  • 11. Data: 2023-03-06 11:56:56
    Temat: Re: 3/4 hejterów
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    W dniu Mon, 6 Mar 2023 11:39:09 +0100, użytkownik cef napisał:

    > I chciałbyś wiedzieć gdzie przybyło poziomu?

    Nie.

    --
    Jacek

  • 12. Data: 2023-03-06 12:22:47
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 06.03.2023 o 07:11, Shrek pisze:
    > https://energetyka24.com/klimat/wiadomosci/co-polacy
    -sadza-o-zakazie-rejestracji-aut-spalinowych-odpowie
    dz-jest-jasna

    > 76% polaków przeciw zakazowi spalinek. 15% za. Innymi słowy praktycznie
    > wszyscy korzystający z motoryzacji są przeciw, za są ci, co samochodu
    > nie posiadają. Coś jak z obowiązkową służbą wojskową - za są ci co ich
    > nie dotyczy (i to nie wszyscy).

    To tak jak o zakazie aborcji, gdzie wszyscy ci, co nie mogą mieć dzieci
    są w 99% za zakazem, łacznie z KK i staruchami.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 13. Data: 2023-03-06 12:41:12
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2023-03-06 o 12:22, LordBluzg(R)?? pisze:
    -sadza-o-zakazie-rejestracji-aut-spalinowych-odpowie
    dz-jest-jasna

    > To tak jak o zakazie aborcji, gdzie wszyscy ci, co nie mogą mieć dzieci
    > są w 99% za zakazem, łacznie z KK i staruchami.

    To tak jak o zakazie kradzieży, gdzie wszyscy ci, co nie chcą kraść, są
    za zakazem, łącznie z KK i staruchami.

    --
    Liwiusz

  • 14. Data: 2023-03-06 13:08:32
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 6 Mar 2023 11:44:15 +0100, w <6405c402$0$9612$65785112@news.neostrada.pl>,
    _Master_ <M...@...pl> napisał(-a):

    > Czego nie rozumiesz?
    >
    > Tego że obszar w którym kornik wpierdala drzewa jest dziś 2 x WIĘKSZY?

    Tak, matole, to przez Unię, a przez sadzenie świerków :D

  • 15. Data: 2023-03-06 13:08:58
    Od: K <...@l...com>

    On 06/03/2023 06:11, Shrek wrote:
> [...]
    > wszyscy korzystający z motoryzacji są przeciw, za są ci, co samochodu
    > nie posiadają. Coś jak z obowiązkową służbą wojskową - za są ci co ich

    Mysle, ze Polacy sa bardziej przeciwni wciskania im elektrykow na sile.
    Szczegolnie, ze te na dzien dzisiejszy dla wielu sa zbyt ograniczone
    jesli chodzi o zasieg, czas ladowania, a przedewszystkim o mozliwosc
    taniego czy samodzielnego ladowania w przypadku tych ktorzy mieszkaja na
    w blokach albo zwyczajnie nie stac ich na instalacje foto.

  • 16. Data: 2023-03-06 13:11:18
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 6 Mar 2023 12:41:12 +0100, w <6405d158$0$9605$65785112@news.neostrada.pl>,
    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał(-a):

    > To tak jak o zakazie kradzieży, gdzie wszyscy ci, co nie chcą kraść, są
    > za zakazem, łącznie z KK i staruchami.

    Przykład o tyle z dupy, że za umożliwieniem aborcji są także ci, co nie mogą
    mieć dzieci.

    Poza tym nie widziałem, aby penitancjariusze zakładów karnych lobbowali za
    zgodą na kradzież, ale może wiesz lepiej.

  • 17. Data: 2023-03-06 13:13:09
    Od: K <...@l...com>

    On 06/03/2023 11:41, Liwiusz wrote:
    -sadza-o-zakazie-rejestracji-aut-spalinowych-odpowie
    dz-jest-jasna

    > To tak jak o zakazie kradzieży, gdzie wszyscy ci, co nie chcą kraść, są
    > za zakazem, łącznie z KK i staruchami.

    Ale zakaz kradziezy jest w mocy i nikt nie protestuje ani za jego
    zniesieniem ani za jego utrzymaniem. Argument Lorda jest jak najbardziej
    prawdziwy.

  • 18. Data: 2023-03-06 13:15:50
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-03-06 o 11:56, Jacek pisze:

    > Nie.

    Szkoda, że nie rozwinąłeś odpowiedzi, bo w sumie to ciekawe jest
    dlaczego gdzieś ubyło wody a gdzie indziej przybywa.
    I jaki to ma związek z zakazami motoryzacyjnymi.

  • 19. Data: 2023-03-06 13:18:43
    Od: K <...@l...com>

    On 06/03/2023 07:11, Jacek wrote:

    -sadza-o-zakazie-
    > rejestracji-aut-spalinowych-odpowiedz-jest-jasna

    > Shreku, zadam ci pytanie. Odpowiedź wymaga pewnej inteligencji więc się
    > skup. Masz w pobliżu nieprzepływowy zbiornik wody w rodzaju jeziorka,
    > glinianki, żwirowni? O ile m spadł w nim poziom wody w ciągu ostatnich 10
    > lat?

    U mnie akurat przybyly trzy zbiorniki ktorych nie bylo 3 lata temu. Tam
    ubedzie, a gdzies indziej sa powodzie. Szkoda strzepic ryja na takiego
    tepaka jak ty, ktory uwaza ze obecne elektryki, ktore wcale takie
    ekologiczne nie sa to jest najlepsze co Cie moglo spotkac w zyciu. A na
    koniec pytanie retoryczne skoro tak lubisz pouczac innych i mowic im jak
    maja zyc: ktorym elektrykiem jezdzisz oraz skad pochodzi energia
    elektryczna w twoim domostwie?

  • 20. Data: 2023-03-06 14:07:04
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2023-03-06 o 11:49, _Master_ pisze:

    > Porównanie jak każde inne.
    >
    > Chodzi o to że w tfuuuuudemokracji ludzie nie chcą jeździć elektrykami.
    >
    > (pomijając że w Polsce nie mają wyboru z wielu przyczyn)
    >
    > ZMUSISZ ich? Po FASZYSTOWSKU?

    Nie, ale po faszystowsku zmusiłbym do obowiązkowej służby wojskowej.
    T.