50 lat
    > temu z hakiem
    >
    > Taki tester daje nastepujace informacje
    >
    > open ground
    > open neutral
    > open hot
    > hot/ground reversed
    > hot/neutral reversed
    > correct
    >
    > A.L.

    przykro mi ale o stanie gniazdka da ci informacja z pomiaru
    skutecznosci zerowania oraz opornosci izolacji, ale nie zrobisz tego
    byle testerem

    to co ty robisz ja zalatwiam 2 urzadzeniami, które bardzo przydaja mi
    sie przy innej robocie, a mianowicie
    fazer 777 - do sprawdzenia czy jest faza (ma przy okazji doskonala
    funkcje do przedzwonienia kabli i szukania kabli pod napieciem))
    tester napiecia 2 przewodowy - ja mam taki z diodami co widac jakie
    jest napiecie

    i wystarczy

  • 19. Data: 2014-07-22 19:45:01
    Od: "forestdumb" <...@...z>

    Fazer 777 to taki zolty, polski?

    Kupilem, fajnie buczy gdy sie fizycznie dotknie fazy, neonowki nie zawsze
    dostrzezesz za dnia. Ale funkcja sledzenia kabla pod napieciem do kitu, czasami
    dziala idealnie (bezstykowo) a czasami kabel ma odpieta faze a ten i tak buczy
    :-( nie wiem - neonowka z podswietlenia?

    Szukanie kabli (z tylu regulacja, ktora marnie dziala) tez takie sobie...
    glowna zaleta to buczenie a nie patrzenie na swiatelko. I tyle :( chyba ze nie
    umiem tego uzywac... zagubilem instrukcje :)

  • 20. Data: 2014-07-22 19:52:51
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    forestdumb pisze tak:

    > Fazer 777 to taki zolty, polski?
    > Kupilem, fajnie buczy gdy sie fizycznie dotknie fazy

    a za ile kupiłeś?

    Bardzo fajny jest. Mam dwa służbowe i trzy prywatne. Kupiłem na wypadek
    gdyby zbankrutowali :)

    > Ale funkcja sledzenia kabla pod napieciem do kitu, czasami dziala
    > idealnie (bezstykowo) a czasami kabel ma odpieta faze a ten i tak
    > buczy

    wtedy czułość skręć

    > Szukanie kabli (z tylu regulacja, ktora marnie dziala) tez takie
    > sobie... glowna zaleta to buczenie a nie patrzenie na swiatelko.

    Jeszcze po sile buczenia i sile LEDa można wywnioskowac czy pełna faza
    galwanicznie podłaczona czy przenika tylko.

    --
    Piter