  • 21. Data: 2010-08-13 23:24:31
    Temat: Re: 1.000.000,00 dolarów mandatu
    Od: DoQ <p...@g...com>

    to pisze:

    > A związek z tematem dyskusji jest tego jaki?

    No wlasnie? Jaki zwiazek z tematem ma nalozenie grzywny i kara
    więzienia? Rozwiniesz?

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 22. Data: 2010-08-13 23:26:22
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin DoQ

    > No wlasnie? Jaki zwiazek z tematem ma nalozenie grzywny i kara
    > więzienia? Rozwiniesz?

    Jeśli nie rozumiesz to dalsza dyskusja nie ma sensu.

    --
    ignorance is bliss

  • 23. Data: 2010-08-13 23:31:05
    Od: DoQ <p...@g...com>

    to pisze:

    > Jeśli nie rozumiesz to dalsza dyskusja nie ma sensu.

    Podalem konkretny przyklad na relacje wysokosci grzywny, a ty
    wyskakujesz z jakimiś więzieniami. Co ci nie pasuje?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 24. Data: 2010-08-13 23:32:05
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-08-13 23:22, to pisze:
    > begin Artur Maśląg

    > Zawsze wyrywasz z kontekstu żeby "udowodnić" swoje bzdurne tezy?

    No cóż - mylisz się w każdym punkcie swego twierdzenia. W sumie wcale
    mnie to nie dziwi, ponieważ znam Twoją retorykę.

    > Chcesz
    > równości w karaniu, to wszędzie, a nie tylko tam, gdzie to niekorzystne
    > dla bogatych.

    No popatrz, jak sprytnie przemyciłeś tezę, że większy mandat dla
    zarabiających lepiej jest dla nich bardziej niekorzystny, niż dla
    tych zarabiających mniej. Nie mam nic przeciwko takim rozwiązaniom.
    Mogę przypomnieć pomysły karania z systemu automatycznego nadzoru
    tylko w formie grzywny/mandatu, bez stosownych punktów. Całe szczęście,
    że ten idiotyzm upadł.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 25. Data: 2010-08-13 23:47:29
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin DoQ

    > Podalem konkretny przyklad na relacje wysokosci grzywny, a ty
    > wyskakujesz z jakimiś więzieniami. Co ci nie pasuje?

    Brak konsekwencji.

    --
    ignorance is bliss

  • 26. Data: 2010-08-13 23:55:15
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2010-08-13 21:31, megrims pisze:
    > Obywatel nie jest przeciętny? może tak, a może nie.
    > To jest trochę metoda na janosika. Zabrać bogatym.
    > Gdzie tu równość obywateli wobec prawa?
    > IMO Szwajcaria to kraj donosicieli i nudziarzy.

    W Szwajcarji mandat może być do 10% twoich dochodów rocznych o ile
    dobrze pamiętam albo ogólnego majątku to trzeba sprawdzić.
    Poza tym tam najlepszą kasę trzepią na radarach bo przekroczenie o 1km
    prędkości dopuszczalnej robi już błysk :) Kumpel ze Szwajcarji czeka
    teraz na mandat bo przekroczył prędkość o 2-3km :)

    --
    www.edom.pl - opinie o deweloperach i bankach
    www.just4fun.pl - wyszperane w sieci

  • 27. Data: 2010-08-13 23:56:12
    Od: DoQ <p...@g...com>

    to pisze:

    > Brak konsekwencji.

    Ok, widze ze argumentacja sprawia ci wyrazne problemy.

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 28. Data: 2010-08-14 00:05:34
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin DoQ

    > Ok, widze ze argumentacja sprawia ci wyrazne problemy.

    Raczej Tobie jej zrozumienie.

    --
    ignorance is bliss

  • 29. Data: 2010-08-14 00:26:59
    Od: DoQ <p...@g...com>

    to pisze:

    > Raczej Tobie jej zrozumienie.

    Jak narazie nie napisales nic konkretnego.

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 30. Data: 2010-08-14 00:49:42
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-08-13 21:21:48 +0200, megrims <m...@i...pl> said:

    > http://biznes.onet.pl/szwajcaria-rekordowy-mandat,18
    543,3466171,1,news-detal

    "...Nazwiska kierowcy nie ujawiono, wiadomo jednak, że jego licznik w
    jego aucie wskazywał 290 kilometrów na godzinę...."

    Mają zdjęcie z wnętrza auta, czy komputer pokładowy pokazuje maksymalną
    osiągniętą prędkość?
    (u mnie tylko średnią)

    --
    Bydlę