  • 11. Data: 2017-08-16 20:58:16
    Temat: Re: zadziwiająco drogie bezpieczniki topikowe
    Od: Bytomir Kwasigroch <b...@g...com>

    użytkownik John Smith napisał:

    > Rozważyłbym wlutowanie bezpiecznika polimerowego.
    > K.

    Polimerowe chyba są wielokrotnego użytku i są wolne, a odpowiednik
    który podał Przemol jak i ten oryginalny są szybkie.

    Jak wsadzi wolny, to dodatkowe zabezpieczenie w układzie sondy
    padnie szybciej niż bezpiecznik.

  • 12. Data: 2017-08-16 21:22:09
    Od: John Smith <d...@b...pl>

    On 16-08-2017 20:58, Bytomir Kwasigroch wrote:

    > Polimerowe chyba są wielokrotnego użytku i są wolne, a odpowiednik
    > który podał Przemol jak i ten oryginalny są szybkie.
    >
    > Jak wsadzi wolny, to dodatkowe zabezpieczenie w układzie sondy
    > padnie szybciej niż bezpiecznik.

    Proponuję porównać czasy wyłączeń obydwu bezpieczników.
    Nie są identyczne, ale warto spróbować.
    K.

  • 13. Data: 2017-08-16 21:34:42
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    W dniu 16.08.2017 o 21:22, John Smith pisze:

    > Proponuję porównać czasy wyłączeń obydwu bezpieczników.
    > Nie są identyczne, ale warto spróbować.

    Czasy jak czasy, ale ktoś w ogóle robi polimerowe wytrzymujące 600Vac i 10A?

  • 14. Data: 2017-08-16 21:43:19
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    W dniu 16.08.2017 o 21:34, Zbych pisze:

    > Czasy jak czasy, ale ktoś w ogóle robi polimerowe wytrzymujące 600Vac i 10A?

    Znalazłem:
    http://karinazhu.en.made-in-china.com/product/CbonYH
    jPLdki/China-Hrw7-12-100-High-Voltage-Polymer-Fuse-C
    utout.html

    Ale chyba nie wejdzie do miernika.

  • 15. Data: 2017-08-16 21:51:47
    Od: John Smith <d...@b...pl>

    On 16-08-2017 21:34, Zbych wrote:

    > Czasy jak czasy, ale ktoś w ogóle robi polimerowe wytrzymujące 600Vac i
    > 10A?

    A te 600V AC/DC to w ogóle potrzebne? Dlatego pisałem wcześniej - rozważyć.
    No chyba, że Pszemol wsadzi amperomierz do kontaktu. ;)
    K.

  • 17. Data: 2017-08-16 21:55:01
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    John Smith <d...@b...pl> wrote:
> [...]
    20KLK.pdf

    > Rozważyłbym wlutowanie bezpiecznika polimerowego.

    One mają dosyć wysoki opór, znacznie większy niż druciane.

  • 16. Data: 2017-08-16 21:55:01
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Zbych <a...@o...pl> wrote:

    > Czasy jak czasy, ale ktoś w ogóle robi polimerowe wytrzymujące 600Vac i 10A?

    KLK-015 to będzie 15A :-) Aż muszę sprawdzic czemu nie 20A, nie wiem jaki
    ten Tektronix ma zakres na amperomierzu ale chyba 10A max...

  • 18. Data: 2017-08-16 21:55:02
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Zbych <a...@o...pl> wrote:

    > Znalazłem:
    > http://karinazhu.en.made-in-china.com/product/CbonYH
    jPLdki/China-Hrw7-12-100-High-Voltage-Polymer-Fuse-C
    utout.html

    > Ale chyba nie wejdzie do miernika.

    :-)))))

  • 19. Data: 2017-08-16 22:17:48
    Od: John Smith <d...@b...pl>

    On 16-08-2017 21:55, Pszemol wrote:

    > One mają dosyć wysoki opór, znacznie większy niż druciane.

    Jak zmierzyłem, bezpiecznik 0.5A ma 0.5 Ohma.
    K.

  • 21. Data: 2017-08-16 23:07:48
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    John Smith <d...@b...pl> wrote:

    > Jak zmierzyłem, bezpiecznik 0.5A ma 0.5 Ohma.

    No i te 1/2ohm w mierniku?