  • 31. Data: 2009-01-31 06:56:08
    Temat: Re: 112
    Od: "vari" <v...@p...onet.pl>

    > Właśnie się zastanawiałem, jak oni te błędne wywołania liczą. Czy to może
    > chodzi o dane o błędach maszyn zbierane przez jakiś układ kontrolny
    > centrali?
    >
    > Czy może chodzi o błędy ludzi: rejestr "długie ucho" reaguje na słowa
    > "przepraszam, pomyłka" i odnotowuje to w jakimś liczniku :-D

    Oni mają swoje próbniki z dedykowanymi numerami, które nuc innego nie robią
    tylko dzwonią na inne podobne probniki podpięte do linii w innych centralach
    (w całym kraju).
    Próbniki krecą te same numery i z drugiej strony musi się im zgłosić
    odzewnik i zapiszczeć donośnie odpowiednim tonem.
    Gdy próbnik stwierdzi że druga strona odebrała wywołanie ale nie chce
    piszczeć (np głupio się pyta "halo....HALO !...krasnoludki kurde
    balans....") to odnotowuje to jako błędne wywołanie (nie trafiło pod ten
    numer co miało).
    vari

  • 32. Data: 2009-01-31 10:35:09
    Od: "Sempiterna" <r...@a...pl>

    Użytkownik "Jarosław Sokołowski" <j...@l...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:slrngo75i6.3at.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

    > Gdybym nie odebrał tego telefonu od nich, to też by pewnie
    > przyjechali.

    I było by to z ich strony słuszne postępowanie.

    --
    D4

  • 33. Data: 2009-01-31 11:30:42
    Od: "Piotr [trzykoty]" <trzykoty[usunTo]@o2.pl>

    > Tak jak ja mówię, to jest całkowicie legalne, bo nikt nigdy nie sprawdzi,
    > czy jest ta rana cięta palca czy nie.

    Dla ścisłości: To co ty proponujesz nie jest legalne, tylko po prostu jak
    nie będziesz mieć pecha to się nikt o tym nie dowie;)