  • 31. Data: 2016-08-31 14:52:58
    Temat: Re: warszawskie pojeby
    Od: ddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 31.08.2016 o 13:57, Shrek pisze:

    > strzałkach

    > No dobrze, ale co z tego?
    >
    > Shrek

    to że nie odbiegamy raczej od średniej ze swoją jazdą (wyprzedzanie na
    ciągłej zmniejsza się proporcjonalnie do ilości dwupasmówek), każdy kraj
    ma jakieś swoje nawyki (ot taka nie wytłumaczalna dla mnie jazda pasem
    awaryjnym na autostradzie w Grecji czy nie wpuszczanie z
    podporządkowanej we Włoszech)

    Łukasz

  • 32. Data: 2016-08-31 18:01:42
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 31.08.2016 o 14:52, ddddddddd pisze:

> [...]
    > ma jakieś swoje nawyki (ot taka nie wytłumaczalna dla mnie jazda pasem
    > awaryjnym na autostradzie w Grecji czy nie wpuszczanie z

    Dokładnie.
    Przenoszenie doświadczeń z Austrii, Szwajcarii czy nawet Niemiec, na
    europejską średnią, to już zbyt chora projekcja i guzik z prawdą związek
    mająca.

  • 33. Data: 2016-08-31 19:31:29
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]

    > ma jakieś swoje nawyki (ot taka nie wytłumaczalna dla mnie jazda pasem
    > awaryjnym na autostradzie w Grecji czy nie wpuszczanie z

    Ale przecież właśnie dokładnie to napisałem. Dlatego byłem zdziwiony
    "dyskusją" skoro mówimy dokładnie to samo;)

    Shrek