  • 201. Data: 2010-08-16 17:23:55
    Temat: Re: 1.000.000,00 dolarów mandatu
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Icek, ty o celu zapominasz.
    > A cel jest taki zeby sie kierowcom odechcialo lamac przepisy.
    > Oczywiscie czlowiek nie automat i 50.0km/h nie utrzyma, wiec kara za
    > sporadyczne 55/50 nie musi byc wysoka.
    >
    > Ale 290/120 to juz chyba stworzenie bezposredniego zagrozenia
    > katatostrofy komunikacyjnej :-) zagrozone kara do trzech lat.
    > Siedziec moze w jednej celi ze szczylem ktory swoim nowym
    > dwudziestoletnim golfem pojechal 100/40 :-P
    >
    > Choc w sumie nie wiem czy to bedzie sprawiedliwie :-P

    ale temat byl walkowany juz tu milion razy. Na to aby obywatele
    przestrzegali przepisy sklada sie:

    - nieuchronnosc kary
    - wysokosc kary
    - sprawiedliwosc kary i przepisu
    - subiektywna ocena sensownosci przepisu
    - przyzwyczajenie obywateli do lamania prawa (glupie ograniczenia)

    Icek

  • 202. Data: 2010-08-16 17:27:25
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Rafał \"SP\" Gil

    > Ale co ? Tynk z tych nieruchomości wpier*ala w ramach posiłków ?

    Ma miliard wolnych środków i sobie wydaje.

    --
    ignorance is bliss

  • 203. Data: 2010-08-16 17:36:22
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 16 Aug 2010 17:21:48 +0200, Icek wrote:

    >nie no poprostu ma i juz. Nie ma obowiazku wzbogacania sie. Wogole nie ma
    >obowiazku pracy. Jak Cie stac mozesz siedziec i sie opierdalac

    Ale to bylo napisac ze odstepujemy od pytania "miliard w
    nieruchomosciach", a przechodzimy do "miliard na koncie i brak ochoty
    do dalszej pracy".

    Przyznaje - pewien problem.
    Co prawda mozna odsetki z banku wliczyc do PIT :-)

    J.

  • 204. Data: 2010-08-16 17:45:05
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Icek" <i...@d...pl> napisał w wiadomości news:

> [...]
    > - sprawiedliwosc kary i przepisu
    > - subiektywna ocena sensownosci przepisu
    > - przyzwyczajenie obywateli do lamania prawa (glupie ograniczenia)

    I dokładnie odwrotnie do tej kolejności należy zabierać się za ich
    przestrzeganie.

  • 205. Data: 2010-08-16 18:03:14
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-08-16 17:21, Icek pisze:

    > nie no poprostu ma i juz. Nie ma obowiazku wzbogacania sie. Wogole nie ma
    > obowiazku pracy. Jak Cie stac mozesz siedziec i sie opierdalac

    Ale za co jesz, skoro masz w cholere nieruchomości i ani
    złotówki dochodu ?

    To wpieprzasz ten tynk, czy nie ?

    6008

  • 206. Data: 2010-08-16 18:04:20
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-08-16 17:27, to pisze:

    > Ma miliard wolnych środków i sobie wydaje.

    Chwilę temu miał obrazów i nieruchomości za pierdyliard, a teraz
    ma jednak pieniądze ... Pacz Pan.

    Czyli źródło dochodu jest.

    6008

  • 207. Data: 2010-08-16 18:47:53
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 16 Aug 2010 17:45:05 +0200, osobnik zwany Cavallino
    wystukał:

    > I dokładnie odwrotnie do tej kolejności należy zabierać się za ich
    > przestrzeganie.

    tyle, że najpierw nieuchronność a dopiero potem wysokość

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 208. Data: 2010-08-16 18:50:52
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Rafał \"SP\" Gil

    > Czyli źródło dochodu jest.

    Nie ma, zarobił 10 lat temu.

    --
    ignorance is bliss

  • 209. Data: 2010-08-16 19:19:43
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-08-16 18:50, to pisze:

    > Nie ma, zarobił 10 lat temu.

    Trzyma w skarpecie ?

    Czekaj ... czekaj ... bo nie kumam. Ty sugerujesz, że można mieć
    miliony i nie płacić np żadnych podatków etc ... czy pijesz do
    wysokości mandatu ?

    Bo jeśli jedno z tych to NTG - pl.soc.prawo.podatki etc ...

    Jeśli zarobił x lat temu miliardy, to ma nadal dochód - odsetki
    etc ...

    6008

  • 210. Data: 2010-08-16 19:21:41
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-08-16 18:50, to pisze:
    > begin Rafał \"SP\" Gil
    ^^^^^
    A ... i wypie*dol w końcu to, zamieniając czymś ludzkim.

    6008