  • 21. Data: 2020-10-20 21:17:51
    Temat: Re: AB=21
    Od: PiotRek <b...@g...pl>

    W dniu 2020-10-15 o 21:10, w...@g...com pisze:
    > Dziś w Dzienniku Ustaw nowelizacja PNK 2013 (Dz.U. 2020, poz. 1807).
    > Przeznaczamy zakres AB=21 "dla numeracji dla komunikacji maszyna-maszyna".
    >
    > Nie ma już braku wolnej numeracji stacjonarnej w SN Warszawa? Nie była to (AB=21)
    nieformalna, ale logiczna/naturalna rezerwa dla niej?

    > Moim zdaniem kolejne po AB=26 i AB=47... zaśmiecanie, zaburzanie i gmatwanie PNK...

    No dobra, a tak abstrahując od numeracji warszawskiej - co to za stwór
    "KOMUNIKACJA MASZYNA-MASZYNA"?
    Przecież AB=20 to też jest komunikacja między maszynami...

    --
    P.

  • 22. Data: 2020-10-21 23:37:53
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    > Podobno ludzie rezygnuja z linii stacjonarnych ... no ale kupuja Voipy
    > :-)

    Szczerze mówiąc... ostatnio na (22) dzwonią do mnie chyba tylko oszuści.
    Najwyższy czas chyba zlikwidować, wszystkie sieci mają już od dawna
    zryczałtowane opłaty na rozmowy na komórki.
    --
    Krzysztof Hałasa