  • 11. Data: 2015-04-13 11:21:53
    Temat: Re: w końcu
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-04-13 o 10:30, RadoslawF pisze:
> [...]
    two/news-chca-wyciac-drzewa-sa-grozne-dla-kierowcow,
    nId,1715282

    > A nie są ?
    > "Jechałem wolno, spokojnie i przepisowo aż nagle zobaczyłem
    > pędzące na mnie z dużą prędkością przydrożne drzewo" :-)

    "Jechałem spokojnie. Nagle spomiędzy drzew wyjechał w poprzek drogi
    traktor. Odruchowo ostre hamowanie i paniczny skręt. Umarłem po
    uderzeniu w drzewo."

    Tak mógłby napisać mój kolega.

    Jesteś idiotą skoro uważasz, że w drzewa uderzają tylko ci, którym się
    to należało.

    --
    MN

  • 12. Data: 2015-04-13 11:24:23
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    A mnie zastanawia jak ma się do bezpieczeństwa stawianie znaków drogowych
    po środku jezdni? To ma służyć niby "uspokojeniu ruchu"...Mini wysepka w
    osi jezdni ze stojącym na niej znakiem nakazującym mijanie jej z prawej
    strony jest wyjątkowo bezpieczną rzeczą, szczególnie w nocy i przy
    złej widoczności :/ Warto zwrócić uwagę jak często są zdemolowane te
    znaki! Ciężarówka pewnie po czymś taki pojedzie dalej, osobowy się
    rozwali a motocyklistę zabiorą w worku. Dla mnie jest to paranoją, że robi
    się
    coś takiego - a z drugiej strony wycina się drzewa. Warto też zauważyć, że
    jest u nas moda na głębokie rowy przydrożne - równie niebezpieczne jak
    drzewa. Jakoś nie słyszę nawoływania do ich zasypywania.

    --
    Hinek

  • 13. Data: 2015-04-13 11:29:56
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

> [...]
    > "Jechałem wolno, spokojnie i przepisowo aż nagle zobaczyłem
    > pędzące na mnie z dużą prędkością przydrożne drzewo" :-)

    Stare spróchniałe topole i inne chwasty w trakcie wichur tak właśnie się
    potrafią zachować ;)

    Lewis

  • 14. Data: 2015-04-13 11:38:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pawel O'Pajak" napisał w wiadomości
    Powitanko,
    two/news-chca-wyciac-drzewa-sa-grozne-dla-kierowcow,
    nId,1715282

    >Taa, w Zabolandzie. U nas wolimy kilkaset osob rocznie odeslac do sw.
    >Piotra, niz wyciac pare drzew lub je oddzielic barierka
    >energochlonna.

    W Zabolandzie jest dopiero dyskusja.
    U nas juz dawno sporo wycieto.

    Oczywiscie zlosliwi twierdza, ze to nie dla poprawy bezpieczenstwa,
    tylko aby rodzina wojta zarobila podwojnie - i na wycince, i na
    "utylizacji" drzewa.

    A tak prawde mowiac, mam mieszane uczucia.
    Na jednych drogach drzewa stoja wyjatkowo blisko i az sie prosi o
    wycinke,
    na innych stoja troche dalej, czy predkosc mniejsza i nie powinny byc
    zagrozeniem,
    zostaja te, co to czasem na nich mlodziez wracajaca z dyskoteki sie
    rozbija ...

    J.

  • 15. Data: 2015-04-13 11:44:46
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    two/news-chca-wyciac-drzewa-sa-grozne-dla-kierowcow,
    nId,1715282

    > A co, biedaku, jakieś drzewo cię zaatakowało znienacka? :)

    Nie życzę, żebyś musiał dokonywać wyboru - czołówka z autem z
    naprzeciwka czy drzewo...

  • 16. Data: 2015-04-13 11:44:54
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    Użytkownik "Marcin N" napisał

    > Odruchowo ostre hamowanie i paniczny skręt. Umarłem po uderzeniu w
    > drzewo."
    >
    > Tak mógłby napisać mój kolega.

    Dalsze wersje:
    Odruchowo ostre hamowanie i paniczny skręt. Umarłem po
    uderzeniu w:
    1. fotoradar
    2. latarnię
    3. bramę viatol
    4. reklamę
    5. chałupę Zenka
    6. kapliczkę
    itd..
    Zakażmy wszystkiego!

    --
    Hinek

  • 17. Data: 2015-04-13 11:47:48
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-04-13 o 11:44, Hinek pisze:
    > Użytkownik "Marcin N" napisał

    > Dalsze wersje:
    > Odruchowo ostre hamowanie i paniczny skręt. Umarłem po
    > uderzeniu w:
    > 1. fotoradar
    > 2. latarnię
    > 3. bramę viatol
    > 4. reklamę
    > 5. chałupę Zenka
    > 6. kapliczkę
    > itd..
    > Zakażmy wszystkiego!

    Pierwszy krok zrobiony - przyznałeś, że przydrożne artefakty mogą
    zabijać niewinnych. Im mniej tych artefaktów tym bezpieczniej. Tu też
    się chyba zgodzisz?

    --
    MN

  • 18. Data: 2015-04-13 11:53:39
    Od: masti <g...@t...hell>

    twistedme wrote:

    two/news-chca-wyciac-drzewa-sa-grozne-dla-kierowcow,
    nId,1715282

    > Nie życzę, żebyś musiał dokonywać wyboru - czołówka z autem z
    > naprzeciwka czy drzewo...

    jedź wolniej

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 19. Data: 2015-04-13 11:54:32
    Od: masti <g...@t...hell>

    Marcin N wrote:

> [...]
    >
    > "Jechałem spokojnie. Nagle spomiędzy drzew wyjechał w poprzek drogi
    > traktor. Odruchowo ostre hamowanie i paniczny skręt. Umarłem po

    jakby jechał tak jak pozwala widoczność nie byłby zaskoczony drzewem.

  • 20. Data: 2015-04-13 12:03:25
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-04-13 o 11:54, masti pisze:

    two/news-chca-wyciac-drzewa-sa-grozne-dla-kierowcow,
    nId,1715282

    > jakby jechał tak jak pozwala widoczność nie byłby zaskoczony drzewem.

    Znaczy - zasłużył na śmierć?

    A gdyby to była Twoja żona z Twoimi dziećmi? - Też? Też byś tak
    mędrkował, że należało jej się, bo jechała za szybko a przecież powinna
    30 km/h?

    W wypadkach częściej umierają niewinni niż sprawcy. Rzadko kiedy sprawca
    sam odchodzi z tego świata.

    Obrońcy drzew używają tak kretyńskich argumentów, że choć trochę
    logicznie myślący człowiek aż nie może uwierzyć, że taki durny sposób
    myślenia można dziś uskuteczniać.

    Rację miał ktoś, kto napisał, że obrońcy drzew powinni zalecać
    wprowadzenie przyłożenia każdemu brzytwy do gardła, żeby ostrożniej
    jeździli. Na pewno wypadków będzie mniej, za to każdy najmniejszy błąd
    zostanie natychmiast ukarany śmiercią.

    --
    MN