  • 11. Data: 2018-05-13 16:07:38
    Temat: Re: wzmacniacz lampowy - kit
    Od: Tomasz Szcześniak <t...@e...com>

    Dnia 13.05.2018 s...@g...com <s...@g...com> napisał/a:

    > No wlasnie tego chcialem uniknac.
    > Mam troche czasu, kit wymaga zazwyczaj tylko pudelka i lutownicy no i kolumn.
    > A robienie projektu od podstaw to nie na mnie. Przynajmniej nie na teraz.

    Kit i tak wymaga zrobienia rzeczy najbardziej pracochłonnej, czyli
    mechanicznej - obudowa, umocowanie transformatorów, gniazd itp. I nikt
    nie mówi o robieniu projektu od podstaw, schematów w sieci jest pełno, a
    źródło problemów jest często w montażu, co i w kicie można źle zrobić.
    Tak w każdym razie uczą posty "pytaczy" na triodzie :)

    > Chcialem kit i to sprawdzony bo w praktyce starczy polutowac, nie pomylic sie i
    zadziala. I jest pozytek.

    No więc to nie jest aż tak proste. Zwłaszcza, że kity na ogół nie
    zawierją w sobie zasilacza i wskazówek odnośnie montażu całości w
    obudowie, tylko sama płytka + elementy.

    --
    Tomasz Szcześniak

    t...@s...pl
    FIDO: 2:480/127.134 HYDEPARK moderator
    http://www.stareradia.pl - wszystko o przedwojennej radiotechnice

  • 12. Data: 2018-05-13 16:54:22
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > Chcialem cos relaksujacego ale dobrej jakosci. Transformatory musza byc w
    zestawie.

    No to kup droższy kit (oferują 2 rodzaje) z głośnikowymi i zasilającym,
    w czym problem?

    Miłego.
    Irek.N.

  • 13. Data: 2018-05-13 17:06:34
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "PeJot" <P...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Koniec końców:
    >
    > https://sklep.lampyelektronowe.pl/?reduktor-szumu,17
    1

    Ciekawa pozycja... A sam sklep... takie delikatesy premium, ale bez
    zbytniego zadęcia, VooDoo wydaje się mieścić w granicach rozsądku, choć
    zależy co, niektóre rzeczy są kapkę za drogie.

    --
    Pies może złamać serce tylko raz,
    kiedy jego własne przestaje bić...

  • 14. Data: 2018-05-13 18:11:35
    Od: s...@g...com

    W dniu niedziela, 13 maja 2018 09:07:39 UTC-5 użytkownik Tomasz Szcześniak napisał:

> [...]
    > źródło problemów jest często w montażu, co i w kicie można źle zrobić.
    > Tak w każdym razie uczą posty "pytaczy" na triodzie :)

    To akurat mam ogarniete. W robieniu pudelek jestem dobry :)

    > No więc to nie jest aż tak proste. Zwłaszcza, że kity na ogół nie
    > zawierją w sobie zasilacza i wskazówek odnośnie montażu całości w
    > obudowie, tylko sama płytka + elementy.

    A widzisz, ten ktory pokazalem inicjalnie ma wszystko.
    Dlatego przyszedlem tu podpytac bo moze ktos zna flagowy kit ktory tez wszystko ma
    ale jest przetestowany przez rzesze ludzi i nie wtopie jak kupie taki kit jak
    pokazalem za te 300dolarow...

  • 15. Data: 2018-05-13 18:12:57
    Od: s...@g...com

    W dniu niedziela, 13 maja 2018 09:54:12 UTC-5 użytkownik Irek.N. napisał:

    > No to kup droższy kit (oferują 2 rodzaje) z głośnikowymi i zasilającym,
    > w czym problem?

    Aaaaa no rzeczywiscie :)
    Dzieki za naprowadzenie, nie widzialem ze sa wersje pelne. :)

  • 16. Data: 2018-05-13 19:44:00
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-05-13 o 18:11, s...@g...com pisze:

> [...]
    ale jest przetestowany przez rzesze ludzi i nie wtopie jak kupie taki kit jak

    Wtopisz, wtopisz.
    Nie pisałeś że ma być jakość hifi?
    Stara niemiecka norma na podstawie której różni producenci
    domalowywali sobie ten znaczek przewidywała 20W na kanał.
    Na tych lampach się nie da.

