  • 71. Data: 2023-03-07 22:36:27
    Temat: Re: 3/4 hejterów
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 07.03.2023 o 21:55, Shrek pisze:

    > Wcześniej pisał - "Ja jestem za tym, żeby biedota nie śmieciła sobą na
    > drogach."

    Gdzieś mi to umknęło i chciałem się upewnić.

    No bo pisanie w prost, żeby "biedotę" od razu zagazować może nie być
    cool wśród ekooszołomów.

  • 72. Data: 2023-03-07 22:41:19
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 07.03.2023 o 21:16, T. pisze:

    > Chciałbyś, aby Twoje dzieci musiały sie uczyć rosyjskiego? Bo to nam
    > grozi.

    No ja na przykład musiałem się uczyć rosyjskiego, tylko że nawet ta
    mityczna trzystutysięczna armia nas przed tym nie uchroni, jeżeli władzy
    tego świata postanowią, że mamy się rosyjskiego uczyć.
    Na razie postanowili, że Ukraińcy nie muszą się już rosyjskiego uszyć.

  • 73. Data: 2023-03-07 22:59:58
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    W dniu Tue, 7 Mar 2023 18:20:13 +0100, użytkownik Shrek napisał:

    > A tak konkretnie to skąd dokąd przepływa?

    Jesteś na miejscu, obejrzyj sobie sam. Twoja zdolność do zbaczania z
    istoty sprawy jest zdumiewająca. Zaprawdę mówią, nie dyskutuj z głupcem bo
    sprowadzi cię na swoje pole popisu i tam pokona doświadczeniem :)
    Tu, chłopcze, się mówi o katastrofie klimatycznej a nie o dopływach
    twojego zasranego jeziorka. I tego się trzymaj.

    --
    Jacek

  • 74. Data: 2023-03-07 23:07:49
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    W dniu Tue, 7 Mar 2023 20:36:58 +0100, użytkownik Shrek napisał:

    > Misiu - ale ja nie o tym, tylko pytałeś się o ocieplenie w
    > średniowieczu,
    > to ci je podałem.
    O nic nie pytałem a już zwłaszcza ciebie :)

    > Co do CO2 to nawet mi się nie chce dyskutować - nie jestem denalistą i
    > nie zaprzeczam że mamy jakoś wpływ na klimat - kwestia tego jak znaczący
    > (i jak znaczące w tym wszystkim jest że się przesiądę z gazowozu na
    > węglowóz). Ale ja nie o tym.
    Nowość - denialista który nie wie że jest denialistą :)

    > Ale jak już jesteśmy przy temacie sprzężeń - to może ty wiesz. Skoro
    > notuje się spadki temeratury (w ujęciu klimatycznym a nie pogody) to
    > znaczy że muszą istnieć jakieś sprzężenia ujemne - jakie?
    Spadki temperatury w ujęciu klimatycznym? Zabawne, bo to ujęcie mówi o
    wzroście temperatury atmosfery im oceanu. Średniej.

    > I do zaniku pokrywy lodowej
    >
    > Skąd ty wogóle wiesz co ja myślę, skoro nic na ten temat od kilku lat
    > nie pisałem?
    Ty myślisz? To twierdzenie jest mało przekonujące :) A poza tym kto
    zaoponował suszy w Polsce podając przykład swojego jeziorka? Jak nic nie
    myślisz to nie pisz.

    --
    Jacek

  • 75. Data: 2023-03-08 06:17:16
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.03.2023 o 23:07, Jacek pisze:

    > O nic nie pytałem a już zwłaszcza ciebie :)

    "Ale zadaj sobie pytanie". Misiu - pytałeś o ocieplenie w średniowieczu
    to dostałeś odpowiedź - czego się ciskasz.

    > Nowość - denialista który nie wie że jest denialistą :)

    > Spadki temperatury w ujęciu klimatycznym?

    No tak - zdażały się, jakie sprzężenia ujemne mogą powodować ochłodzenie
    klimatu?

    Miałeś podać skąd dokąd ono przepływa.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 76. Data: 2023-03-08 06:19:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.03.2023 o 22:59, Jacek pisze:

    > Jesteś na miejscu, obejrzyj sobie sam.

    Ty napisałeś, że konkretnie jest przepływowy, to zapewne wiesz
    konkretnie skąd dokąd przepływa.

    > Tu, chłopcze, się mówi o katastrofie klimatycznej a nie o dopływach
    > twojego zasranego jeziorka. I tego się trzymaj.

    Przecież to ty zacząłeś o jakimś stawku a potem jego rzekomych
    dopływach. A tak konkretnie to rozmawiamy o zakazie spalinek na rzecz
    węglowozów.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 77. Data: 2023-03-08 11:49:05
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Mniej więcej taka jak ta, czy obawiasz się że Twoją żonę i córkę zgwałci żołnierz
    Amerykański, czy Ruski.

    -----

  • 78. Data: 2023-03-08 11:51:01
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Na moje oko to najpierw Ukraińcy postanowili.
    Jakby się zapisali na weekendowy kurs ruskiego, to by świat g... miał do gadania.

    -----

  • 79. Data: 2023-03-08 15:50:19
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Radekp,

    [...]

    > Wystarczy popatrzeć na wykres CO2 w powietrzu i wykres temperatury.

    Litości - od ilu lat masz rzetelne, globalne pomiary temperatury i
    zawartości CO2 w powietrzu?

    Najważniejsze: korelacja to nie przyczynowość!

    Globalne ocieplenie jest faktem, z którym nie da się dyskutować.
    Wiązanie tego z działalnością człowieka jest zdecydowanym
    uproszczeniem. Największym czynnikiem efektu cieplarnianego jest
    para wodna a na to wpływu nie mamy. W skali średnich temperatur
    występuje dodatnie sprzężenie zwrotne pomiędzy temperaturą a
    ilością pary wodnej w powietrzu nad oceanami związane z efektem
    cieplarnianym. Na dokładkę magazynowanie energii w parze wodnej
    powoduje gwałtowne zjawiska atmosferyczne. Tu jest mnóstwo chaosu.

    O tym, że klimat jest chaotyczny świadczy niemożność dokładnego
    prognozowania pogody, pomimo potężnych nakładów na modelowanie na
    coraz wyższym poziomie. Uprzedzając - pogoda to jeden z elementów
    klimatu.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 80. Data: 2023-03-08 16:30:40
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 08.03.2023 o 11:51, ąćęłńóśźż pisze:
    > Na moje oko to najpierw Ukraińcy postanowili.
    > Jakby się zapisali na weekendowy kurs ruskiego, to by świat g... miał do
    > gadania.

    Przez pierwsze kilka tygodni mogło to tak wyglądać, ale już od kilku
    miesięcy Ukraina jest na kroplówce, bez dostaw sprzętu i informacji już
    dawno by padła. A nas prawdopodobnie czeka to samo - łaska wuja sama.