  • 11. Data: 2012-01-01 03:10:27
    Temat: Re: znowu pijany skurwysyn
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Andy Niwiński

    > Zastanowić to ty się powinieneś. To nie jest twoja pierwsza i jedyna
    > debilna odzywka. Wykazujesz objawy typowego trolla - odezwać się tylko
    > po to, żeby zaistnieć i najlepiej jak tylko się da na maxa kretyńsko.

    A Ty co jesteś, jakiś troll diagnosta?

    > Może właśnie te drobne 0,4 promila akurat przeważyło, że zabrakło
    > umiejętności, że jechał z większą "fantazją" itd...

    Ciekawe skąd to wiesz? Ale mniejsza, o to, bo nie o tym pisałem. Wiesz
    ile to jest 0,4 promila? To taka ilość, której po zdrowym człowieku nawet
    nie poznasz, jak można kogoś takiego nazwać "pijanym"?

    Z litości nie wspomnę o tym, że w większości krajów europejskich można
    legalnie jeździć z 0,5 promila, ale najwyraźniej zdaniem PMS-owych trolli
    prawie cały zachód to stado alkoholików, którzy ustawili sobie taki
    limit, żeby móc jeździć po pijaku.

  • 12. Data: 2012-01-01 03:12:44
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On 01 Jan 2012 01:04:06 GMT, to <t...@i...pl> wrote:

    >Ta, pijany jak cholera, 0,4 promila. Zastanów się czasem zanim coś
    >napiszesz.

    Ja tam widzę "26-latek miał około promila alkoholu w organizmie."
    Wcześniej czytałem o 0,4, ale mg.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 13. Data: 2012-01-01 03:15:30
    Od: to <t...@i...pl>

    begin jerzu

    > Ja tam widzę "26-latek miał około promila alkoholu w organizmie."
    > Wcześniej czytałem o 0,4, ale mg.

    "Szwed-Sobańska poinformowała, że 26-letni kierowca samochodu osobowego,
    który wpadł w poślizg i wjechał na chodnik, był nietrzeźwy. W wydychanym
    powietrzu miał 0,4 promila alkoholu. Mężczyzna nie odniósł żadnych
    obrażeń."

  • 14. Data: 2012-01-01 08:54:12
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    --
    Bydlę

  • 15. Data: 2012-01-01 08:57:26
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-01-01 02:03:22 +0000, Andy Niwiński <a...@i...pl> said:

    > Może właśnie te drobne 0,4 promila akurat przeważyło, że zabrakło
    > umiejętności, że jechał z większą "fantazją" itd...

    Polimeruję. ;-)

    IMO tych umiejętności nigdy nie było, a zawsze była "fantazja".
    Bo (poza awariami typu (same z siebie) urwana kierownica, koło czy
    złamany pedał, tfu! gej hamulca, ciężko doprowadzić do wypadku, gdy ma
    się działający rozum.

    (gdybyż kiedyś zrozumiały to sądy albo policja...)

    --
    Bydlę

  • 16. Data: 2012-01-01 12:08:47
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 31.12.2011 21:38, marcin pisze:
    > http://polskalokalna.pl/wiadomosci/pomorskie/news/tr
    agedia-na-pomorzu-pijany-wjechal-w-5-osobowa-rodzine
    ,1741015

    dobra. pijany czy nie, pms albo nie, żyć trzeba, sprawców karać. W
    nawiązaniu do ostatnich oszczędności w łaskawie leczącej nas służbie
    zdrowia zapytuje: czy są szanse aby sprawca poniósł koszty leczenia a
    nie my wszyscy?
    ToMasz

    PS przekonajcie mnie że to zły pomysł, bo nie umiem znieść sytuacji w
    której 90% polaków narzeka a nikt nie proponuje logicznych i
    jednocześnie ekonomicznych rozwiązań.

  • 17. Data: 2012-01-01 12:12:31
    Od: "jerzy.n" <b...@g...com>

    Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > Bo (poza awariami typu (same z siebie) urwana kierownica, koło czy złamany
    > pedał, tfu! gej hamulca, ciężko doprowadzić do wypadku, gdy ma się
    Odpukać, tez tak myślę .Jeżdżę juz kilkanaście lat i nigdy nie przejechałem
    ani psa ,ani kota .Do tego ze trzeba mieć głowę to jeszcze kierowca ma
    kierownice i hamulce.Ostatnio widziałem z poziomu przechodnia, jak potężna
    wywrotka zmieliła pod kołami dość dużego psa i nawet sie nie zatrzymał ,
    nawet po to aby zrobić właścicielowi awanturę ,ale mógł psiaka wziasc miedzy
    koła i pies prawdopodobnie by przeżył .Miał pecha bo za nim jechała Straż
    Graniczna i gość zatrzymał sie mimo sygnału po kilometrze i za to jedynie
    można było go "docenić.

  • 18. Data: 2012-01-01 12:44:28
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    W dniu 01.01.2012 12:47, Wojciech Smagowicz [ZIWK] pisze:
> [...]
    5353,Nietrzezwy_kierowca_wjechal_na_chodniku_w_5_oso
    bowa.html

    > A promile podnoszą poczucie własnych umiejętności i zaburzają odbiór
    > rzeczywistości :(

    Najdziwniejsze jest to, ze w Polsce 0,4 podnosi poczucie wlasnych
    umiejetnosci a w takiej n. Irlandii juz nie ... we Wloszech tez bylby
    jeszcze trzezwy.

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 19. Data: 2012-01-01 12:47:05
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

  • 20. Data: 2012-01-01 13:04:24
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    RadekNet wrote:

    > Najdziwniejsze jest to, ze w Polsce 0,4 podnosi poczucie wlasnych
    > umiejetnosci a w takiej n. Irlandii juz nie ... we Wloszech tez bylby
    > jeszcze trzezwy.

    a w Chorwacji nawet jakby skosztował to już by był na celowniku...

    i czego to dowodzi...

    niczego, widać tam lobby alkoholowe działa mocniej i wywalczyło wyższe
    limity.