  • 11. Data: 2015-10-08 10:25:08
    Temat: Re: tramwaje - how to
    Od: lublex <l...@o...pl>

    > Tramwaje w Lublinie? - na jakiej trasie?

    Lublin to Perła Polski C, B to Olsztyn

    pozdr

  • 12. Data: 2015-10-08 10:59:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur Miller" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2015-10-07 o 18:05, J.F. pisze:

    >Wrocław :D codziennie można by takie scenki publikować...

    Eee - chyba nie. Z rzadka cos sie dzieje, no ale przy tych ilosciach
    to nie wiem - raz na tydzien ?

    sam prezydent miasta wpadl, ale co sie dziwic - on ze wsi :-)

    J.

  • 13. Data: 2015-10-08 11:30:55
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2015-10-08 o 10:25, lublex pisze:

    > Lublin to Perła Polski C, B to Olsztyn

    kurcze, stawiałem na Radom. Albo Sosnowiec :D

    @

  • 14. Data: 2015-10-08 12:53:02
    Od: Marcin Kiciński <m...@g...com>

    W dniu czwartek, 8 pazdziernika 2015 11:30:55 UTC+2 uzytkownik Artur Miller napisal:

    > kurcze, stawialem na Radom. Albo Sosnowiec :D

    Nie przypuszczalem nigdy, ze stane w obronie Sosnowca, ale tam
    tramwaje byly juz przed II wojna.

    Pozdrawiam
    MK

  • 15. Data: 2015-10-08 16:26:57
    Temat: tramwaje - how to
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Pognie się sporo żelaza i kierowcy się naucza. W Łodzi tramwaje wszędzie ale od
    zawsze i dla mnie to norma zeby na tereny łowieckie dużego czerwonego brata się nie
    zapuszczać, bo litości on nie ma a i okres ochronny tez nie istnieje.

  • 16. Data: 2015-10-09 05:23:06
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Scobowski pisze tak:

    > Łapka w górę za M i M :)

    :)

    http://tinyurl.com/n9d6ro3

    > Olsztyn, tak?, się szarpnął na inwestycję w tory?

    tak

    http://piterpro.private.pl/img/tram/thumb.html

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 17. Data: 2015-10-09 11:33:33
    Od: ZIWK <w...@o...pl>

> [...]

    > Od jakiegoś czasu staram się jeździć tak jakby tramwaje już jeździły.
    > Na desce zagości naklejka "Strzeż sie tramwaju! Anuszka już rozlała
    Wprawdzie większość tras OIDP ma być w torowisku wydzielonym, ale tam
    gdzie tramwaje współdzielą pas ruchu z autami NIGDY nie jedź tak, aby
    koła jechały wzdłuż szyn - stal ma inną przyczepność (ABS/EBD/... mogą
    się nie wyrobić) a jeśli dodatkowo tory nie będą dokładnie płasko w
    jezdni tylko np. 2cm rowku to skręcenie też może być zaskakującym
    problemem...

    > Druga sprawa to ludzie wysypujacy się z tramwaju i zdążający na
    > chodniki, żeby którego nie zabrać.
    Standard - Ludzie mają 100% pierwszeństwo, a jeśli zatrzymujesz się np.
    przed przejściem (czerwone) i wypada to na terenie przystanku - to
    stawaj najbliżej prawego krawężnika - aby nie blokować drzwi i dostępu
    do nich gdy tramwaj nadjedzie.

    > życie pokaże jakie toto ma odejście i jakie hamulce.
    Hamulce jak na kilkadziesiąt ton - to dobre, ale nie skręci nawet o
    milimetr i nie ominie buraka na skrzyżowaniu ;)

  • 18. Data: 2015-10-09 21:57:47
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 7 Oct 2015 23:01:48 +0200, Adam napisał(a):

    > albo Wrocław, z tramwajami niespodziewanie wyjeżdżającymi z podwórek
    > starych kamienic.

    A gdzie jest takie rozwiązanie, bo nie kojarzę?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 19. Data: 2015-10-10 18:03:41
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-10-09 o 21:57, Borys Pogoreło pisze:

    > A gdzie jest takie rozwiązanie, bo nie kojarzę?

    To może zbyt dawno już po Wrocławiu nie jeździłem.
    Było to w okolicy Starówki. Może gdybym spojrzał na mapę, to
    przypomniałbym sobie.
    Trochę tam jeździłem, jak przez miesiąc (a może dwa?) byłem w tamtejszej
    wytwórni filmów - czyli już chyba ze 25 lat temu.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 20. Data: 2015-10-10 22:50:40
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sat, 10 Oct 2015 18:03:41 +0200, Adam napisał(a):

> [...]
    > Trochę tam jeździłem, jak przez miesiąc (a może dwa?) byłem w tamtejszej
    > wytwórni filmów - czyli już chyba ze 25 lat temu.

    Przez te 25 lat to jednak sporo się zmieniło :)

    Tramwaj jeździ wokół starego miasta, a przecina je tylko po ul. Szewskiej,
    ale to jest normalne torowisko wzdłuż ulicy.

    Spojrzałbyś na mapę?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl