  • 21. Data: 2014-11-27 22:17:06
    Temat: Re: wyższa pozycja za kierownicą
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 27.11.2014 14:12, Kamil 'Model' pisze:

    > Berlingo/Partner, Peugeot 307SW...
    weź przestań. partner - moze jeszcze, ale 307?

    ToMasz

  • 22. Data: 2014-11-28 07:46:41
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2014-11-27 22:17, ToMasz pisze:

    > weź przestań. partner - moze jeszcze, ale 307?
    >
    > ToMasz
    A jeździłeś 307SW/kombi?? Ja mam takie auto od 3 lat i uwierz mi, siedzi
    się na prawdę wysoko w porównaniu do innych aut tej klasy (golf, astra,
    corolla, megane).

  • 23. Data: 2014-11-28 08:57:37
    Od: tá´Ź

    Artur Miller wrote:

    > ^^^^^^^^^

    > @

    Do Jelcza osoby nie wejdą?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 24. Data: 2014-11-28 09:43:21
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    W dniu 2014-11-27 17:10, Cavallino pisze:

    > grup dyskusyjnych:54765cac$0$2162$6...@n...neostrada
    .pl...

    > Wszystkie chyba są właśnie takie.

    W Dusterze siedzi się wysoko, podobnie jak w Logdy.

    Seco

  • 25. Data: 2014-11-28 11:19:32
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "tᴏ" <tá´Ź> napisał w wiadomości

    > Do Jelcza osoby nie wejdą?

    ale do Zuka jak najbardziej

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl

  • 26. Data: 2014-11-28 22:52:55
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2014-11-28 07:46, Kamil 'Model' pisze:

    > A jeździłeś 307SW/kombi?? Ja mam takie auto od 3 lat i uwierz mi, siedzi
    > się na prawdę wysoko w porównaniu do innych aut tej klasy (golf, astra,
    > corolla, megane).

    Nawet nie musi być SW/kombi. W hatchbacku jest to samo.
    I fotel ma sporą regulację wysokości. Można go wywindować pod sufit, że
    będę czupryną o podsufitkę tarł, a mogę go zglebić tak, że - może nie w
    cylindrze, ale w kapeluszu, spokojnie bym się zmieścił.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    GG: 291246, skype: kenickie_PL

  • 27. Data: 2014-11-30 11:33:06