  • 11. Data: 2014-11-27 08:14:36
    Temat: Re: wyższa pozycja za kierownicą
    Od: Marek <m...@g...pl>

    On 26.11.2014 21:28, marek wrote:
    > Na SUVa mnie nie stać, na minivana też nie. Czy możecie polecić modele
    > samochodów osobowych, w których pozycja kierowcy jest nieco wyższa niż
    > przeciętnie? Bardziej zbliżona do siedzącej niż leżącej? Wiadomo, że w
    > pewnym zakresie można regulować ustawieniami fotela, w jednych bardziej
    > w innych mniej... Ale może jest coś godnego uwagi i zapewnia wyższą
    > pozycję za kierownica "na dzień dobry"? Chevrolet Aveo? Opel Agila? Może
    > macie swoje inne typy?
    >
    > Marek
    Z tych ktore mam/mialem/chce miec - matiz, opel meriva, opel zafira,
    fiat doblo

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 12. Data: 2014-11-27 08:15:04
    Od: Marek <m...@g...pl>

    On 26.11.2014 22:53, t? wrote:

    > Jelcz.

    Jak zwykle na temat i z sensem

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 13. Data: 2014-11-27 11:18:59
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu .11.2014 o 00:05 J.F. <j...@p...onet.pl> pisze:

    > Dacia czegos takiego w ofercie nie ma ?

    Owszem. W Loganie MCV jest regulowany-podnoszony fotel - widać przód maski.
    pwz

  • 14. Data: 2014-11-27 12:16:50
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-11-26 21:28, marek pisze:
> [...]
    > w innych mniej... Ale może jest coś godnego uwagi i zapewnia wyższą
    > pozycję za kierownica "na dzień dobry"? Chevrolet Aveo? Opel Agila? Może

    KIA Venga.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 15. Data: 2014-11-27 14:12:36
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

> [...]
    > w innych mniej... Ale może jest coś godnego uwagi i zapewnia wyższą
    > pozycję za kierownica "na dzień dobry"? Chevrolet Aveo? Opel Agila? Może

    Berlingo/Partner, Peugeot 307SW...

  • 16. Data: 2014-11-27 15:25:36
    Od: "Maciek" <m...@t...pl>

    >@

    ...a Mini Cooper ? ;-)
    http://tnij.org/csip7mq

  • 17. Data: 2014-11-27 16:01:09
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2014-11-26 o 21:28, marek pisze:
> [...]
    > bardziej w innych mniej... Ale może jest coś godnego uwagi i zapewnia
    > wyższą pozycję za kierownica "na dzień dobry"? Chevrolet Aveo? Opel

    Może zamiast nowego auta poszukać używanego minivana? Za stosunkowo
    niewielkie pieniądze można dostać wcale nie nie zabytek - Chevrolet
    Rezzo. Ma jeszcze tą zaletę że niestraszny mu prawie żaden krawężnik,
    także bez obawy o zawieszenie się można nim zjechać z twardej drogi.

  • 18. Data: 2014-11-27 17:10:05
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    .pl...

    > Dacia czegos takiego w ofercie nie ma ?

    Wszystkie chyba są właśnie takie.

  • 19. Data: 2014-11-27 22:01:59
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

> [...]
    > w innych mniej... Ale może jest coś godnego uwagi i zapewnia wyższą
    > pozycję za kierownica "na dzień dobry"? Chevrolet Aveo? Opel Agila? Może

    Matiz :)

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 20. Data: 2014-11-27 22:15:37
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 26.11.2014 21:28, marek pisze:
> [...]
    > w innych mniej... Ale może jest coś godnego uwagi i zapewnia wyższą
    > pozycję za kierownica "na dzień dobry"? Chevrolet Aveo? Opel Agila? Może

    agila... matka ma i raczej nie wyczułem że pozycja jest wyższa niż w
    osobówkach. ale ja mam xsare picasso, w której siedzi się wysoko, a ja
    jeszcze podniosłem fotel o 5cm!.
    Podobno w multipili jest wysoko

    ToMasz