    From: sundayman <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: toczone piny ?
    Date: Wed, 24 Aug 2016 07:21:54 +0200

    Całą noc szukam, za cholerę nie idzie znaleźć...

    Potrzebne toczone, najlepiej pozłacane, piny o średnicy 0.6mm, długości
    5mm albo więcej.

    Luzem, albo może ktoś zna jakieś złącza, z których można by je łatwo
    wybebeszyć ? Potrzebne jakieś 100 szt.

    Potrzebne mi jako "wtyczka" do wspomnianych styków ;

    http://www.tme.eu/pl/details/sts-1p/podstawki-precyz
    yjne/ninigi/sts-1p/

    niestety te niby "od kompletu" ;

    http://www.tme.eu/pl/details/sts-1p-k/podstawki-prec
    yzyjne/ninigi/sts-1p-k/

    mi się nie nadają, bo ta część wchodząca w gniazdo jest za krótka...
    A nie chcę stosować jakiegoś drucika (bo na średnicę pasują np. druciki
    od rezystorów), ale po pierwsze są za miękkie - jeszcze się komu zegnie
    w palcach i potem za cholerę tego się nie wepnie, a dodatkowo chciałbym
    złocone, żeby to jakiś czas wytrzymało parametrami (małe napięcie, prąd
    1mA).

    Ktokolwiek widział ?