    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2018-05-13 20:05:58
    Od: s...@g...com

    W dniu niedziela, 13 maja 2018 12:44:21 UTC-5 użytkownik RadoslawF napisał:

> [...]
    > Stara niemiecka norma na podstawie której różni producenci
    > domalowywali sobie ten znaczek przewidywała 20W na kanał.

    Ok. I dlatego przyszedlem tu zapytac. Bo te kity jakie widzialem nie chwalily sie
    zbytnio parametrami.
    Ale chyba wyjdzie ze skoro nie ma ogolno uznanych kitow to znaczy ze jestem skazany
    na "jakis" kit z nieokreslonym rezultatem.

  • 18. Data: 2018-05-13 20:35:53
    Od: Janusz <j...@o...pl>

> [...]
    > Ale chyba wyjdzie ze skoro nie ma ogolno uznanych kitow to znaczy ze jestem skazany
    na "jakis" kit z nieokreslonym rezultatem.

    A u My frendów patrzyłeś?
    https://pl.aliexpress.com/item/Z1-Spartan-Luksusowy-
    Zestaw-6N9P-6P3P-HiFi-Audio-Wzmacniacz-Lampowy-Wzmac
    niacz-Lampowy-Zestaw-DIY/32857360257.html

    https://pl.aliexpress.com/item/EL34-Single-ended-Pur
    e-Class-A-tube-amplifier-5Z3P-6N9-Hifi-audio-DIY-KIT
    -a-full/1990241571.html

    https://pl.aliexpress.com/item/Douk-Audio-Mini-6F3-C
    lass-A-Vacuum-Tube-Amplifier-Stereo-HiFi-Power-Amp-4
    W-2-DIY/32872090560.html
    --
    Pozdr
    Janusz

  • 19. Data: 2018-05-13 21:13:59
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-05-13 o 20:35, Janusz pisze:

    > A u My frendów patrzyłeś?
    > https://pl.aliexpress.com/item/Z1-Spartan-Luksusowy-
    Zestaw-6N9P-6P3P-HiFi-Audio-Wzmacniacz-Lampowy-Wzmac
    niacz-Lampowy-Zestaw-DIY/32857360257.html

    6,5W na kanał.
    Jedno wejście, trzy wyjścia na kolumny. 2+1 ? :-)

    > https://pl.aliexpress.com/item/EL34-Single-ended-Pur
    e-Class-A-tube-amplifier-5Z3P-6N9-Hifi-audio-DIY-KIT
    -a-full/1990241571.html

    10W lub 12W na kanał.
    Tylko dwa wejścia.

    > https://pl.aliexpress.com/item/Douk-Audio-Mini-6F3-C
    lass-A-Vacuum-Tube-Amplifier-Stereo-HiFi-Power-Amp-4
    W-2-DIY/32872090560.html

    4W na kanał. I jedno wejście.
    To wzmacniacz dekoracyjny, nie używasz tylko stawiasz
    i pokazujesz gościom. :-)

    Tak jak ktoś tu radził niech popyta na forum.
    Jak bardziej chodzi o jakość dźwięku to na forum audio
    w dziale DIY, jak bardziej o fajny projekt to na forum
    dla elektroników.

    Ja bym radził najpierw sprawdzić ceny dobrych wzmacniaczy lampowych
    o mocy 20W na kanał. Będą drogie, a wersje do złożenia nie będą
    dużo tańsze. Może jednak wzmacniacz słuchawkowy na lampie? :-)

    Pozdrawiam

  • 20. Data: 2018-05-13 21:27:33
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    RadoslawF wrote on 13.05.2018 21:13:

    Zestaw-6N9P-6P3P-HiFi-Audio-Wzmacniacz-Lampowy-Wzmac
    niacz-Lampowy-Zestaw-DIY/32857360257.html

    > 6,5W na kanał.
    > Jedno wejście, trzy wyjścia na kolumny. 2+1 ? :-)

    Pewnie wyjścia są 4/8?, tak jak na tym obrazku:
    https://ae01.alicdn.com/kf/HTB1Ib9Snf6H8KJjy0Fjq6yXe
    pXaM.jpg