  • 201. Data: 2015-04-19 00:07:25
    Temat: Re: w końcu
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budzik wrote:

    > Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > Aha, i piszesz, ze potrzebne sa pieniadze w odpowiedzi na post w ktorym
    > kolega pisze ci, ze firmy zrobią to za darmo a zarobią na sprzedazy
    > wyciętych drzew?
    > Ciekawe to Twoje czytanie...

    skażesz choć jeden przetarg na wycięcie drzew przydrożnych, w którym
    jakakolwiek firma zaoferowacła cenę zero? Czy dalej będziesz usiłował
    argumentować wyssanymim z palca pomysłami opartymi na przypadku wycięcia
    jednego drzewka na czyjejś posesji?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 202. Data: 2015-04-19 02:22:40
    Temat: Re: w końcu. DRZEWA PRZY DRODZE SĄ BARDZO POTRZEBNE.
    Od: "Wickolo" <3...@j...pl>

    Użytkownik "megrims" <m...@i...peel> napisał w wiadomości
    > http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/bezpieczens
    two/news-chca-wyciac-drzewa-sa-grozne-dla-kierowcow,
    nId,1715282

    DRZEWA PRZY DRODZE SĄ BARDZO POTRZEBNE - do naturalnej
    selekcji debili. Jest bardzo duża szansa, że po owinięciu się wokół
    drzewa, taki debil nie zabije innego użytkownika drogi.

    Niedawno taką rolę świetnie spełnił sygnalizator. Debil motocyklista
    owinął się wokół niego.

    http://szczecin.gazeta.pl/szczecin/1,34959,17768590,
    Dlaczego_zginal_mlody_motocyklista__Zmarl_podczas.ht
    ml

    motocyklista pędził ulicą Taczaka, skrzyżowanie przejechał już na czerwonym
    - opowiada Marek Duklanowski, szczeciński radny,
    Podczas zderzenia z samochodem osobowym mężczyzna został wyrzucony
    na pobliski sygnalizator świetlny.

  • 203. Data: 2015-04-19 08:43:58
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup
    7.0.0.1...
    > Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Tez masz wrażenie, ze chłopak wnioski wyciaga z gier typu Colin McRae a
    > nie
    > z rzeczywistych doswiadczen na drodze? :)

    Mam wrażenie że za wiele samochodem sobie nie pojeździł.
    Wygląda na brednie nastolatka, ale pisał coś o prawku w 1982 roku, więc
    pewnie bardziej to początki Alzheimera.
    W każdym razie nie odróżnia swojej wyobraźni od rzeczywistości.

  • 204. Data: 2015-04-19 08:45:08
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Wickolo" <3...@j...pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    two/news-chca-wyciac-drzewa-sa-grozne-dla-kierowcow,
    nId,1715282

    > DRZEWA PRZY DRODZE SĄ BARDZO POTRZEBNE - do naturalnej

    KAPELUSZ PLONK

  • 205. Data: 2015-04-19 08:56:36
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > To ty chcesz wycinać, to przedstawiaj argumenty. bo wijesz się od sasa
    > do lasa. nie przerzucaj ciężaru argumentacji Twoich pomysłów na innych

    Czy jesteś kolejną osoba która nie wyczytała moich argumentów, pomimo tego,
    ze powtarzałem je kilkukrotnie?
    Oczywiście moge je powtorzyc specjalnie dla ciebie ponownie, ale czy dobrze
    rozumiem, ze w tej dyskusji chcacy wycinac drzewa mają dyskutowac
    konstruktywnie i podawać argumenty a ci ktorzy chca je zostawić beda tylko
    i wyłącznie mniej lub bardziej udanie zbijać argumenty strony przeciwnej
    sami nie podając swoich?

    To moze tak:
    - wytnijmy drzewa, bo ich zwolennicy nie potrafią podać zadnego argumentu
    za tym, dlaczego mają one stać przy drodze :)

  • 206. Data: 2015-04-19 08:56:37
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik masti g...@t...hell ...

> [...]
    > jakakolwiek firma zaoferowacła cenę zero? Czy dalej będziesz usiłował
    > argumentować wyssanymim z palca pomysłami opartymi na przypadku wycięcia

    Bronisz swojego argumentu indolencją naszych urzedników? To juz chwytanie
    się brzytwy...
    Nie wskaze ci takiego przetargu bo nasi kochani urzednicy zapewne nigdy nie
    wpadli na pomysł aby ogłosić przetarg: darmowa wycinka drzew w zamian za
    drewno...
    A jak oglaszają przetargi w ktorych chca płacic to chyba cie nie dziwi, ze
    firmy chetnie wezmą dodatkową kase... Zreszta - to juz jest dyskusja o
    jakosci przetargów a nie o wycinaniu drzew...

    Cieszy mnie jednak to, ze przeszkodą sa tylko PLNy a nie walory
    krajobrazowe...

  • 207. Data: 2015-04-19 09:11:06
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-04-19 o 02:22, Wickolo pisze:
    > DRZEWA PRZY DRODZE SĄ BARDZO POTRZEBNE - do naturalnej
    > selekcji debili. Jest bardzo duża szansa, że po owinięciu się wokół
    > drzewa, taki debil nie zabije innego użytkownika drogi.

    Niczego nie zrozumiałeś, co?

    --
    MN

  • 208. Data: 2015-04-19 09:28:15
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .04.2015 o 21:24 RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:

    > Znajdź firmę żyjącą z wycinek, zadzwoń i zapytaj ile będzie kosztowało
    > wycięcie setki drzew o grubości pnia 30cm z wykopaniem pieńka i
    > wystających korzeni. Dowiesz jak bardzo się mylisz w temacie
    > ceny wycinki drzew.

    Tutaj nie chodzi o wycinkę w centrum W-wy, z kilkoma podnośnikami,
    dźwigiem i zajęciem 2 pasów ruchu.

    W zdecydowanej większości będzie to ścięcie i położenie drzewa na pole,
    bez żadnego ryzyka uszkodzeń.
    Wtedy jak najbardziej rozliczenie jest za materiał, tym bardziej, że jest
    odpowiednia skala - km drzew do wycięcia.

    TG

  • 209. Data: 2015-04-19 10:04:28
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Wickolo" <3...@j...pl> wrote in message
> [...]
    > selekcji debili. Jest bardzo duża szansa, że po owinięciu się wokół
    > drzewa, taki debil nie zabije innego użytkownika drogi.

    znaczy sie debil bo jechal tico i nie mial co myslec o czolowce z
    tirem ktorego kierowca przysnal wiec owinal sie wokol drzewa?

    --
    http://db.org.pl/

  • 210. Data: 2015-04-19 10:08:55
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:mgukit$3t2$1@dont-email.me...
> [...]
    > jakakolwiek firma zaoferowacła cenę zero? Czy dalej będziesz usiłował
    > argumentować wyssanymim z palca pomysłami opartymi na przypadku wycięcia

    te przetargi zwykle nie dotycza drog poza zabudowanym a drzewa
    najczesciej sa w stanie w ktorym musza byc wyciete i nie nadaja sie
    do niczego

    wskaze ci za to szerg firm ktore z pocalowaniem reki wytna drzewa
    poza terenem zabudowanym na opolszczyznie w zamian za drewno

    tylko jezeli urzednicy ubzduraja sobie kiedys taka akcje w calym kraju
    w pol roku to owszem ceny pewnie siegna kosmosu

    --
    http://db.org.pl/